Resultat: Vem vinner
Elon Musk
47,68%
72 röster
Mark Zuckerberg
47,02%
71 röster
Oavgjort
5,30%
8 röster
2023-06-23, 17:22
Medlem
peterZiipens avatar
Såg att Zuckerburgaren har klarat Murph Challenge på runt 40min. Verkar vara i jävligt bra form. Musken har inte en chans.
Citera
2023-06-23, 17:28
Avstängd
Severlohs avatar
Spink-juden/ödlan Zuck skulle inte ha en chans.
Citera
2023-06-23, 17:50
Medlem
Då MMA är en mångsidig sport så skulle jag satsa på Musken. Sockerberg är en falsk människa vettefan om jag tror på något han säger.
Citera
2023-06-24, 03:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Spännande möte men som flera skriver, viktmässigt är det inte någon regelrätt fajt då det skiljer både längd och vikt på de två kombattanterna.
Musk är också mycket äldre och ser allmänt otränad och lönnfet ut men gissar att detta skulle kunna vara något han skulle gå in för till max.

Ingen av personerna behöver pengarna som kommer dras in på ett sånt här jippo så hoppas pengarna går direkt till något viktigare.
Än så länge är det ett par tweets men skulle vara kul att se att fighten blir av.
Citera
2023-06-24, 03:03
Medlem
Musik tar den
Citera
2023-06-25, 10:14
Medlem
krautbrains avatar
Musk vs Zuckerberg (MMA)

Citat:
Ultimate Fighting Championships president Dana White säger emellertid till TMZ att han varit i kontakt med de båda miljardärerna som ska vara seriösa om att göra upp i ringen.

– Pratade med Mark och Elon igår kväll, båda killarna är absolut helt seriösa om detta, säger White till TMZ.

I sin linda än så länge så kan sluta i ingenting.
https://nyheteridag.se/musk-lovar-slass-mot-zuckerberg-i-ringen/

Blir matchen av?
Vem vinner? Står att Zuckerberg tränar BJJ och Musk ingenting.
Citera
2023-06-25, 10:16
Medlem
Kommer aldrig bli av, bara media som gör clickbait artiklar pga nån rolig tweet dom gjorde.
Citera
2023-06-25, 10:18
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
Kommer aldrig bli av, bara media som gör clickbait artiklar pga nån rolig tweet dom gjorde.

Följer inte Dana White. Är han en person som snackar mycket skit?
Citera
2023-06-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Följer inte Dana White. Är han en person som snackar mycket skit?

Ja han är en fet vitvals skit.

Tweeten va typ att musk skrev nåt ses i ringen ellee nåt till mark o mark svara visst när?

Två bögar med för mycket pengar helt enkelt.
Citera
2023-06-25, 10:38
Avstängd
Kan tänka mig att zuckerberg har något som kan kallas framåtanda och skulle driva fighten. Oklart hur mycket stryk Musk tål men kan han få det inpå kroppen och ned på mattan så vinner han på storleken. Om han mu förbereder sig lite.

Att zuckerberg tränar bjj hjälper föga om Musk tränar grunderna i försvar samt lite grappling.
Citera
2023-06-25, 10:44
Medlem
Sam.Boyds avatar
Två herrar som antagligen inte äns putsar sina egna skor, ska upp i en ring o slåss? Beklämmande.
Citera
2023-06-25, 11:03
Medlem
triptykens avatar
Jag är på.

Jag vill se två svin puckla på varandra och gärna göra det kasst också.

Plus tycker det är kul när meth-headet Musk ska möta stilnocte-roboten Zuckerberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in