2023-06-24, 08:07
Medlem
Att döma av detta forumet så stämmer det ju.

Nu tror jag visserligen inte att det är medveten terrorism utan att det mer handlar om att nästan alla här är.korkade och faktiskt inte själva förstår att de går någon annans intressen när de dag ut och dag in kritiserar...

* Sverige
* Svenska folket
* Det svenska kulturarvet
* Den svenska mentaliteten

Ja nästan allting med Sverige faktiskt.
Och den allra största gruppen av dessa idioter kallar sig dessutom Sverigevänner, ironiskt nog, trots att de utmålar Sverige som ett av de sämsta länderna i världen.

Jag, som älskar Sverige och den svenska kulturen skäms verkligen över er och jag är inte förvånad över att Säpo ser allvarligt på det eftersom det är främmande makter som ligger bakom sverigehatet.
Citera
2023-06-24, 08:16
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Ja, Hannah Pollack Sarnecki är mycket riktigt dotter till Jerzy Sarnecki.

Hon är precis som sin far en aktivist.
Hennes far Jerzy Sarnecki har tjänat massvis med pengar på att förringa invandringens effekter på samhället. Att inga av de problem vi ser i Sverige har med invandringen att göra. Han har varit den som kontaktats flitigast i media de senaste decennierna för att sprida detta budskap till folket i mer eller mindre varenda nyhetssändning.

Som en konsekvens av detta har han kunnat leva gott och ha råd att bo i en villa för 28 miljoner kr på Lidingö.
https://www.friatider.se/jerzy-sarneckis-villa-sald-28-miljoner

Här är fler rapporter från dottern Hannah Pollack Sarnecki.
https://www.foi.se/nyheter-och-press/nyheter/2021-06-28-pandemin-god-grogrund-for-grona-fascistiska-ideer.html

Här diskuteras rapporten i Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=8KpCW4grMBk

Fy fan vilken jävla mardröm när dessa aktivister jobbar mot folket på SÄPO (organisationen som är tänkt att skydda folket).

Hannah Pollack Sarnecki är typ en variant på Henrik Arnstad...
Jo, men precis som för de indianer som sålde sig som horor till blårockarna för att slå ner på sina egna, så kommer detta sluta illa för dem. Det har ju redan börjat krackelera i fogarna för moder Svea. Och när det sedan är slut på pengar...

Ja, då är det inte så himla roligt att vara rödstrumpa bland arga människor. Inga pengar från skattetanken och folk vet om vilken skit de har spridit år efter år. Namnen står ju på rapporterna för evigt. Och det kanske känns fint för dem nu, när de kan rida på framgångsvågen, men snacka om att de kommer bli utfrysta framöver.

Vi andra som jobbar med händerna, i privata sektorn. Vi klarar oss på ett eller annat sätt fast det blir tufft. Tror att det kommer kännas väldigt bra för många som arbetat med riktiga jobb, när denna gängen börjar få slita för sin brödföda som alla vi andra. Det är ju inte konstigt att de som jobbar med händerna, i större utsträckning röstar SD.

Jag tror inte hon är blåögd i detta. Det har bara varit en väldigt bra inkomstkälla för många, därför kommer detta alster ut.

Och jag är inte riktigt med på vad säpo tänker sig göra här. Vi har klaner som styr stadsdelar nu, säpo polisen bryr sig inte. Istället jagar de bambatanter och människor som skriver på FB. Det är ju inte så att man blir imponerad.
Citera
2023-06-24, 08:20
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Absolut, staten hycklar - men jämför nu gärna med Finland (världens lyckligaste land).

Jaha, jag trodde det var Vanuatu som var världens lyckligaste land. Undrar vad som fått dom muntra finländarna att skutta ännu högre upp i statistiken…
Citera
2023-06-24, 08:23
Medlem
fy fan vad larvigt och tarvligt.

dom kommer alltid med en massa overklighets påståenden. hot om vita män och annan skit.

hur fan ska någon kunna ta dem seriöst när dom ser förfallet framför sej. ska dom slå ner det fria ordet? oroliga för sanningen.

rena maffian har importerats och bjudits på saft bullar och knä böj. herre jävla gud det är polisen det. va fan
Citera
2023-06-24, 08:25
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren

Nu tror jag visserligen inte att det är medveten terrorism utan att det mer handlar om att nästan alla här är.korkade och faktiskt inte själva förstår att de går någon annans intressen när de dag ut och dag in kritiserar...

* Sverige
* Svenska folket

Och den allra största gruppen av dessa idioter kallar sig dessutom Sverigevänner, ironiskt nog, trots att de utmålar Sverige som ett av de sämsta länderna i världen.

Jag, som älskar Sverige och den svenska kulturen skäms verkligen över er och jag är inte förvånad över att Säpo ser allvarligt på det eftersom det är främmande makter som ligger bakom sverigehatet.
Du är bara en vanlig skitkastare. Säg något gott om oss istället. Tro mig, jag har hört dig och dina polare hela livet gnälla att vi är kassa och det är alltid vårt fel.

Så nu har du alltså lyckats med att kalla oss som skriver här: Idioter, korkade, att vi går andras intressen.

