Citat:
Ursprungligen postat av
Tridnod
Var är lögnen?
Jag menar, visst man kan varna för en nedåtgåendespiral i närmiljön men det kommer ju nånstans ifrån.
Skulle Säpo någonsin säga att tugget bland invandrare mot svenskar kan leda till en liknande eskalering?
Grovbuset som skjuter av varandra sen en mer organiserad del som sakta tar över verksamheter med hot och utpressning likt juggarna?
Förordar rättning i leden och ja Säpo, jag vet att ni läser det här med stort intresse med tanke på vad hela eran avdelning inte lyckats prestera.
Notera att makten inte påstår att åsikterna är lögner. Utan "propagandan" är bara farliga tankar, enligt dem. Uppenbart att de håller på att förlora sin maktposition. Det är inte enbart i Sverige där tankegångarna finns. Utan en gemensam tankebana hos alla de vita folken.
Situationen har uppstått för våra folk inte arbetade tillräckligt hårt för makteliten. Vi fick så pass få barn att industrialismens elit inte kunde fortsätta ha sina extrema rikedomar. Därför de har tagit in alla invandrare. Och som de charlataner de är; har dem utnyttjat våran goda moral. När de egentligen vill byta ut oss. Planen gick dock inte som tänkt och de vet om det. Nu vill de förbjuda våra tankar och införa diktatur. Men ondskan vinner aldrig. Man ska även komma ihåg att dessa människor är anledningen till att invandrare i stor utsträckning inte heller kan bo i sina hemländer. För mig lever än hoppet att vi kan gå tillbaka till ett normaltillstånd för mänskligheten. Det finns inte ens argument längre för att fortsätta på detta vis. Allt man hör är ad hominem från deras lakejer. De är på fel sida av historien.
Vi kommer vinna