Citat:
Ursprungligen postat av
Pannkakslagg
Ja, det var ju inte särskilt långt. Förhoppningsvis växer han lite till. När jag gjorde lumpen, var där en på luckan som fortfarande växte. Så hopp finns.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bangladesh
Ok. Då är han ju iaf en ganska stor kille. Det är ju en bra början som mittback. I den moderna fotbollen gäller det att vara jävligt vältrimmad i passningsspelet. Min upplevelse vara att Olof aldrig var en särskilt teknisk eller passningsduglig spelare utan mer av den hårda och köttiga typen.
Om John kan ta med sig sin farsas tuffa mentalitet och fysiska spel och kombinera det med lite mer elegans kan det bli enastående.
Jag skulle säga att det är en rätt bra längd. Huvudspelet är viktigt men ett fyrtorn på 2m kommer bli uppdribblad på läktaren fler gånger än korvgubben har lager för. Christiano är 189 och har varit tämligen framgångsrik med huvudet, så spänst och fysik tror jag är viktigare än några centimeter hit och dit.
Jag har ingen koll på klubben direkt, hur är de på att fostra försvarare? Det mest namnkunniga därifrån spelar ju på andra änden av plan...