Citat:

Ursprungligen postat av 
Skaraborg2

Ja som det verkar under ett flertal månader dessutom.
Naturligtvis förtjänar denne trippelmördare det kapitala straffet. Eller att han lynchas vilket förstås inte kommer att ske. Vi får verkligen hoppas att mamman och hennes dotter kan komma vidare? Fast det blir verkligen inte lätt.

Han borde lynchas, ja.
Jag såg en video där han står bojad och får höra anklagelserna mot sig och han ser helt sjuk ut. Han stirrar tomt framför sig med uppspärrade ögon och han blinkar aldrig.
Det ser helt sjukt ut.
Tänk också fasan och skräcken för de små barnen när de förstod vad pappa skulle göra med dem.
Och den här sonen som försökte fly och som redan hade sett vad hans bröder råkade ut för(jag såg videon här i tråden också om pappan som sköt sina döttrar, herregud)
Och mammans skräck och dotterns skräck och jag tänker även på hundarna , hundar fattar väldigt mycket:-(
Det är så svårt att ta in det här och jag sitter här och vill skriva mer, men vad ska man skriva?
Så känner jag som bara läst lite om det här och alla de här tvingades uppleva det.
Jag kan inte ta inte det, det är för svårt:-(
Men det var tydligen så makabert att hela rättssystemet är chockat så kanske hela landet stöttar mamman och dottern vidare för det kommer de verkligen att behöva.
Herregud:-(