2023-06-21, 19:48
Medlem
Skaraborg2s avatar
Delar din uppfattning.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, han ser ju inte klok ut! Typ skelögd, gloiga ögon, ful hemma-friss, etc.

Delar helt din uppfattning.

Så fort jag fick se ett foto på skräckpappan så sade jag precis detta för mig själv.
Citera
2023-06-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikPerSullivan
Jo, jag kan acceptera det.
Om du i din tur kan acceptera att jag tycker att han ser inavlad ut, hur snygg du än tycker att han är.

Fruktansvärt fall oavsett. Kan inte ens föreställa mig hur pojkarnas sista stund måste ha varit eller hur morsan mår.
Jag önskar gärningsmannen allt lidande.
Jag försöker förgäves förstå din logik.
Du skriver i ett inlägg att du inte skulle ha nånting emot om pappan avrättades i elektriska stolen eller blev dödad genom lynchning.

Fast mtp det jag fetat så vore väl det mest logiska att du önskade honom ett mycket långt och plågsamt fängelsestraff? Du vill se honom lida? Allt lidande som går att uppbringa? Fine! Men då skall du naturligtvis inte önska honom död.

Var inte så förbaskat primitiv.
Ett dödsstraff på pappan bringar inte sönerna åter.
Eller hur?
Citera
2023-06-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, han ser ju inte klok ut! Typ skelögd, gloiga ögon, ful hemma-friss, etc.
Men aaaaah. Vilka bilder refererar du då till? Som sagt, nästan varenda jävel skelar och ser allmänt härjad ut efter längre perioder av sömnbrist, utmattning, stress etc. Har man utöver det skjutit sina tre söner (sjuk i huvdet? paranoia?) och suttit i häktet så blir det nog inte bättre. Frisyren ser ut som en okammad vanlig jävla frisyr?! Den jag svarade påstod att GM ser inavlad ut, samt ser ut att ha låg IQ och EQ. Det var detta idiotuttalande jag besvarade ursprungligen, eftersom GM inte ser inavlad ut, och IQ/EQ går inte att skönja på typ ett mugshot.
Citera
2023-06-21, 20:30
Medlem
ErikPerSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag försöker förgäves förstå din logik.
Du skriver i ett inlägg att du inte skulle ha nånting emot om pappan avrättades i elektriska stolen eller blev dödad genom lynchning.

Fast mtp det jag fetat så vore väl det mest logiska att du önskade honom ett mycket långt och plågsamt fängelsestraff? Du vill se honom lida? Allt lidande som går att uppbringa? Fine! Men då skall du naturligtvis inte önska honom död.

Var inte så förbaskat primitiv.
Ett dödsstraff på pappan bringar inte sönerna åter.
Eller hur?

Tror du övertänker lite.

Varför vore ett fängelsestraff det mest logiska? Det kanske vore det mest plågsamma för oss som kan känna empati och ånger. Men jag utgår från att en person som är benägen att begå en sådan här handling saknar dessa egenskaper och således skulle ett fängelsestraff inte vara ett straff i paritet med hans gärningar.

Återstår gör således fysisk smärta. En lång utdragen och smärtsam avrättning i form av elektriska stolen eller lynchning känns passande.

Är som sagt emot att staten ska kunna döda som straff men hyser heller ingen empati för barnamördare.
Nej, barnen kommer inte tillbaka, men vad tjänar vi på att deras baneman är fortsatt vid liv? Han är en liten fluglort vi kan klara oss utan.

Spännande hur kvinnor slår knut på sig själva för att försvara bildsköna psykopater.
Citera
2023-06-21, 20:31
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja som det verkar under ett flertal månader dessutom.

Naturligtvis förtjänar denne trippelmördare det kapitala straffet. Eller att han lynchas vilket förstås inte kommer att ske. Vi får verkligen hoppas att mamman och hennes dotter kan komma vidare? Fast det blir verkligen inte lätt.

Han borde lynchas, ja.

Jag såg en video där han står bojad och får höra anklagelserna mot sig och han ser helt sjuk ut. Han stirrar tomt framför sig med uppspärrade ögon och han blinkar aldrig.
Det ser helt sjukt ut.
Tänk också fasan och skräcken för de små barnen när de förstod vad pappa skulle göra med dem.
Och den här sonen som försökte fly och som redan hade sett vad hans bröder råkade ut för(jag såg videon här i tråden också om pappan som sköt sina döttrar, herregud)
Och mammans skräck och dotterns skräck och jag tänker även på hundarna , hundar fattar väldigt mycket:-(

Det är så svårt att ta in det här och jag sitter här och vill skriva mer, men vad ska man skriva?
Så känner jag som bara läst lite om det här och alla de här tvingades uppleva det.
Jag kan inte ta inte det, det är för svårt:-(
Men det var tydligen så makabert att hela rättssystemet är chockat så kanske hela landet stöttar mamman och dottern vidare för det kommer de verkligen att behöva.
Herregud:-(
Citera
2023-06-21, 21:00
Medlem
Skaraborg2s avatar
Svårt att ta in det inträffade.

Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Han borde lynchas, ja.

