2023-06-18, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ja men är Rånar totalt hemlös nu så att han inte ens kan posta? Vet du att hans "vakna tid" går till att hitta tak över huvudet. Andra hand är väl ännu dyrare? Då har han ju inte ens råd med någon garderob i Märsta?
Antingen så är han väl häktad igen för en massa hot mot tjänsteman eller vet du att han sover i den lånade bilen?? Vem får han låna av?
Runar behöver pengar, att han har lånat och inte betalat tillbaka och gjort bort sig hos allt och alla redan det tror jag på.
Återstår att flinka ur, vilket han gjort verbalt, men hans vapen har väl beslagtagits?
Gå till socialen igen det går helt enkelt inte, han provade och började hota social kärringarna och att skaffa ett ett hederligt Rosing-jobb det är väl omöjligt om han "vet" att han är Sveriges enda och ledande korsriddare?
Han kommer nog fortsätta köra in i alla väggar i KAMPEN MOT alla muslimer och liberala lbqgt-transor medan han själv bryter mot alla lagar och budord.
Frågan är hur länge han orkar? Kan han vistas ute eller örfilas han av alla muslimer och transor?
Om Rånar är totalt hemlös nu så har han väl inte ens ett gymkort, fast träna och duscha vore den bästa investeringen i hans liv? Men han kanske är tyst för att han tränar

Var har du fått det ifrån att Fulnar varit hos socialen och där efter hotat personal där? Ingen annan som postar i den här tråden känner till något sådant, varför jag tror att det är något du hittat på själv.
Du svamlar väldigt mycket osammanhängande, så det är väldigt svårt att följa någon röd tråd i dina inlägg. Varför tjatar du ständigt om hbtq-personer, transor och muslimer - samt att Runar skulle vara någon slags korsriddare? Men det var du som inte hade någon speciell utbildning va'? Så jag antar att vi andra här i tråden helt enkelt får ha överseende med dina inlägg......
Citera
2023-06-18, 02:06
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Var har du fått det ifrån att Fulnar varit hos socialen och där efter hotat personal där? Ingen annan som postar i den här tråden känner till något sådant, varför jag tror att det är något du hittat på själv.
Du svamlar väldigt mycket osammanhängande, så det är väldigt svårt att följa någon röd tråd i dina inlägg. Varför tjatar du ständigt om hbtq-personer, transor och muslimer - samt att Runar skulle vara någon slags korsriddare? Men det var du som inte hade någon speciell utbildning va'? Så jag antar att vi andra här i tråden helt enkelt får ha överseende med dina inlägg......

Men nog fan har han hotat… med torpeder från Oslo, men inte på Soc kanske…

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnoj esbladet%2Fa%2FwE8Q05%2Frunar-hotade-med-torpeder
Senast redigerad av Alonen 2023-06-18 kl. 02:33.
Citera
2023-06-18, 02:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Det där är kanske lite överdrivet. Becko påstår han har inside info om Runars volta. Det kanske hen har? Men att han är en korsriddare mot allt som är udda skriver han ju själv om. Han har nog inte hotat soc och om han har det är det ingen som vet, men han har skrivit aggressiva hot mot fängelseperpnal och hängt ut dem med namn. Men det är inget man blir häktad för.
Citera
2023-06-18, 02:32
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Men nog fan har han hotat… med torpeder från Oslo, men inte på Soc kanske…
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnoj esbladet%2Fa%2FwE8Q05%2Frunar-hotade-med-torpeder
Exakt, fråga Carola och hennes katter också, det är många andra
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det där är kanske lite överdrivet. Becko påstår han har inside info om Runars volta. Det kanske hen har? Men att han är en korsriddare mot allt som är udda skriver han ju själv om. Han har nog inte hotat soc och om han har det är det ingen som vet, men han har skrivit aggressiva hot mot fängelseperpnal och hängt ut dem med namn. Men det är inget man blir häktad för.
Ja han har hotat och hängt ut "fängelseperpnal" med namn.
Jag tror inte att Runar är psykopat eller narcissist och att han varken kommer flinka ur och skjuta människor eller begå självmord.
Jag tror att han är normal, möjligen lite megalomaniska drag.
Om det är att flinka ur när man skjuter katter och rådjur i "hemmiljö", hmm, nej, men om man skjuter katter och rådjur i "hemmiljö" och hotar fängelsepersonal med torpeder då tycker jag inte man ska få ha kvar sina jaktvapen
Senast redigerad av becko 2023-06-18 kl. 03:01.
Citera
2023-06-18, 15:24
Medlem
Folk missuppfattar diagnoser så man rodnar. Det har blivit så trendigt med ord som narcissism, sociopat osv osv. Narcissism har ofta ingenting att göra med biologi utan sånt här är ofta inlärda asociala beteenden. Rikedom, makt, kändisskap kan göra konstiga saker med människor. Runar lärde sig tidigt att flickorna tyckte han var docksöt, han vande sig vid en bortskämd livsstil, han lärde sig tycka att han var värd att bli bortskämd eftersom han var "speciell" och till slut är det bara en skithög som har fyllt sitt huvud med korkade, egoistiska tankar. Han och Trump skulle nog trivas jättebra ihop. Om det går över vissa gränser som uppfattas som asociala så anses det ha blivit så extremt att man kan se det som ett osunt (patologiskt) mentalt tillstånd, men det behöver inte ha det minsta att göra med ens biologi.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-06-18 kl. 15:28.
Citera
2023-06-18, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Folk missuppfattar diagnoser så man rodnar. Det har blivit så trendigt med ord som narcissism, sociopat osv osv. Narcissism har ofta ingenting att göra med biologi utan sånt här är ofta inlärda asociala beteenden. Rikedom, makt, kändisskap kan göra konstiga saker med människor. Runar lärde sig tidigt att flickorna tyckte han var docksöt, han vande sig vid en bortskämd livsstil, han lärde sig tycka att han var värd att bli bortskämd eftersom han var "speciell" och till slut är det bara en skithög som har fyllt sitt huvud med korkade, egoistiska tankar. Han och Trump skulle nog trivas jättebra ihop. Om det går över vissa gränser som uppfattas som asociala så anses det ha blivit så extremt att man kan se det som ett osunt (patologiskt) mentalt tillstånd, men det behöver inte ha det minsta att göra med ens biologi.

