2023-06-20, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Finns en annan bild när han ligger på en bår, med spräckt ansikte, dock svårt att veta om de e han många som tror att de inte är de.

Få se bilden då?
Citera
2023-06-21, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlarn
Haval är miljardär.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2023-06-21, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnabry
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Han spelar hård i sina musikvideor men vågar inte ens bo i Sverige, flyr man med svansen mellan bena så borde man fan också sluta med gangster rappen också. Väx upp och sluta spela g, ta hand om ditt barn istället och var en riktig man.
Citera
2023-06-21, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jo bilden har även jag sett men hört från både big Drippa och en vän att det finns video.

Har du ingen källkritik alls? Big Drippa
Citera
2023-06-21, 09:06
Medlem
Var kan man se bild på Einars döda kropp?
Citera
2023-06-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower

Den enda bild som finns är den som är tagen inifrån porten där man ser honom ligga på rygg med tröjan uppdragen och polis som hukar sig över honom. Man ser inte ansiktet
Citera
2023-06-21, 20:52
Medlem
Angående Haval och Nisses förflutna och varför vänskapen skar sig. Vi vet att Nisse och Haval var vänner och gjorde låten Hell Ye tillsammans med Abidaz. Den släpptes i samband med att kidnappningen skedde. På förhöret så säger Haval att han är vän med Nisse och att han iprincip blev lurad till att delta i kidnappningen och att hans avsikt inte alls var att "goa" Nisse. Han berättar vidare hur han är en medlare och brukar medla i konflikter och att han hade goda avsikter gentemot Nisse.
Detta svek som Nisse upplevde, Vilket sen, antar jag, gör att Nisse sjunger "Du snackar skit i förhör", och "Du var en råtta gjorde goish höger vänster man gör inte så du korsa alla gränser" och "Varför spelar du min bror för? Du gör inte det en bror gör. En broder ska komma till Nisse med tabbar och säga då min bror kör"

Är det någon som vet om Haval blev bitter på Nisse över något? Avundsjuka? Hade Nisse gjort något som fick Haval att bli lack? Pengar? Eller var det bara så enkelt att Haval tvingades att delta i kidnappningen mot sin vilja? (Vilket inte verkar stämma eftersom att han ser glad och nöjd ut när han håller upp det s.k "guldet)
Under förhöret så får Haval frågan om han är avundsjuk på Nils, och han svarar med värsta utlägget om varför han inte är avundsjuk "Min karriär går bra, jag har pengar etc etc". Bara det långa utlägget där han argumenterar för varför han inte är avundsjuk talar för att det fanns mycket avundsjuka från Havals sida.
Och dessutom samtidigt hade han paraknas vad det ryktas.

Någon som vet och kan redogöra varför Havals syn på Nisse ändrades som fick honom att svika Nisse
Citera
2023-06-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower

Google min vän Google
Citera
2023-06-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanni
Angående Haval och Nisses förflutna och varför vänskapen skar sig. Vi vet att Nisse och Haval var vänner och gjorde låten Hell Ye tillsammans med Abidaz. Den släpptes i samband med att kidnappningen skedde. På förhöret så säger Haval att han är vän med Nisse och att han iprincip blev lurad till att delta i kidnappningen och att hans avsikt inte alls var att "goa" Nisse. Han berättar vidare hur han är en medlare och brukar medla i konflikter och att han hade goda avsikter gentemot Nisse.
Detta svek som Nisse upplevde, Vilket sen, antar jag, gör att Nisse sjunger "Du snackar skit i förhör", och "Du var en råtta gjorde goish höger vänster man gör inte så du korsa alla gränser" och "Varför spelar du min bror för? Du gör inte det en bror gör. En broder ska komma till Nisse med tabbar och säga då min bror kör"

Är det någon som vet om Haval blev bitter på Nisse över något? Avundsjuka? Hade Nisse gjort något som fick Haval att bli lack? Pengar? Eller var det bara så enkelt att Haval tvingades att delta i kidnappningen mot sin vilja? (Vilket inte verkar stämma eftersom att han ser glad och nöjd ut när han håller upp det s.k "guldet)
Under förhöret så får Haval frågan om han är avundsjuk på Nils, och han svarar med värsta utlägget om varför han inte är avundsjuk "Min karriär går bra, jag har pengar etc etc". Bara det långa utlägget där han argumenterar för varför han inte är avundsjuk talar för att det fanns mycket avundsjuka från Havals sida.

Någon som vet och kan redogöra varför Havals syn på Nisse ändrades som fick honom att svika Nisse

Haval har god relation till Mario och Dalennätverket som i högsta grad har kopplingar till SSTV (numera Deeper Tham Music). SSTV kände sig blåsta på pengar när Einar lämnade dom i samband med att hans mamma startade NS1 Production. Dalennätverket och Vårbynätverket har också god relation till varandra, därför kunde vårbynätverket tillsammans med Dalen genomföra kidnappningen. Jag tror inte att Haval personligen hade något emot Einar, men när han blivit tillfrågad av Dalennätverket så har han förmodligen haft betydligt starkare lojalitet till Mario och Dalen än vad han haft till Einar
Citera
2023-06-22, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
Haval har god relation till Mario och Dalennätverket som i högsta grad har kopplingar till SSTV (numera Deeper Tham Music). SSTV kände sig blåsta på pengar när Einar lämnade dom i samband med att hans mamma startade NS1 Production. Dalennätverket och Vårbynätverket har också god relation till varandra, därför kunde vårbynätverket tillsammans med Dalen genomföra kidnappningen. Jag tror inte att Haval personligen hade något emot Einar, men när han blivit tillfrågad av Dalennätverket så har han förmodligen haft betydligt starkare lojalitet till Mario och Dalen än vad han haft till Einar

Logiskt iofs. Behöver inte vara mer komplicerat än så. Tack
Citera
2023-06-22, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlarn
Haval är miljardär.

Tycker alla ska blocka Haval på Spotify för solidaritet för Nisse. 💁
Citera
2023-06-22, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanni

Det är just detta som pågår främst i Stockholm, det finns ingen etik eller moral i det kriminella. Det är gås på familjer. Det Goas, ingen kan lita på alla. Även för ”Svensson” kommer det att bli jobbigt. Sveriges lagar kommer ändras mer polisen på gatorna. Att vara kriminell kommer vara 100gr jobbigare för dom. Alla felavlade från Mellanöstern är avundsjuka på sina lands män. Aldrig hört en arab säga att det är kul att en annan Arab tjänar pengar. Dom är missunnsamma anmäler varandra hit och dit. Sverige har valt att ta in skiten. Henrik Schyffert kanske ska ta och räkna om vad invandring kostar igentligen.

För att svara på dina frågor det finns inget rätt eller fel i denna historien. De sa säkert åt hunden Halal att springa deras tjänster och han våga inte göra annat, sen blir det ju rätt genomskinligt när han tar foton med hans guld och de för febrilt sälja det dagarna efter för ” det är paraknas” sen en långt utlägg om avundsjuka. Nu måste Halal gömma sig utomlands. Ja det säger allt. Han ville va ”Nisse” 😜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in