2017-08-03, 07:10
Medlem
Hej alla

I höst besöker jag och min fästmö Berlin.
Vi vill besöka swingers klubbar, vi har tidigare lite erfarenhet av CAE.
Vi söker tips vi tänker besöka swingers klubbar 2-3 dgara av 4 och skulle gärna besöka ett par ställen så vi söker tips.

Ha en bra dag
Citera
2017-08-03, 07:41
Medlem
Shamdons avatar
Är egentligen inte swinger, men flera av de klubbar jag besökt för deras BDSM och fetish-tillställningar anses vara riktigt bra swingerställen.

Kolla förstås upp vilka regler som gäller generellt och vad som händer den specifika kvällen.

Club Culture Houze
Avarus
Insomnia
KitKat
Swingeroase Zwiespalt
Schwelle 7 har tyvärr stängt ner, men arrangörerna anordnar evenemang runt om stan och brukar berätta var och när på http://felixruckert.de/news/
Citera
2020-03-05, 12:10
Medlem
Försöker att få liv i den här tråden. Tips önskas av någon som har besökt swingers clubar i Berlin
Citera
2023-06-25, 19:34
Medlem
Bananbyxas avatar
Vad finns det för ställen för sexuellt nyfikna par i Berlin?
Citera
2023-06-25, 19:37
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbyxa
berghain e de sinnes sjukt ös på om ni blir insläppta. KitKat o laboratory e oxå bra. mycke bögar på de sist nämnda dock
Citera
2023-06-25, 20:33
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
berghain e de sinnes sjukt ös på om ni blir insläppta. KitKat o laboratory e oxå bra. mycke bögar på de sist nämnda dock

Vad skulle göra att man inte blir insläppt?
Citera
2023-06-25, 21:20
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Vad skulle göra att man inte blir insläppt?
på berghain? allt möjligt. Inte värt mödan imo då den är lite över skattad men de finns folk som köat varje vecka i 10+ år o aldrig fått komma in. man kan bli nekad bara för man inte kan tyska, råkar få ögon kontakt i fel tillfälle med vakten, råkar le eller skratta, tuggar tuggummi, har för normala kläder, fel kropps språk, för berusad, för nykter, för höga klackar, pratat med fel person i kön. ett tips e o se så uttråkad o neutral ut som möjligt men ha nån helt crazy outfit. min flickvän hade rosa bad flyt kuddar o en grön nät tröja o inga byxor o bdsm boots o rosa smink. ja blev inte insläppt av nån anledning så hon fick gå själv
Citera
2023-06-26, 13:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Om du vill prova något avslappnat så kanske Bar Möchtegern kan funka för? Det är en bar där man är lättklädd och där de inre delarna är en parklubb, eller ja, mestadels par och män (men även singeltjejer).

Där har frun och jag haft väldigt trevliga stunder när vi besöker Berlin så kan rekommendera det.
Citera
2023-07-02, 16:48
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Om du vill prova något avslappnat så kanske Bar Möchtegern kan funka för? Det är en bar där man är lättklädd och där de inre delarna är en parklubb, eller ja, mestadels par och män (men även singeltjejer).

Där har frun och jag haft väldigt trevliga stunder när vi besöker Berlin så kan rekommendera det.

Tack för tipset. Var in och kollade på webben och det ser riktigt trevligt ut.
Visar sig ligga inom gångavstånd från hotellet dessutom. 🙂
Citera
2023-07-03, 10:53
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Tack för tipset. Var in och kollade på webben och det ser riktigt trevligt ut.
Visar sig ligga inom gångavstånd från hotellet dessutom. 🙂
Ja, det ligger bra till om man bor i centralt i Berlin (vi brukar bo i gamla Östberlin så vi får en trevlig promenad eller taxiresa varje gång)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in