2023-06-24, 22:53
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
För att förklara för dig att ALLA tittar på andra människors kroppar.
Det gör man inte utav en pervers anledning utan för att människan är nyfiken.
Kvinnor tittar på andra kvinnor utan att vara lesbiska.
Homosexuella tittar på andra människor utan att ha uppsåt.
Din homofobi har ingen bäring kring TS frågor.

Ingen som inte är bög kollar på andra mäns kukar än mindre bryr sig om hur de ser ut.
Citera
2023-06-24, 22:58
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vem bryr sig om hur andras kukar ser ut?
Det är egentligen allt som behöver sägas i ämnet.
Citera
2023-06-24, 23:08
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Du om någon borde gå en kurs i hur man för sig i herrarnas omklädningsrum. Man tittar inte andra män i skrevet, inte ens lite snabbt. Det är ett aktivt val vi heterosexuella män gör, av respekt för varandra. Man söker inte heller ögonkontakt med andra nakna män. Just ögonkontakt kan man dock komma undan med om båda är över 65.

TS skriver om olika situationer och platser.
Läste du inte TS inlägg?
För övrigt undrar man vart du fick luft ifrån. Har jag kommenterat dig?
Om du inte har minsta kunskap kring hur människor beter sig och deras ögon fungerar tycker jag synd om dig.
Att flacka med blicken tex gör typ alla.. och även förflyttar blicken runt då just stirra inte anses normal och/eller fint. Därför kommer blicken av naturliga skäl att svepa runt och uppfatta saker som även är utan uppsåt. Respekt !? du måste vara riktigt svagbegåvad som inte förstår hur människan fungerar.
Citera
2023-06-24, 23:13
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ingen som inte är bög kollar på andra mäns kukar än mindre bryr sig om hur de ser ut.

Eftersom du inte är den vassaste skruven i lådan så förstår jag att du inte förstår skillnaden på att människors blickar naturligt sveper omkring och observerar omgivningen utan att för den skull ha ett specifikt intresse av att detaljstuder.

TS verkar obekväm även med vanliga blickar och inte bara "detaljstuderande".
Citera
2023-06-24, 23:18
Medlem
Citat:
TS skriver om olika situationer och platser.
Läste du inte TS inlägg?
För övrigt undrar man vart du fick luft ifrån. Har jag kommenterat dig?
Om du inte har minsta kunskap kring hur människor beter sig och deras ögon fungerar tycker jag synd om dig.
Att flacka med blicken tex gör typ alla.. och även förflyttar blicken runt då just stirra inte anses normal och/eller fint. Därför kommer blicken av naturliga skäl att svepa runt och uppfatta saker som även är utan uppsåt. Respekt !? du måste vara riktigt svagbegåvad som inte förstår hur människan fungerar.

Du har skrivit på ett diskussionsforum, att bli citerad här är inget uppseendeväckande.

Mitt inlägg går att applicera på samtliga situationer i TS. Du ska veta att du är väldigt dålig på att vara smygbög, jag har varit människa i många år, är ganska väl medveten om vad det innebär och jag har då aldrig flackat med blicken så att jag får kukar i synfältet. Men du kanske blir så upphetsad och stissig bland nakna män att du helt enkelt inte kan behärska dig?

Och vem som är svagbegåvad här ser nog alla förutom du.
Citera
2023-06-24, 23:20
Medlem
Citat:
Eftersom du inte är den vassaste skruven i lådan så förstår jag att du inte förstår skillnaden på att människors blickar naturligt sveper omkring och observerar omgivningen utan att för den skull ha ett specifikt intresse av att detaljstuder.

Bögfrågan verkar vara en jävligt känslig punkt för dig. Varför är det så?
Citera
2023-06-24, 23:26
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Du har skrivit på ett diskussionsforum, att bli citerad här är inget uppseendeväckande.

Mitt inlägg går att applicera på samtliga situationer i TS. Du ska veta att du är väldigt dålig på att vara smygbög, jag har varit människa i många år, är ganska väl medveten om vad det innebär och jag har då aldrig flackat med blicken så att jag får kukar i synfältet. Men du kanske blir så upphetsad och stissig bland nakna män att du helt enkelt inte kan behärska dig?

Och vem som är svagbegåvad här ser nog alla förutom du.

TS ställer frågor och vill inte ha sexualiserande svar.
Ändå så kommer du och andra som uppenbarligen har en skadad sexualitet med sexualiserande kommentarer. Det är trams och OT så nu drar jag ridå.
Citera
2023-06-24, 23:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Det är inget naturligt med att titta mellan benen på vilt främmande människor. Eller kanske i dina umgängeskretsar, men normalt folk har blicken i ögonhöjd.
Citera
2023-06-25, 07:38
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Vad är en liten penis och i jämförelse till vad ?

Jämfört med en asiatisk nudel så är jag John Holmes och jämför man med en brunstig negerhanne så ser min penis ut som en liten pojksnopp och jämfört med andra vita europeer så är den helt normal.

Varför skulle man behöva skämmas och agera på ett visst sätt på grund av storleken på sin krigare bland andra män , om man nu inte är bög och befinner sig i en bögbastu så finnes det noll intresse bland de andra männen för storleken på ens krigare . Man skall inte knulla eller bli knullade av dom andra männen så penisstorlek är helt irrelevant.

Att skämmas för sin lilla jordnöt inför kvinnor i icke sexuella situationer är heller icke direkt relevant då vi i Sverige har åtskilda utrymmen för män och kvinnor på tex gym eller badhus osv . Det skulle först kunna bli relevant om man skulle befinna sig i situationer och på platser där män och kvinnor är nakna tillsammans så som nudiststränder eller nakenbad för bägge könen eller möjligtvis en finsk sauna och om man nu skäms för sin lilla kompis så är det väll bara att undvika sådana platser och situationer.
Citera
2023-06-25, 09:01
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Att som man blivit av Skaparen begåvad med små händer är bara att stoiskt bära.

Att av kvinnor som vore de på fyndjakt på varuhuset EPA vid Plattan år 1971 ses som 2:a sortering på realisationen, är ett inte avundsvärt öde.

Gentlemannen av år 1963 med en tjock-Teve gaddad på sin mage vars väninna kommenterade "...fin TV, men vilken liten antenn" visste att replikera:

-Jo, men den blir större när det blir Aktuellt.
Citera
2023-12-26, 09:08
Moderator
Maviels avatar
Nu är jag kvinna. Men jag tror att jag förstår din frågeställning väldigt väl ändå. Den är nog rätt liknande hur kvinnor kan känna inför sin egen kropp. Bröst, mage etc. Jag hade väldigt svårt för min kropp efter 2 graviditeter och hade en skev bild av den och såg den som äcklig och vidrig. I mitt sinne så såg andra den likadant och jag kände blickarna på den i de situationerna du beskriver. Badhus, bastu etc. Men det satt i mitt sinne.

Du får sluta fred med det du har. Ingen tittar på dig utan det är antagligen dina egna hjärnspöken (det var det i mitt fall).
Citera
2023-12-26, 09:53
Medlem
De allra flesta har små kukar i slakt tillstånd. Det är väl inget nytt? Ingen bryr sig på badhuset. Som andra har nämnt är det ingen som bryr sig, det sitter i ditt psyke. Möjligtvis någon enstaka bög, men annars nope.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in