2023-06-24, 18:18
Medlem
bzsx0809s avatar
Något i stilen med "vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra losers av dom..."

...förlorarna är vi svenskar.
Citera
2023-06-24, 18:19
Medlem
Det blir svårt med tänkandet, då de aldrig upplevt det (i generella termer).
Citera
2023-06-24, 18:25
Medlem
Så länge det finns Svenska kvinnor behöver inte negern oroa sig för något.
Citera
2023-06-24, 18:29
Medlem
Masingas avatar
"Vi tar så mycket vi kan så länge det går utan att lyfta ett finger"
Citera
2023-06-24, 18:46
Bannlyst
"Vart ligger socialkontor, jag skall ha ett bidrag." Det är den första meningen alla araber säger när dom kommer till Sverige
Citera
2023-06-24, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det kanske avslöjar varför ditt liv suger? Är du så feg att du inte kan snacka med en annan karl bara för att han har litet mer melanin i nyllet? Vem fan uppfostrade dig till att bli en sån jävla patetisk fegis?

Släpp sargen ffs, var en karl istället för ... vad du nu vill kalla det här.
Jag har mitt på torra, oroa dig inte för det. Noll intresse av att interagera med en afrikan eller muslim.
Senast redigerad av Perpetuate 2023-06-24 kl. 19:01.
Citera
2023-06-24, 19:09
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
den araben jag kände tänkte så här:
- nu vill jag försöka skapa ett nytt liv för mig utan att bli förföljd.
Först och främst skall jag lära mig språket och sedan skaffa ett arbete så att jag kan få en bra tillvaro och lära mig lite om hyr det är att vara svensk.
------
det var vad han sa i alla fall.

.

Jag tror de är väldigt få araber som blir förföljda i sina hemländer om de inte råkar vara homosexuella eller kristna då
Citera
2023-06-24, 19:14
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Gissningsvis är tänket olika från person till person, men för diskussionens skull kan jag bjuda på historia från flyktingförläggningen där min fru bodde när hon kom till Sverige.

Enligt frugan så hade ”araberna” på boendet full koll på sina rättigheter, så som fri akut tandvård, och de rådde alla som bodde där om att fixa så mycket som möjligt innan de blev svenska medborgare.

Frugan fick känslan av att dessa personer hade läst på redan innan de kom till Sverige, vilket förstås är klokt. Och även om majoriteten på detta forum må förfasas över denna historia så tycker jag själv att den är ganska fin, åtminstone om man ser till hur de tipsade varandra oberoende av ursprung och tro.

Sen finns det såklart andra, mindre charmiga berättelser så som den om mannen som lyckades kvittera ut en nyckel till hennes rum för ett misslyckat våldtäktsförsök. Men, men. Shit happens :P

Det är väl just det som är det kravlösa låt gå samhället vi vill bort från. Vadå "shit happens", ett våldtäktsförsök? ja då är det bara att ta vändande plan hem igen, då har man bangat ut sig. Bra exempel på den oerhört slappa attityd som Sverige visar upp.
Citera
2023-06-24, 19:15
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
"Vart ligger socialkontor, jag skall ha ett bidrag." Det är den första meningen alla araber säger när dom kommer till Sverige

"svennehora" och knylla din morsa" är ytterligare några ord i den vokabulär man måste kunna som nyanländ i Sverige.
Citera
2023-06-24, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
"svennehora" och knylla din morsa" är ytterligare några ord i den vokabulär man måste kunna som nyanländ i Sverige.

Knulla din mamma kommer när det ställs krav U lands parasiten skall försörja sej själv.
Citera
2023-06-24, 20:31
Medlem
Pissarsyras avatar
Jobbade med en marockan som kom hit som 20- åring på 70-talet, han sa att det enda han och hans medresenärer tänkte på var ”sweka! Sweka!” dvs, svenska blonda tjejer.

Vad fan tänkte jag när jag flyttade till Norge, inte fan var det ”nu ska det jobbas hårt som fan” iaf.
Citera
2023-06-24, 21:32
Medlem
Alonens avatar
Parasiterna, invällarna som invaderar landet tänker överhuvudtaget inte.

Dom går på ryggmärgsreflexer, ”hjag skall nulla, hjag skall ha max bidraaag, hjag kommer aldrig jobba!

Fy fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in