Citat:
Ursprungligen postat av
FenrirGreyback
Och jag förmodar att du har varit där och inspekterat området med tanke på att du besitter information som man omöjligt kan ha ifall man inte varit där på plats? Minor var det va?
Nope, det har jag inte. Det är just därför jag ödmjukt och korrekt påstår att jag inte vet vad som pågår, men du försöker göra det hela till någon sorts propagandapoäng.
Har de i fordonet ens varit och inspekterat platsen? Minröjt? Såväl civilt som militärt gäller i hela området längs fronten, både hitom och bortom, att all mark ska betraktas som synnerligen och väsentligt minerad om inte annat anges. Och "annat" ska vara färsk information. Militärer, civilister, hjälparbetare, etc, varnas för att ens besöka vägrenen om de ska pissa. Pissa hellre där du står, eller på asfalt. Det jag har, förmodligen till skillnad från dig, är vissa direktkällor som inte berättar något om krigets vågor, men väl om kriget som företeelse, som livssituation.
Att "inspekterat området" är alltså inte en förutsättning för någonting någonstans. Vidare, som jag påpekat, kan det ha med fordonet som brinner att göra, eller något helt annat. Det går liksom inte att säga.
Vad tror du själv att klippet "bevisar", hur vill du tolka det och vad har du på fötterna för att avgöra att det är på detta vis? Ge oss dina "LOL" som du verkar vara villig att bjussa på...