2023-06-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Om man råkar vinna allt från låt säga 20 miljoner upp till toppvinsten, hur fan gör man då? Var sätter man in pengarna? Var vågar man ens ha dom? Blir de beskattade? Får man en klumpsumma direkt eller portioneras det ut?

Meddelas det någonstans i medier eller online att msn vunnit så att msn därmed blir en måltavla?
En bra början är väl att se över sitt boende. Bor man som man önskar och drömt om. Semesterboende därtill. Trivs man med sitt arbete, kanske ett mindre slitsamt? Tänka för livet och inte bara för stunden.
Citera
2023-06-14, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geebird1
Övriga inlägg är fel, under 5 miljoner sätts in direkt på bankkonto. Över 5 mille så är det en längre process som väl eg bara den som vunnit kan svara på. 1.3 miljarder på kontot ör nog något som banken också måste hantera…
Misstänkte det.
Citera
2023-06-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
En bra början är väl att se över sitt boende. Bor man som man önskar och drömt om. Semesterboende därtill. Trivs man med sitt arbete, kanske ett mindre slitsamt? Tänka för livet och inte bara för stunden.
10 miljoner upp till en miljard så hade jag sagt upp mig och flytt eu.
Citera
2023-06-16, 08:52
Medlem
Över en miljard i potten, tror en Tysk drar hem skiten ikväll, men skam den som ger sig.
Mina tioveckors rader går sådär, långskott i sidvind i regn att få full träff
Senast redigerad av Dalagatan 2023-06-16 kl. 08:54.
Citera
2023-06-16, 09:01
Medlem
Är så full i avund för de som vinner miljonerna. Fy fan vad härligt det vore. Det är sannerligen en rejäl cheat code. Istället för alla vapen med oändliga skott är det istället oändliga pengar.

Skulle helt ärligt knarka, knulla horor, äta resturang 4 dagar i veckan minst, resa och där skulle jag varit nöjd. Så fort jag har pengar så är jag lycklig, alltid varit så. Det är helt ok att vara något sånär deprimerad om du har pengar. "Hellre gråta i en ferrari" ungefär.
Citera
2023-06-16, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Är så full i avund för de som vinner miljonerna. Fy fan vad härligt det vore. Det är sannerligen en rejäl cheat code. Istället för alla vapen med oändliga skott är det istället oändliga pengar.

Skulle helt ärligt knarka, knulla horor, äta resturang 4 dagar i veckan minst, resa och där skulle jag varit nöjd. Så fort jag har pengar så är jag lycklig, alltid varit så. Det är helt ok att vara något sånär deprimerad om du har pengar. "Hellre gråta i en ferrari" ungefär.
1 milj hade jag varit nöjd med att vinna. Fattar inte vad en ensam vinnare skall med över 1 miljard till? Varför inte sätta en maxgräns på 100 milj och sen strö ut resten så att fler människor kan vinna mer pengar.

Spelat euro jackpott för 150 kr. Blir inget mer spel på ett tag. Gillar inte att slänga pengar i sjön men alla lever i på hoppet..
Citera
2023-06-16, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
1 milj hade jag varit nöjd med att vinna. Fattar inte vad en ensam vinnare skall med över 1 miljard till? Varför inte sätta en maxgräns på 100 milj och sen strö ut resten så att fler människor kan vinna mer pengar.

Spelat euro jackpott för 150 kr. Blir inget mer spel på ett tag. Gillar inte att slänga pengar i sjön men alla lever i på hoppet..

Försörja alla generatinet 5000 år framöver..
Citera
2023-06-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy

En miljard räcker ju inte till en riktig lyxyacht och ännu mindre om man räknar med besättningskostnaderna
2 miljarder då kan man börja snacka om pengar
Citera
2023-06-16, 21:12
Avslutad
Den 11/4 drogs siffrorna 5 19 33 37 42 + 7 9, ikväll drogs 5 19 33 36 42 7 + 12. Vad är oddsen egentligen?
Citera
2023-06-16, 21:14
Medlem
VoktorDodkas avatar
Ingen som hade alla rätt, nu blir det höga vinster på 5+1 på tisdag.
Citera
2023-06-17, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ingen som hade alla rätt, nu blir det höga vinster på 5+1 på tisdag.

Undra om de fyra som fick 10 418 879 kr /skalle var Tyskar ändå.

Blir väl toksystem spel på tisdag för dessa, skulle man själv ha gjort

Rätt rad: 5, 19, 33, 36, 42 + 7, 12
https://www.svenskaspel.se/eurojackpot/resultat
Citera
2023-06-17, 09:52
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalagatan
Undra om de fyra som fick 10 418 879 kr /skalle var Tyskar ändå.

Blir väl toksystem spel på tisdag för dessa, skulle man själv ha gjort

Rätt rad: 5, 19, 33, 36, 42 + 7, 12
https://www.svenskaspel.se/eurojackpot/resultat

Det var två tyskar och två polacker.
Senast redigerad av Mittpunkt 2023-06-17 kl. 09:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in