Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
Nej, jag frågar efter bevis, vilket du har jättesvårt med att få fram.
Erkänner vad? På vilket sätt är det ett erkännande att han är pedofil?
Elias och Prazz har väl ingenting med detta att göra, eller hur? Så sluta ta upp de, ok?
Vi kan därmed konstatera att allt endast är spekulationer, och inga bevis existerar, eller hur?
Är inget fan av någon Svensk youtuber.
*visar sex-konversationer*
"2012 sexchattar du med minderåriga"
jockiboi svarar "Ja, det har jag inte förnekat"
*visar sex-konversationer*
"2014 sexchattar du med minderåriga"
jockiboi svarar "Ja, det har jag inte förnekat"
vill du ha en sextape av minderåring som man inte kan dela för att bevis ska hålla men då skulle du säga "i den vinkeln ser man ingenting" för dig går inte att ändra.
Jag tar som sagt upp P.Razz(tack för namnet) och Elias bara för att det är roligt att se hur hönsflocken går samlad utan ifrågasättning.
Om du tänker lite längre. Jockiboi har alltid attraherat en ung publik. 2012(kan ha varit tidigare) berättar en nära vän till Jockiboi att han satte på minderåriga dvs han har den läggningen. Det finns videos och bilder på Jockiboi från den tiden när han äcklar sig med unga tjejer. Kom ihåg att Jockiboi är runt 25 då. Om då det finns några bevis att han gillar det i äldre ålder så kan man tänka sig att det finns ett mörkertal av alla fans till han som han har utnyttjat.
I Lokals video om överfallet(fake-överfallet) så överdriver Jockiboi sin reaktion för att om någon tar upp hans vuxna liv så kan han "alla överdriver för att man är känd och de är avundsjuka, kolla bara på lokal" och om någon visar upp bevis så säger han bara "det där är gammalt och på tiden jag tog droger, jag har redan pratat om det där".
Kan man bota pedofili? Själv tror jag inte att man kan bota en sexuell läggning.