2023-06-26, 09:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Avsnittet ligger ute redan på SVT play.
Jag har letat och letat, hittar det fan inte
Sen säger forumreglerna att inga spoiler får släppas förrän avsnittet visats i TV kl 20. Räcker alltså inte att det släpps på PLAY.
Och det står också över rutan när du ska skriva inlägg här.
Citera
2023-06-26, 09:58
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl

Det ligger inte tillsammans med de andra 10 avsnitten utan under en egen flik "Så gick det sen" precis under på samma sida.

https://www.svtplay.se/video/8opYdMb/gift-vid-forsta-ogonkastet/1-det-finns-sa-sjukt-mycket-att-beratta?info=visa
Citera
2023-06-26, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Sen säger forumreglerna att inga spoiler får släppas förrän avsnittet visats i TV kl 20. Räcker alltså inte att det släpps på PLAY.
Och det står också över rutan när du ska skriva inlägg här.
Du går in på dagens tv tablå på SVT play så finns avsnittet där.
www.svtplay.se
Citera
2023-06-26, 10:03
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citera
2023-06-26, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Reagerade också på det, vad menade han egentligen? Att hon var för snygg för honom eller för ful?
Citera
2023-06-26, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Spelar ingen roll. Det finns regler att man inte får avslöja något fören efter avsnittet sänts på tv. Dvs inte på play utan på TV efter kl 21 i kväll!!!!!

Tips är att inte gå in på denna tråd om du är så känslig
Citera
2023-06-26, 10:40
Medlem
Det är bra med regler för all typ av samvaro, inte minst på diskussionsforum. Men om jag absolut ville vänta med att få veta vad som hänt tills avsnittet sänds på TV hade jag låtit bli att gå in i tråden öht under timmarna mellan att det släppts på play fram till TV-dags.

Citera
2023-06-26, 10:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Reagerade också på det, vad menade han egentligen? Att hon var för snygg för honom eller för ful?

Han sa ju att det var för att de var så pass olika och då handlar det ju inte om utseende.
Citera
2023-06-26, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Han sa ju att det var för att de var så pass olika och då handlar det ju inte om utseende.
Fast, det vet man ju inte om man ser någon random person ute på stan..
Citat" jag hade aldrig gått fram" slut citat
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-06-26 kl. 10:53.
Citera
2023-06-26, 11:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Du satt uppe nu och tittade inte på svtplay, är det rätt uppfattat?😅 Tablå-TV in i kaklet. Strongt ju. 😀
Nej tänk att jag inte gjorde det, det är du som spoilade just nu i denna felaktiga övertygelse, jag är bara en stark människokännare när det kommer till deras cyniska natur och själklart vore det förnedrande för Carro om hon inte träffat rätt efter Agust.

Agust får den äran! att ha hjälpt henne till en helt ny typ av kille....människa!!!!
Citera
2023-06-26, 11:10
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nej tänk att jag inte gjorde det, det är du som spoilade just nu i denna felaktiga övertygelse, jag är bara en stark människokännare när det kommer till deras cyniska natur och själklart vore det förnedrande för Carro om hon inte träffat rätt efter Agust.

Agust får den äran! att ha hjälpt henne till en helt ny typ av kille....människa!!!!

Starkt jobbat Bökis! Själv lyckas jag aldrig hålla mig till kl 20.
För övrigt helt jävla obegripligt att folk har så obeskrivligt svårt att hålla sig till spoilerfunktionen eller vänta några timmar med att skriva. Deras känslomässiga Tourettes tvingar dem att skrika ut det för världen.
Citera
2023-06-26, 11:14
Medlem
this isn't mes avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här