Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Ja det enda intressanta med Lina och Alex nu är att få höra om de alls sågs efter det beslutsavsnittet

.
Stina och Fredrik tror jag på långsiktigt. Arvid och Ida håller ihop ett tag, kanske länge nog för att skaffa barn, men inte mer än 5-10 år. Arvid kommer ha svårt att stanna.
Tänk paniken Lina måste ha känt efter programmet. Alex måste ju ha blivit helt till sig av lycka och säkert hoppats på mycket närhet och kärlek och prat om framtiden. Och hon hade inga kameror som ”kuddmur” mellan dem längre. Hon bröt nog rätt snabbt efteråt. Hon startade säkert ett gräl om någon middagsrätt och sen gjorde hon slut. Jag tror bara att hon sa ja för att hon skulle se bra ut i tv.
Arvid satt i en jättetråkig lång podd och berättade att han i november hamnat i en kris, han kände sig helt tom. Trots att allt var bra med alla delar av hans liv, bla hans äktenskap. Jag funderar på om Ida blev gravid då och att det utlöste en kris hos honom. Det blir ju som sagt inte mycket egentid med barn, och absolut inga ostörda nätter och läggdags kl 22.00 varje kväll.