Runar har en narcissistisk personlighetsstörning. Med mera.
Citera
2023-06-18, 23:16
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Runar har en narcissistisk personlighetsstörning. Med mera.

Dessutom är Fulnar osedvanligt korkad!
Citera
2023-06-19, 00:12
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Bra analys där! Han verkar ju beundra aset Trump dessutom.
Citera
2023-06-19, 01:53
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Bra analys där! Han verkar ju beundra aset Trump dessutom.
Citat:
Dessutom är Fulnar osedvanligt korkad!
Ja Runar hade tydligen telepatisk kontakt med utomjordingar och fick vettiga råd redan 2009

(FB) Till de som påstår att de har telepatisk kontakt med utomjordingar.
Hur gör man om man riskerar att dras åt att bli Runar men vill inte riskera att hamna där permanent?
Vad exakt krävs det för att flyta tillbaka till Icke-Runar-kategorin igen?

Andarna svarar:
Tänk tvärtom
1. Håll dig från Stureplan
2. Skaffa en någorlunda vettig frilla
3. Och skaffa ett riktigt jobb (sol-och-vårare gills inte)
Senast redigerad av becko 2023-06-19 kl. 02:00.
Citera
2023-06-19, 11:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Fast han har ju uppenbarligen en hel del komplex som triggar hans tillkortakommanden. Han saknar ju utbildning och yrkeserfarenhet. Vilket gör att han måste titulera sig författare. Än så länge har han väl bara skrivit en bok, om sig själv. De som köpte den läste den för att det stod om Carola.
Citera
2023-06-19, 14:21
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Fast han har ju uppenbarligen en hel del komplex som triggar hans tillkortakommanden. Han saknar ju utbildning och yrkeserfarenhet. Vilket gör att han måste titulera sig författare. Än så länge har han väl bara skrivit en bok, om sig själv. De som köpte den läste den för att det stod om Carola.

Ja, vad jag har förstått saknar han HELT högskole/universitets-utbildning.

”Yrkeserfarenheten” består av några veckor i en klädaffär.

Ändå bedriver han ”ledarskapsutbildning” för chefer och coachar kändisar (ex-vis Sting, som inte kände till hans existens eller namn när Expressen kollade sanningshalten) och vidare så tänker han ”skriva Åkessons memoarer”… (men Åkesson vet ingenting om detta, och för övrigt tänker Åkesson själv skriva sina egna memoarer…)

”Riksdagsplats på gång” - trotts att han inte ens är Svensk medborgare, för att bli aktuell för en Riksdagplats måste man ha varit Svensk medborgare med oförvitlig vandel i minst 5 år - HUR ska det gå till.

”Toppjobb i FN” vilka meriter har han för det jobbet? Hur såg CV:n ut? Har jobbet konfirmerat av FN?

”Flera nya böcker på gång” hur går det med skrivandet, på vilket/vilka förlag väntas de komma ut?

”Filmen om mitt liv” där inspelningarna skulle börja våren 22… där ”Carola får gärna sitta bredvid mig på premiären” hur går det med filmen? Har något filmbolag klivit i ännu? Har det gjorts någon audition inför inspelning med tilltänkta skådisar?

Osv, osv

Ja, jag upprepar hans ”bedrifter” i tråden, avsiktligt, så att de inte ”glömms bort”
Senast redigerad av Alonen 2023-06-19 kl. 14:25.
Citera
2023-06-19, 14:48
Medlem
beckos avatar
Hotat med torpeder från Oslo
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnoj esbladet%2Fa%2FwE8Q05%2Frunar-hotade-med-torpeder[/quote]
Telepatisk kontakt med utomjordingar
(FB) Till de som påstår att de har telepatisk kontakt med utomjordingar.
Citat:
Ja, vad jag har förstått saknar han HELT högskole/universitets-utbildning. Ändå bedriver han ”ledarskapsutbildning” för chefer och coachar kändisar (ex-vis Sting, som inte kände till hans existens eller namn när Expressen kollade sanningshalten) ...
Det finnas 20+ kända punkter, samla gärna och länka FUP och domar, sen finns det mindre kända punkter
Citat:
Var har du fått det ifrån att Fulnar varit hos socialen och där efter hotat personal där? .. Så jag antar att vi andra här i tråden helt enkelt får ha överseende med dina inlägg
Varför citerar du mig om du ska ha överseende med mina inlägg? e du utbildad idiot (BA?)? Skit i att citera och ha överseende.
Senast redigerad av becko 2023-06-19 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in