2023-06-17, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Därför transan är där, kanske börjar lossna för dig nu?
För normala människor fanns det absolut inget i klippet från Nyhetsmorgon att runka till. Du däremot bedömde runkfaktorn till 9 av 10.
Citera
2023-06-17, 15:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För normala människor fanns det absolut inget i klippet från Nyhetsmorgon att runka till. Du däremot bedömde runkfaktorn till 9 av 10.

Men ingen pratade om normala människor, normala män omger sig inte med barn. Är ett rum fyllt av barn en pedofils våta dröm? Tror 90% kan vara lågt.
Citera
2023-06-17, 15:36
Avslutad
Dubbelpost
Senast redigerad av Ipsi 2023-06-17 kl. 16:01.
Citera
2023-06-17, 15:37
Avslutad
Citat:
Men ingen pratade om normala människor, normala män omger sig inte med barn. Är ett rum fyllt av barn en pedofils våta dröm? Tror 90% kan vara lågt.
Jag pratar inte om pedofilers våta dröm, jag pratar om sagostunder som för normala människor är just sagostunder men som för dig är runktillfällen.

Vad gör det dig till? Du ser en sagostund och tänker på att runka.
Citera
2023-06-17, 15:41
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag pratar inte om pedofilers våta dröm, jag pratar om sagostunder som för normala människor är just sagostunder men som för dig är runktillfällen.

Citat:

Vad gör det dig till? Du ser en sagostund och tänker på att runka.

Finns inget normalt i drag för barn och har aldrig funnits, du kanske ska sluta avslöja dig själv weirdo? Det är pedofiler som söker sig till barn. Det är pedofiler som twerkar för barn. Det är pedofiler som pratar sex med barn. Det är pedofiler som groomar. För att kunna göra det så måste du vara nära barn. Normala sunda män vill inte vara runt andras barn. Vem som gör vad här är inte så svårt att förstå sig på.
Citera
2023-06-17, 15:44
Avslutad
Citat:
Finns inget normalt i drag för barn och har aldrig funnits, du kanske ska sluta avslöja dig själv weirdo? Det är pedofiler som söker sig till barn. Det är pedofiler som twerkar för barn. Det är pedofiler som pratar sex med barn. Det är pedofiler som groomar. För att kunna göra det så måste du vara nära barn. Normala sunda män vill inte vara runt andras barn. Vem som gör vad här är inte så svårt att förstå sig på.
Normala sunda män har inga problem att vara runt andras barn utan att ha en tanke på att runka.
Citera
2023-06-17, 16:22
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Normala sunda män har inga problem att vara runt andras barn utan att ha en tanke på att runka.

Men nu pratade ingen någonsin om normala män utan pedofiler till män i kvinnokläder. Avslöjad igen weirdo.
Citera
2023-06-17, 16:28
Avslutad
Citat:
Men nu pratade ingen någonsin om normala män utan pedofiler till män i kvinnokläder. Avslöjad igen weirdo.
Jag pratar om just dig som ser en sagostund som ett runktillfälle.

För en kulturarbetare/artist är det ett arbetstillfälle, för dig ett runktillfälle.
Citera
2023-06-17, 16:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag pratar om just dig som ser en sagostund som ett runktillfälle.

För en kulturarbetare/artist är det ett arbetstillfälle, för dig ett runktillfälle.

Fast i din loop. Jag var inte där. Transan var där.
Citera
2023-06-17, 16:35
Avslutad
Citat:
Fast i din loop. Jag var inte där. Transan var där.
Klart du var där, det var ju därför du vet att det var ett runktillfälle.

Du fick runka, sagoläsaren fick lön.
Citera
2023-06-17, 16:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Klart du var där, det var ju därför du vet att det var ett runktillfälle.

Du fick runka, sagoläsaren fick lön.

Nepp det här är du och din kult och har nada och intet med mig att göra. Det är inte konservativa som tar sina barn till vuxna män i kvinnokläder för att groomas.
Citera
2023-06-17, 16:46
Avslutad
Citat:
Nepp det här är du och din kult och har nada och intet med mig att göra. Det är inte konservativa som tar sina barn till vuxna män i kvinnokläder för att groomas.
Men det är du som tyckte att runkfaktorn var 9 av 10 på Nyhetsmorgonklippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in