2023-06-19, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Kan du inte pma var man kan se dessa kommentarer

Varför PM? På Dumpens Facebooksida, på Dumpen.se under kommentarer till konfrontationen och jag ser även kommentarer strax ovanför det här inlägget på Flashback. Det är dessutom ganska många kommentarer om att han varit "äcklig" mm.

Men gäddan har väl varit inom skolans värld i många år?

Mer nyfiken på vad "äcklig" och "obehaglig" innebar på den tiden innan han hamnade på Dumpen?
Senast redigerad av Spritsson 2023-06-19 kl. 08:50.
Citera
2023-06-19, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Fiskarna ska sluta teasa gäddorna... vad fan är det sista för skit liksom? Satsa på gäddor som är drivande och manipulerande istället. Det är dom farliga.

I övrigt håller det på att spåra ur med folk som kontaktar anhöriga och trakasserar på sociala medier. Folk ska ge fullständigt fan i det!

Maken till påstridig och pådrivande fiskare får man leta efter, fiskren är ju uppenbart mera träffsugen än gäddan. Ingen äkta 14-åring är väl så sugen på ett grånat russin...
Citera
2023-06-19, 08:51
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietLG
#240 va rektor på skolan jag fick på i många år, obehaglig typ redan då

Berätta mer. Äcklig på vilket sätt? Gick det rykten redan då?
Citera
2023-06-19, 09:14
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Tydligen är det en kvinnlig gädda på gång. Såg det igår i en kommentar Patrik hade skrivit. Någon undrade om de inte träffat på kvinnliga gäddor och Patrik svarade att de nyligen gjort det och att den kommer publiceras inom kort. Ungefär så. Nu hittar jag förstås inte den kommentaren
Citera
2023-06-19, 09:29
Medlem
Miljöpartistgäddan har samma mun och käkparti som Bolund. Ja, jag anser det något osannolikt att det finns släktband.. något.
Citera
2023-06-19, 09:53
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Miljöpartistgäddan har samma mun och käkparti som Bolund. Ja, jag anser det något osannolikt att det finns släktband.. något.

Tyckte också han var lite lik Bolund. Sen var det ju den andra, moderatgäddan #237, som flera i tråden sagt sig se likheter med Reinfeldt i.

Lite lustigt det där.
Citera
2023-06-19, 12:13
Medlem
smått sjukt. gädda 240 känner jag lite ytligt. han har med i början på senaste kommunfullmäktige som var här lokalt. sök på höganäs kommunfullmäktige 15 juni 2023 på youtube.
Citera
2023-06-19, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BayataDarell
smått sjukt. gädda 240 känner jag lite ytligt. han har med i början på senaste kommunfullmäktige som var här lokalt. sök på höganäs kommunfullmäktige 15 juni 2023 på youtube.

Haha, ja de va jävlar vad deppigt.
Vad han måste skämmas nu, den pojkkuksletande bögmiljöpartisten..
Citera
2023-06-19, 12:46
Medlem
[quote=BayataDarell|84805783]smått sjukt. gädda 240 känner jag lite ytligt. han har med i början på senaste kommunfullmäktige som var här lokalt. sök på höganäs kommunfullmäktige 15 juni 2023.

Det är svårt att ta in detta aktuella klipp utan att få bort bilden på att den inledande höjdargubben strax ska iväg med avsikten att köra bögsex med ett barn.

Dessutom talar gäddan om förpliktelsen om att följa lagar och regler
Citera
2023-06-19, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayataDarell
Snacka om att försöka låtsas som ingenting och bara köra på. Tycks typiskt för gäddorna.
Citera
2023-06-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Snacka om att försöka låtsas som ingenting och bara köra på. Tycks typiskt för gäddorna.

Är detta inspelat EFTER gäddans möte med Dumpen???
Citera
2023-06-19, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är detta inspelat EFTER gäddans möte med Dumpen???
Högst troligt eftersom de brukar ha allra minst en veckas fördröjning. Men inte säkert så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in