2023-06-19, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Inte förvånande. De är gamla och måste sätta igång. Finns inga år att förlora.

En sån som Arvid har alltid väldigt bråttom att snärja sin flickvän…
Citera
2023-06-19, 19:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky
Ack så fel. Linas kläder kommer från Toteme och sin livsstil har hon själv jobbat ihop. Utbildning lönar sig alltid och livet som estet blir så mycket lättare med bra lön.

Har hon jobbat ihop till sina kläder från Toteme genom att vara sjukvårdsbiträde? Det är det lägst betalda inom vård och omsorg.
Citera
2023-06-19, 19:13
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Arvid har själv sagt i en av de många poddarna han deltagit i, att han inte känner känslor. Så han har kollat hur flickvännerna reagerat, och sedan härmat deras reaktion. Något är väldigt fel på Arvid. Han verkar ju försöka plugga in så mycket floskler som möjligt och använder dem sedan mekaniskt, och därför låter det också inövat. Han bara spelar en roll med repliker. Det är kanske därför som han har sånt stort behov av egentid, då han kan koppla av från skådespeleriet.

Arvid frågar ju mormor om

Det är verkligen den mest obehagliga typen av person , som inte har kontakt med sina känslor, alls.

Detta ihop med alla andra Arvids brister, stackars Ida. Hoppas du inte skaffar barn med den här "mannen"
Citera
2023-06-19, 19:19
Medlem
Arvid är en av de manligaste jag sett i programmet. Allt från hur han rör sig och pratar, lugnt och kontrollerat.
Citera
2023-06-19, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Har hon jobbat ihop till sina kläder från Toteme genom att vara sjukvårdsbiträde? Det är det lägst betalda inom vård och omsorg.

Dessutom har hon ju inte jobbat sen 2020.
Citera
2023-06-19, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jmbfb
Arvid är en av de manligaste jag sett i programmet. Allt från hur han rör sig och pratar, lugnt och kontrollerat.

Arvid är den minst manliga deltagaren sen programmet började sändas. Han beter sig som ett barn. Inte ett trevligt heller utan ett manipulativt.
Citera
2023-06-19, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Det är verkligen den mest obehagliga typen av person , som inte har kontakt med sina känslor, alls.

Detta ihop med alla andra Arvids brister, stackars Ida. Hoppas du inte skaffar barn med den här "mannen"

Fatta att en självutnämnd feministpsykolog parar ihop en stark och levnadsglad, sprudlande kvinna i sina bästa år med en manipulativ ****** som saknar känslor..! Som gnäller robotliknande om hur mycket tid han behövt spendera med sin nya fru under inspelningen.
Citera
2023-06-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jmbfb
Håller med. Jag är som ett levande frågetecken till all kritik mot honom. Så charmig och djup. P.s. en person med psykopatiska drag kan inte föra ett samtal på ett djupare plan. Ida har helt enkelt gjort ett fynd.
Citera
2023-06-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Om man har lite kapital sedan tidigare kan man nog få ihop en snygg garderob från Toteme på sjukvårdsbiträdeslönen.
Citera
2023-06-19, 19:44
Medlem
Citat:
Håller med. Jag är som ett levande frågetecken till all kritik mot honom. Så charmig och djup. P.s. en person med psykopatiska drag kan inte föra ett samtal på ett djupare plan. Ida har helt enkelt gjort ett fynd.

Varför skulle inte någon med psykopatiska drag kunna det? De är ju experter på att dupera andra.

(Säger absolut inte att Arvid är det, bara en
Kommentar på din kommentar. Däremot är det något i hans sätt att kommunicera och bete sig som åtminstone får mig att fundera lite.)
Citera
2023-06-19, 19:47
Medlem
pop-ikons avatar
Citat:
Om man har lite kapital sedan tidigare kan man nog få ihop en snygg garderob från Toteme på sjukvårdsbiträdeslönen.

Enligt tidigare inlägg i tråden har hon ju sålt sin lägenhet under våren i år för ca 5 miljoner. Tråden har dock inte spekulerat eller grävt i huruvida hon gjort exit till hyresrätt eller investerat vidare, respektive hur mycket av detta som var lån.

Det har spekulerats i att hon inte är sjukskriven i bemärkelsen att hon får sjukpenning, eftersom hon deklarerade nästan noll årsinkomst förra året. Så det verkar som att hon inte behöver jobba för att försörja sig.

Något av en privatsak förvisso, men det blir ju intressant diskussionsunderlag till deras relation, då hon inte verkar för sjuk för att sköta om sitt hem, odlingslott, ha hund, delta i programmet, resa, åka gokart och så vidare. Vem har tid att inreda sitt hem i detalj och vem jobbar och betalar skatt? Och som jag påpekade nån sida bakåt i tråden; lätt att anmärka på att den andra inte är tillräckligt "spontan" när man själv inte jobbar.
Citera
2023-06-19, 19:47
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Vad betyder det här "började vara mig själv" som Alex yrar om?

Haha vette faan😅 Stackarn!
Men han är nog fri idag. Jag hugger av mig båda benen om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in