2023-06-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quggel
Så kan det säkert vara. Men han läste väl bibeln varje dag i fängelset? Skulle han göra det om han endast såg det som ett verktyg?

Hur vet du att han läste bibeln varje dag? Jobbar du på någon av anstalterna han satt eller var du också intagen?

Du skall veta en sak om Fulnar och det är att han drar ALLTID: "de anklagar mig-/ de trakaserar mig-/ de är rädda för mig-/ de hotar mig-/ de är avundsjuka på mig-/ de ljuger om mig FÖR ATT JAG ÄR KRISTEN - KORTET!
Fulnar har alltid det som ursäkt när något går honom emot.
När han blev dömd för sin ekomomiska brottslighet hette det från honom att det berodde på att rättsväsendet trakaserar honom för att han är kristen (oss imellan - den kristna förnissan sitter verkligen tunt...).
Från anstalterna hette det också från Fulnar att han blev trakaserad för att han är kristen.
Skulle inte förvåna mig om nu ingen kommer på hans framträdande i kyrkorna-, ingen köper hans böcker, han får ingen bostad gratis....att allt beror på att vi i samhället trakaserar honom för att han är kristen.....
Citera
2023-06-21, 17:43
Medlem
3N37s avatar
Såg att han ska släppa en bok där han "avslöjar" hur illa kriminalvården fungerar. Undrar om han har lyckats få något förlag att nappa eller om han får kränga den själv?
Sen hade han ju en film på gång också. Eller rättare sagt hade på gång.
Citera
2023-06-21, 23:37
Medlem
quggels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det är väl vad han påstår, är det sant?

Det kan ju förstås vara ljug.
Sannolikt är det nog ljug, ja.
Citera
2023-06-21, 23:43
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quggel
Det kan ju förstås vara ljug.
Sannolikt är det nog ljug, ja.

Ja man kan vända på det. Finns det någonting som kommit ur Fulnars käft som är SANT?
Citera
2023-06-22, 00:46
Medlem
Såg på Ljugars insta att ham verkar ha hittat étt nytt offer färdig för ekonomisk slakt.Hon ser väldigt ģlad och nöjd ùt.
Citera
2023-06-22, 07:51
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Såg på Ljugars insta att ham verkar ha hittat étt nytt offer färdig för ekonomisk slakt.Hon ser väldigt ģlad och nöjd ùt.
Ung och söt eller gammalt knotrangel nu igen? Finns det något fett för Rånar att ta av stackarn? Förra frun hade väl 19 miljoner när dom träffades och noll när dom skilde sig?
Senast redigerad av becko 2023-06-22 kl. 07:55.
Citera
2023-06-22, 13:53
Medlem
Magictrixs avatar
Nu skriver han att har problem med att få träffa sina barn. Han går inte något djupare in på det, men det verkar tillräckligt besvärligt för att han gått med i någon juridisk organisation för pappors rättigheter. Vidare är han tvungen att berätta att han ringt Charlotte Perrellis ex som tydligen har samma problem. Eftersom de inte kom fram till någon lösning antar jag att hans mamma helt enkelt inte tycker han är tillräckligt frisk i huvudet för att få vara pappa? Fullt förståeligt.
Citera
2023-06-23, 00:12
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu skriver han att har problem med att få träffa sina barn. Han går inte något djupare in på det, men det verkar tillräckligt besvärligt för att han gått med i någon juridisk organisation för pappors rättigheter. Vidare är han tvungen att berätta att han ringt Charlotte Perrellis ex som tydligen har samma problem. Eftersom de inte kom fram till någon lösning antar jag att hans mamma helt enkelt inte tycker han är tillräckligt frisk i huvudet för att få vara pappa? Fullt förståeligt.
Ja men Socialen kanske har bedömt att det är olämpligt att Rånar träffar barnen, urFlinknings-risken är väl låg men inte 0.00 väl? Det skenheliga gamla nyutsläppta knäppot har väl både skjutit rådjur och katter i hemmiljö och hotat myndighetspersoner?
Rånar betalar ju inte ens för sina barn, han är väl permafattig, permaarbetslös, permabostadslös och permagammal, förföljd i sitt huvud, och håller mest på och hotar i stället för att inspirera och predika, så både Social-kärringen och Carola bedömer väl att Rånar har stoora mental-problem, vilket Carola säkert berättar för dom eller fattar barnen redan det själva numera?
Senast redigerad av becko 2023-06-23 kl. 00:27.
Citera
2023-06-23, 00:27
Avstängd
Runa är fungerade bra tills hela etablissemanget kastade honom till unga krängts muslimer efter att ha sagt att Mohamed var en förvirrad pedofil i en predikan som spelades in och lades ut av hjältarna i nästan alla mediahus.

Lite fokus på huruvida detta var sant eller ej men desto större fokus på ”offren” som hört detta via tv och på nätet.

Hade runar suttit där han är om inte medierna tydligt satte honom som persona non grata efter den händelsen?
Citera
2023-06-23, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Runa är fungerade bra tills hela etablissemanget kastade honom till unga krängts muslimer efter att ha sagt att Mohamed var en förvirrad pedofil i en predikan som spelades in och lades ut av hjältarna i nästan alla mediahus.

Lite fokus på huruvida detta var sant eller ej men desto större fokus på ”offren” som hört detta via tv och på nätet.

Hade runar suttit där han är om inte medierna tydligt satte honom som persona non grata efter den händelsen?

Du borde ge stackars Runar en kram
Citera
2023-06-23, 06:39
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Typ örfilad vart han än hamnade, inte bara av muslimer. Tror han inbillar sig än idag att han är förföljd, han tror muslimer gömmer sig eller planterar kameror i buskarna och GPS puckar honom. Tycker att socialkärringen ska fatta att han inte kan jobba utan ska ha Säpos VIP-beskydd på grund av alla upplevda hot, men det kanske är sant att han har två fatwor på sig, dubbelt så många som Vilks såsom hans skryter om det?
Och persona non grata, då dessutom så hotar han etablissemanget, såsom höga chefer, vilket antagligen inte hjälper utan stjälper ännu mer.
Senast redigerad av becko 2023-06-23 kl. 06:55.
Citera
2023-06-23, 10:42
Medlem
rogerks avatar
Men finns det nån annan källa än han själv på att har blivit hotad av muslimer? Annars så är det ju bara ytterligare en av alla hans lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in