Jag såg en video där han står bojad och får höra anklagelserna mot sig och han ser helt sjuk ut. Han stirrar tomt framför sig med uppspärrade ögon och han blinkar aldrig.
Det ser helt sjukt ut.
Tänk också fasan och skräcken för de små barnen när de förstod vad pappa skulle göra med dem.
Och den här sonen som försökte fly och som redan hade sett vad hans bröder råkade ut för(jag såg videon här i tråden också om pappan som sköt sina döttrar, herregud)
Och mammans skräck och dotterns skräck och jag tänker även på hundarna , hundar fattar väldigt mycket:-(

Det är så svårt att ta in det här och jag sitter här och vill skriva mer, men vad ska man skriva?
Så känner jag som bara läst lite om det här och alla de här tvingades uppleva det.
Jag kan inte ta inte det, det är för svårt:-(
Men det var tydligen så makabert att hela rättssystemet är chockat så kanske hela landet stöttar mamman och dottern vidare för det kommer de verkligen att behöva.
Herregud:-(

Ja jag också detta och tänkte det samma som du.

Skräckpappan jagade ifatt sin son när denne försökte fly. Släpade tillbaka honom till avrättningsplatsen där han avslutade med att avrätta honom också. Det sista hans tre söner såg i detta liv är deras far som står med sitt gevär och siktar på dem innan skotten kommer. Tala om dödsångest.

Mamman, systern och hundarna upplevde också en otroligt skräck runt kl. 16.15 torsdagen den 15 juni. De såg dessa avrättningar och hur fadern sprang ikapp "rymlingen". Rättssystemet är svårt chockat över detta makabra och modern och dottern behöver allt stöd de kan få. Jag har svårt att ta till mig detta som inträffade i Clermont County.

Jag vidhåller att jag tror att trippelmördaren har goda möjligheter att erhålla dödsstraff för var och ett av morden. Även om delstaten Ohio har pausat dödstraffen efter 2018. Om så skulle ske så skulle Doerman avrättas på samma sätt som han avrättade sina söner eller genom hängning.
Senast redigerad av Skaraborg2 2023-06-21 kl. 21:23.
Citera
2023-06-21, 21:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Förstår inte varför det alltid ska komma nån och påpeka inavlat utseende. Han ser fullkomligt normal ut. Ser till och med bra ut. Verkligen inget Sista färden-"WT". Stor och välskött gård också.
Jag vet inte vad du har för referensnormer, men jo, han ser verkligen ut som en helgalen grabb man skulle kunna råka på någonstans under en längre kanotfärd med två manliga vänner.
Citera
2023-06-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag vet inte vad du har för referensnormer, men jo, han ser verkligen ut som en helgalen grabb man skulle kunna råka på någonstans under en längre kanotfärd med två manliga vänner.
Ok, du säger det. Men vilka bilder baserar du det på? Jag har för övrigt inte sagt att han inte ser helgalen ut, bara att hans normala utseende (före morden) är vardagligt och att han inte ser inavlad ut.
Citera
2023-06-21, 21:31
Medlem
Uncorruptables avatar
Händer ju titt som tätt att galningar tar livet av sin avkomma.

Såg någon video ett tag sedan, från Iran där pappan tar fram ak47 på sommarbilutflykten och skjuter ihjäl sina två unga tonnårsdöttrar, som verkar hur gulliga som helst, inget till synes religiöst motiv eller heder, bara 100 % galet vansinne.

Denne snubbe ser helgalen ut, genetiskt misslyckad till synes.
Citera
2023-06-21, 21:54
Läser lite olika artiklar(som jag kanske postar senare)och pojkarna ska tydligen ha blivit skjutna med en kula i huvudet.
Det är en mycket svårt traumatiserad manlig granne som vittnar om det och han gråter och han är helt förstörd av synen han såg.
Han håller på att svimma hela tiden säger han och han drabbas också hela tiden av mentala sammanbrott.
Det är många berörda som kommer att få bearbeta det som hänt.

Foto på GM:
https://s.abcnews.com/images/US/Doer..._16x9_1600.jpg
Han försöker söka sympatier med den oförstående och oskyldiga uppsynen.
Han liknar MMA- utövaren Alexander Gustafsson.
Citera
2023-06-21, 22:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Ok, du säger det. Men vilka bilder baserar du det på? Jag har för övrigt inte sagt att han inte ser helgalen ut, bara att hans normala utseende (före morden) är vardagligt och att han inte ser inavlad ut.
Jag utgår från ett större galleri av inavlade tokjävlar jag sett genom åren.
Citera
2023-06-21, 22:15
Medlem
Skaraborg2s avatar
Avrättningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Läser lite olika artiklar(som jag kanske postar senare)och pojkarna ska tydligen ha blivit skjutna med en kula i huvudet.
Det är en mycket svårt traumatiserad manlig granne som vittnar om det och han gråter och han är helt förstörd av synen han såg.
Han håller på att svimma hela tiden säger han och han drabbas också hela tiden av mentala sammanbrott.
Det är många berörda som kommer att få bearbeta det som hänt.

Foto på GM:
https://s.abcnews.com/images/US/Doer..._16x9_1600.jpg
Han försöker söka sympatier med den oförstående och oskyldiga uppsynen.
Han liknar MMA- utövaren Alexander Gustafsson.

Så han ändade sina söners liv medelst en kula i huvudet i var och en av dem.

Det förstår jag till fullo att denne granne är svårt traumatiserad av vad han har fått sett. Vem skulle inte bli det. Ja många berörda kommer att få problem under lång tid som de måste försöka att bearbeta. Skräckpappan kommer inte att erhålla några som helst sympatier från något håll för det hela är så fruktansvärt vidrigt och makabert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in