2023-06-20, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jo bilden har även jag sett men hört från både big Drippa och en vän att det finns video.
Bilden som visats innan är när Nils ligger på marken utanför porten skjuten. Någon förbipasserare har tagit det kortet inifrån porten i trapphuset. Men video på mordet tvekar jag finns… Dom som säger att Haval inte är delaktig i detta mordet sover, och att han är pank är ren bullshit. Visst han kanske va pank när dom förnedrade Nils, men efter all ny musik han släppt nu efteråt är han långt ifrån pank.
Citera
2023-06-20, 05:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Bilden som visats innan är när Nils ligger på marken utanför porten skjuten. Någon förbipasserare har tagit det kortet inifrån porten i trapphuset. Men video på mordet tvekar jag finns… Dom som säger att Haval inte är delaktig i detta mordet sover, och att han är pank är ren bullshit. Visst han kanske va pank när dom förnedrade Nils, men efter all ny musik han släppt nu efteråt är han långt ifrån pank.
Du är den enda som sover hahahah. Haval är luspank & är inte kapabel till något över huvudtaget. Den enda anledningen till varför han vågar öppna mun är pga att han är utomlands. Läs de tidigare inläggen i tråden så fattar du. Han reser runt utomlands, har en familj att försörja osv. Tror du verkligen det går att leva ett lyxliv utomlands med de siffrorna hans AB drar in samt beställa mord för miljoner? 😂
Citera
2023-06-20, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Finns dock en bild på Hans ansikte där man ser blod o grejer på ena halvan av ansiktet. Tror han ligger på bår eller på marken då.

Finns en bild som spridits där man ser han ligga på marken.. men blod under kroppen.. skulle inte säga man ser hans ansikte supertydligt
Citera
2023-06-20, 09:25
Medlem
Citat:
Du är den enda som sover hahahah. Haval är luspank & är inte kapabel till något över huvudtaget. Den enda anledningen till varför han vågar öppna mun är pga att han är utomlands. Läs de tidigare inläggen i tråden så fattar du. Han reser runt utomlands, har en familj att försörja osv. Tror du verkligen det går att leva ett lyxliv utomlands med de siffrorna hans AB drar in samt beställa mord för miljoner? 😂
Hur kan du säga han är luspank, du är bara haval hater inget annat. Kolla hans streams på Spotify så kan du räkna ut hans kapital! Och vilka är inte utomlands i den världen? Dom flesta
Citera
2023-06-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Inte fel info de va jag som skrev fel och de går inte ändra. Du ville få de till att båda satt me ditt svar.. ganska felaktigt de me va?

Rashidi sitter, Awale död

Nja, min poäng var att du visste till 100% vem som skjutit Nisse, att dessa idag inte länge finns kvar efter de "fått sitt". Men sen visade det sig att en av dem sitter inlåst, dessutom var den andra du anser vara skytt ganska mörk i hyn, när det enda uppgifterna som kommit ut i media från vittnen var att skyttarna upplevdes ljusa i hyn.
(Dock oklart om det finns någon substans i dessa vittnesmål till media)

Detta i relation till att den kanske mest insatta journalisten i landet beskriver en helt annan skytt och hänvisar dessutom till källor inom utredningen. De va och är min poäng, du "vet" medans han beskriver varför han har sin åsikt och dessutom hamnade viss fakta kring ditt "vet", fel.
Citera
2023-06-20, 11:50
Medlem
Citat:
Ja, har sett att manny flaco producerat Stors album. Förmodligen är låtarna / beatsen producerade långt innan släpp. Manny Flacos insta blev borttagen för max 1-2.5 veckor sedan. Håller också med att Haval låter keff nuförtiden. Inte för att jag tyckte att han hade någon som helst talang förut, men han är ännu värre nu.

Tragiskt om det är så..
Citera
2023-06-20, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Hur kan du säga han är luspank, du är bara haval hater inget annat. Kolla hans streams på Spotify så kan du räkna ut hans kapital! Och vilka är inte utomlands i den världen? Dom flesta

Du tror på allvar att streams på Spotify automatiskt ger pengar?

Ingen av Havals låtar efter kidnappningen har varit i närheten av de framgångar han hade innan.
Citera
2023-06-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Finns en bild som spridits där man ser han ligga på marken.. men blod under kroppen.. skulle inte säga man ser hans ansikte supertydligt
Finns en annan bild när han ligger på en bår, med spräckt ansikte, dock svårt att veta om de e han många som tror att de inte är de.
Citera
2023-06-20, 18:18
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Finns en annan bild när han ligger på en bår, med spräckt ansikte, dock svårt att veta om de e han många som tror att de inte är de.

Den med nackkragen? Bekräftat fejk.
Citera
2023-06-20, 18:23
Bannlyst
Haval är miljardär.
Citera
2023-06-20, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medlarn
Haval är miljardär.
Japp och dom som säger annat måste vara helt blåsta. Han skulle nog kunna köpa hela Stockholm om han ville. Det är därför han behöver hota till sig pengar.
Citera
2023-06-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Nja, min poäng var att du visste till 100% vem som skjutit Nisse, att dessa idag inte länge finns kvar efter de "fått sitt". Men sen visade det sig att en av dem sitter inlåst, dessutom var den andra du anser vara skytt ganska mörk i hyn, när det enda uppgifterna som kommit ut i media från vittnen var att skyttarna upplevdes ljusa i hyn.
(Dock oklart om det finns någon substans i dessa vittnesmål till media)

Detta i relation till att den kanske mest insatta journalisten i landet beskriver en helt annan skytt och hänvisar dessutom till källor inom utredningen. De va och är min poäng, du "vet" medans han beskriver varför han har sin åsikt och dessutom hamnade viss fakta kring ditt "vet", fel.

Ja och vad har utredningen gett? Exakt, ingenting..

Vad vittnen lämnat för uppgifter till media är enligt mig cap eftersom Awale var en av skyttarna.. tro vad du vill så tror jag vad jag vill.. jag litar 100% mer på uppgifter jag fått till mig än vad en journalist skriver om oavsett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in