Citat:
Ursprungligen postat av
Lagerkommandant
På 70-talet bodde det nästan enbart svenskar i storstädernas förorter.
Idag 50 år senare är svenskar en försvinnande liten minoritet i dessa områden.
Jag bodde på 80-talet i ett av dessa områden där invandrare dök upp kring, gick en skola där kanske 10% var utomeuropeer.
Gick förbi skolan för några månader sedan, såg en klass, och det var 2 svenskar på 30 pers. Det var lärarna. Resten var araber och somalier.
När jag var ung, så bodde det 8 miljoner i Sverige. Nästan alla var svenskar eller nordiska. Jag skulle tro, att om vi tog antalet etniska nordiska nu, så kanske vi kommer upp i 6 miljoner. Detta på 45 år. Om 100 år så är Sverige ett arabland. Kanske styrt av Kina.
Citat:
Några centrala teman i propagandan är enligt rapporten att ”det europeiska folket är döende”, att ”me-too-kvinnor borde straffas”, att familjen är under attack och att svenskar ”trycks undan och kuvas” i sitt eget land
Det hade varit kul att få höra vad Fredrik Hallström skulle säga kring min observation kring min gamla skola och om han kanske kunde ge oss på Flashback, rätt terminologi för den. Bortträngning är ju terrorist ord, så kanske förgyllning?
Och nej Fredrik. Vi kommer inte bomba/spränga/skjuta, det är din förgyllning som gör det. Vi andra går bara till jobbet, så du kan sitta där och spy galla över oss. Och du kan få en termologi till. Och det är skitkastare. Alltså den gäng som förföljt mig och min släkt under hela min livstid. Och jagat oss med åsikter om att vi är kassa, vi skall ge bort alla våra pengar, vi skall inte skaffa barn, vi förtjänar inte att leva, tänk på barnen i valfritt land. Och det är alltid vårt fel.
Trycks vi undan från en skola, så är vi terrorister för att vi säger det. Köper en svensk knark av en arab så är det svenskens fel att det sker knarkhandel. Slår en svensk en invandrare, är han nazist, men slår en invandare en svensk så är det inte så farligt och rasist kan han inte vara. För hatbrott mot vita finns inte.
Rannsaka er själva lite.