2023-06-23, 00:35
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Att svenskar är kuvade måste vara årets underdrift.
Citera
2023-06-23, 00:50
Avstängd
Var är lögnen?

Jag menar, visst man kan varna för en nedåtgåendespiral i närmiljön men det kommer ju nånstans ifrån.

Skulle Säpo någonsin säga att tugget bland invandrare mot svenskar kan leda till en liknande eskalering?

Grovbuset som skjuter av varandra sen en mer organiserad del som sakta tar över verksamheter med hot och utpressning likt juggarna?

Förordar rättning i leden och ja Säpo, jag vet att ni läser det här med stort intresse med tanke på vad hela eran avdelning inte lyckats prestera.
Citera
2023-06-23, 00:51
Medlem
F.Hansens avatar
Ja fast det var ju ansvarslös massinvandring som skapade segregation och en massa unga män som hellre säljer knark än har ett hederligt liv, som gjort vanligt folk till rasister för att man kan inte trycka in en massa folk som resurserna till integration inte räcker till, då blir det som det är idag.

Så nu när rasiststämpeln har tappat udden drar man till med extremist istället, really. Dock inte oväntat.
Citera
2023-06-23, 00:54
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
De enda politiska våldsdåd jag läst om det senaste halvåret har handlat om klimatextremister.
Citera
2023-06-23, 01:01
Medlem
Stormkappas avatar
Säpo, vilka foliehattar Det pågår ingen radikalisering
Citera
2023-06-23, 01:36
Medlem
salty-sailors avatar
vart får jag tillgång till raporten? FOI har ju tidigare visat sig vara inkompetenta och eller politiskt motiverade när dom räknar uttryck av oro inför framtiden som "näthat"
Citera
2023-06-23, 02:10
Medlem
Staten: Konspirationsteoretiker (gällande vad som kritiskt)

Also staten: det du ser med dina egna ögon händer inte och du är extremist om du hävdar det.

Är folk normala, vad är det för värld vi lever i?
Citera
2023-06-23, 02:15
Medlem
Custom_mades avatar
Så det är fortfarande samma tugg om dom "farliga rasisterna"... medans invandrarna för lågintensivt inbördeskrig.

Man måste vara hjärnskadad för att gå på den här propagandan.

Samtidigt gör väldigt många svenskar det. Så man undrar ju hur det står till på hjärnkontoret hos gemene svensk. Kan inte finnas mycket aktivitet där överhuvudtaget!
Citera
2023-06-23, 02:23
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komplottist
Läget är allvarligt nu. I nätforum sprids vad som sägs vara antistatlig propaganda som kan leda till våld i två vågor

Hur kan jag som upplyst medborgare skydda mig mot att luras av dessa skrönor och att dras med i dessa två vågor? Hur kan det ha gått så långt att folk verkligen misstänker att vårt folk är döende, kuvat och samhället i totalt förfall?

https://www.dn.se/sverige/valdsdad-kopplas-till-antistatlig-extremism/
Säpo är infiltrerat av vänsterextremister. Man skulle skratta åt dem om de inte använder detta för att ytterligare kuva folket.

Nej just ja, fjantiga åtal mot hets mot folkgrupp förtal etc. Det har ju inte hänt och kommer heller inte att eskalera.

OnT. Du kan skydda dig genom att hålla dig informerad via statens tvångstelevision samt läsa DN.
Citera
2023-06-23, 02:38
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Det är pro-ryska påverkansoperationer. Inte svårare än så, det är ett simpelt sätt att påverka naiva människor på det här sättet. Ryssarna har gjort det här i årtionden nu så inget nytt.

Tyvärr fattar inte många det och driver på för att förstöra vårt fina svenska samhälle genom att sprida vidare den ryska propagandan om att Sverige förfaller.

Visst finns det utmaningar men de målar ut Sverige som ett brinnande inferno medan de ligger och solar och dricker en bärs.
Citera
2023-06-23, 02:46
Medlem
Skrjabins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Var är lögnen?

Jag menar, visst man kan varna för en nedåtgåendespiral i närmiljön men det kommer ju nånstans ifrån.

Skulle Säpo någonsin säga att tugget bland invandrare mot svenskar kan leda till en liknande eskalering?

Grovbuset som skjuter av varandra sen en mer organiserad del som sakta tar över verksamheter med hot och utpressning likt juggarna?

Förordar rättning i leden och ja Säpo, jag vet att ni läser det här med stort intresse med tanke på vad hela eran avdelning inte lyckats prestera.

Notera att makten inte påstår att åsikterna är lögner. Utan "propagandan" är bara farliga tankar, enligt dem. Uppenbart att de håller på att förlora sin maktposition. Det är inte enbart i Sverige där tankegångarna finns. Utan en gemensam tankebana hos alla de vita folken.

Situationen har uppstått för våra folk inte arbetade tillräckligt hårt för makteliten. Vi fick så pass få barn att industrialismens elit inte kunde fortsätta ha sina extrema rikedomar. Därför de har tagit in alla invandrare. Och som de charlataner de är; har dem utnyttjat våran goda moral. När de egentligen vill byta ut oss. Planen gick dock inte som tänkt och de vet om det. Nu vill de förbjuda våra tankar och införa diktatur. Men ondskan vinner aldrig. Man ska även komma ihåg att dessa människor är anledningen till att invandrare i stor utsträckning inte heller kan bo i sina hemländer. För mig lever än hoppet att vi kan gå tillbaka till ett normaltillstånd för mänskligheten. Det finns inte ens argument längre för att fortsätta på detta vis. Allt man hör är ad hominem från deras lakejer. De är på fel sida av historien.

Vi kommer vinna
Citera
2023-06-23, 04:22
Medlem
deTremouillacs avatar
Det är bara att inse att det inte räcker med att Svenska folket är Europas mest Skuldsatta, att vi inte föder nägra barn, att vi blir minoritet i vårt eget land. Det är även så att hela maskinen "Sverige" har detta som mål, från politiker till media.

Sverige existerar inte längre. Norra Europa (de Germanska länderna) är under medveten nedbrytning och detta har pågått i över 100 år.

Det är ingen ide att delta i en kultur som försöker utrota ditt folk. Eller att tro att det går att vända det här genom politik eller diskussion (eller våld).

Så att SÄPO tycker att det största hotet mot Sverige är att Svenskarna vill ha kvar sitt land. Det är bara för att SÄPO är en del av det kultur-media-politik komplex som har utrotandet av de vita Europeerna som högsta mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in