2023-06-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Behöver inte vara normalt tänk. Flertal skulle gjort som Jocke. Vill barnet ha får ungens föräldrar köpa till deras egna unge.

Min unge = min
Deras unge = deras

Vill jag bjuda, bjuder jag.
Vill jag inte, gör jag inte det.

Normalt tänk är, gör fan du vill, orka bry sig.
Självklart så ger man alla barnen eller ingen.
Citera
2023-06-10, 19:16
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Så du är övertygad om att Jocke är pedofil?

Du är ett troll som aldrig svarar på någonting. Ser att du fäktas i rask-tråden och försvarar honom. Citera mig en sista gång så du får "sista ordet" för då har du känslan att du vunnit, grattis i förskott!
Citera
2023-06-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Du är ett troll som aldrig svarar på någonting. Ser att du fäktas i rask-tråden och försvarar honom. Citera mig en sista gång så du får "sista ordet" för då har du känslan att du vunnit, grattis i förskott!

Försvarar dildo-huvet? Nej 😂
Jag svarar på allting, du däremot fegar ur, 1 simpel fråga. ”Har du bevis” så blir du butthurt 😂

Återigen, håll dig till ämnet, vi snackar inte om CFAR, utan Joakim Lundell, eller hur?
Vi kan ta det via DM istället om du törs?
Senast redigerad av Cykelhjelm 2023-06-10 kl. 19:41.
Citera
2023-06-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
Chattar med minderårig när han är 29 år …… det säger väl allt….

Finns prints på det, men han har nejat sa ju Anjo. Så vad ska man tro?

Jag försvarar ingen, och förnekar ingenting, men det finns inga bevis vad jag sett
Citera
2023-06-10, 19:54
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
Chattar med minderårig när han är 29 år …… det säger väl allt….

(Bara ignorera hjälmen, det(personen) vill bara ha reaktioner)

Ja, men tror du Jockiboi är botat? Hur tror du mörkertalet ser ut?
Citera
2023-06-10, 20:18
Medlem
Citat:
(Bara ignorera hjälmen, det(personen) vill bara ha reaktioner)

Ja, men tror du Jockiboi är botat? Hur tror du mörkertalet ser ut?
Nej tror inte han är botad.. mörkertalet ja det kan ju var stort. Han har ju en stor plattform och unga/minderåriga är ju många gånger godtrogna(anklagar sig själva). Så konstigt att så många tycker att det är ok ”det var ju så länge sedan” som om tiden har betydelse.
Citera
2023-06-10, 21:01
Medlem
kanblikuls avatar
Lördagstips!
https://www.youtube.com/watch?v=SO_tZaSrujU
Verz "lugnet före stormen"

Damn, hade glömt denna diamant. Jockiboi var ju även vän med N*mo från "Kungarna av Tylösand", som va dömd för att som 25 åring ha sex med minderårig. Kanske de fortfarande har kontakt? Att Jockiboi som är känd för att ha sån läggning råkar vara vän med 3 likasinnade är nog ingen slump. Alla känner väl någon i sin stora umgängskrets att vara udda tills kanske 22 men här har vi 25+'are. Har jag inte fel att Verz skulle släppa del 2 med bland annat intervjuv med ett/flera offer, men avslutade youtube pga jockibois trakasserier? Någon som kommer ihåg?
Senast redigerad av kanblikul 2023-06-10 kl. 21:29.
Citera
2023-06-15, 08:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Danjal åtalas för marknadsmanipulation.

https://www.instagram.com/p/CtePz-ksjzKwQ4La-Ksynuyc0zeIOURanKbneU0
Citera
2023-06-15, 08:51
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Danjal åtalas för marknadsmanipulation.

https://www.instagram.com/p/CtePz-ksjzKwQ4La-Ksynuyc0zeIOURanKbneU0

"Den här sidan är tyvärr inte tillgänglig."
Har du en ny länk?
Jockiboi lär också vara delaktig?
Citera
2023-06-15, 09:14
Medlem
kanblikuls avatar
Om Danjal's affärer:
https://www.breakit.se/artikel/36967/jocke-jonnas-ekonomichef-danjal-kanani-atalas-efter-borshaveriet-forlorat-extrema-pengar

"Noterbart är att Danjal Kanani i slutet av 2022 lämnade alla styrelser kopplade till Joakim och Jonna Lundell, däribland Jocke & Jonna AB och Joakim Lundell Invest AB. Huruvida avhoppen hade en koppling till det då framtida åtalet är inte känt."

Jag skulle inte tro att detta är Danjals första och ända "omedvetna" snesteg när det gäller ekobrott. Troligen har Jockiboi fått pengar och sålt aktier i "rätt tid". Återstår att se om han är så osyldig i insider- och manipulationsbrott som jurist-jocki vill vara.
Citera
2023-06-15, 11:24
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Om Danjal's affärer:
https://www.breakit.se/artikel/36967/jocke-jonnas-ekonomichef-danjal-kanani-atalas-efter-borshaveriet-forlorat-extrema-pengar

"Noterbart är att Danjal Kanani i slutet av 2022 lämnade alla styrelser kopplade till Joakim och Jonna Lundell, däribland Jocke & Jonna AB och Joakim Lundell Invest AB. Huruvida avhoppen hade en koppling till det då framtida åtalet är inte känt."

Jag skulle inte tro att detta är Danjals första och ända "omedvetna" snesteg när det gäller ekobrott. Troligen har Jockiboi fått pengar och sålt aktier i "rätt tid". Återstår att se om han är så osyldig i insider- och manipulationsbrott som jurist-jocki vill vara.

'Jag har även gjort några fina affärer som framtiden får visa er'

Eller hur?
Citera
2023-06-15, 18:08
Medlem
Olof K Gustafsson hade rätt alltså. Ha så kul på kåken Jockeboi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in