Alltså som vanligt, en skitkastare. Ställ dig i kö med alla andra. Kan du inte säga något gott om oss, så är det Svenskt att tiga.
Citera
2023-06-24, 08:37
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
För att de slog inte på stora trumman och basunerade ut hur jävla "bäst" och humanitära de var. Till skillnad från våra jävla nötter till ledare.
Anledningen är att tex Danmark, Norge och Finland har fört en smartare politik än Sverige, inte att någon ekonomisk elit har styrt invandringen till Europa.
Citera
2023-06-24, 08:40
Medlem
Citat:
Det är framförallt en grupp där olika konspirationsteorier är stora och man tror på saker som att ”det europeiska folket är döende”, att kärnfamiljen är under attack och att svenskar ”trycks undan och kuvas” i sitt eget land, skriver TT.

Det europeiska folket är döende? Vad är sant?

https://www.europarl.europa.eu/RegData/presse/pr_post_story/2007/SV/03A-DV-PRESSE_STO(2007)11-15(13227)_SV.pdf

Citat:
Europas födelsetal blir allt lägre. Det genomsnittliga födelsetalet i EU är cirka 1,5, lägre än 2,1 som är nödvändigt för att befolkningen ska öka, och inte minska.

Siffror från EU visar alltså att det europeiska folket över tid dör ut om man extrapolerar utvecklingen då det föds 1,5 barn och det är lägre än 2,1 som krävs för att inte minska.

Kärnfamiljen är under attack? Vad är sant?

https://endbright.se/wp-content/uploads/2022/01/11.png

https://endbright.se/endbrightrapporten/endbrightrapporten-2021/

På länken finns en graf som visar antalet skilsmässor i Sverige per år. Det är svårt att inte se den ökande trenden från 1920-talet till idag även om enstaka år kan diffa mellan varandra. Den långsiktiga trenden är dock extremt tydlig!

https://it-pedagogen.se/ny-rapport-ska-synliggora-vaxande-men-dold/

Citat:
Sverige beräknas idag ha högst andel varannan vecka-boende barn i världen.

Svenskar trycks undan och kuvas i sitt egna land? Vad är sant?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Utl%C3%A4ndsk_bakgrund

Utrikesföddas andel av befolkningen 1960: 4 %
Utrikesföddas andel av befolkningen 2022: 20 %

Utrikesfödda + Inrikesfödda med två utrikesfödda föräldrar: 26 %

Att svenskars andel minskar innebär ju att man trycks undan i sitt egna land.

Pensionärerna vågar inte gå ut i sina barndomskvarter
https://www.expressen.se/nyheter/de-kommer-inte-in-i-samhallet-som-vara-barn/

Citat:
I dag vågar flera av dem inte ens gå ut och handla under kvällstid. Stadsdelen i Trollhättan är av polisen klassat som ett riskområde.

https://www.tn.se/naringsliv/21862/granskning-nu-flyr-foretagen-utsatta-omraden-vill-salja-skiten/

Citat:
”Tungt kriminella har hotat både mig och min familj”, säger Ica-handlaren Örjan Josefsson i Bro i norra Stockholm. Här är berättelsen om skjutningarna, våldet och miljardstölderna som tvingar företagen på flykt från landets utanförskapsområden.

Likadant i mer eller mindre varenda stad i hela landet...

Jag vill gärna se statistiken dottern Hannah Pollack Sarnecki har kring att dessa saker enbart är en "konspiration" och inget faktum.
Senast redigerad av flashbackdasen 2023-06-24 kl. 09:18.
Citera
2023-06-24, 08:46
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Mer info om detta?

Det är väl Sarneckis dotter, Hannah Pollack Sarnecki som har varit en av de drivande krafterna:

Citat:
Det menar Hannah Pollack Sarnecki, forskare på Totalförsvarets forskningsinstitut

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/experten-sa-vaxer-myndighetskritiska-natverk-med-hjalp-av-sociala-medier
Citera
2023-06-24, 08:52
Medlem
Citat:

* Sverige
* Svenska folket

Klart att svenskarna älskar Sverige och den svenska kulturen..det Sverige och den kultur som vi snart är fråntagen av främmande makter som vill se Sverige och svenskarna kuvade
Citera
2023-06-24, 08:55
Medlem
Citat:

* Sverige
* Svenska folket

Snurra runt lite på sociala medier så ser du snabbt vilka typer av "svenskar" som hatar Sverige mest. Att svenskar är trötta på allt bögeri, cucking och mupperier och yttrar detta på nätet ser jag snarare som ett friskhetstecken.

Sen att SÄPO, 3 år senare upptäckt detta, säger mer om SÄPO än Sverige..
Citera
2023-06-24, 08:56
Moderator
TheLuckys avatar
Attacken mot oliktänkare är tydligen en samordnad internationell operation.
Chefen för den tyska underrättelsetjänsten BFV varnar nu tyskar för att rösta på invandringskritiska Alternativ för Tyskland, som i nya mätningar är landets andra största parti.
https://www.friatider.se/tysklands-spionchef-rosta-inte-pa-afd
Citera
2023-06-24, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tech44
fy fan vad larvigt och tarvligt.

dom kommer alltid med en massa overklighets påståenden. hot om vita män och annan skit.

hur fan ska någon kunna ta dem seriöst när dom ser förfallet framför sej. ska dom slå ner det fria ordet? oroliga för sanningen.

rena maffian har importerats och bjudits på saft bullar och knä böj. herre jävla gud det är polisen det. va fan

Man kan ju undra vilka som styr SÄPO och polisen! Det kanske är någon främmande makt, någon klan eller maffian..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in