2023-06-09, 19:34
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Du påstår att bevis fanns, andra säger tvärtom. Den med bevis är väl ändå den som kan länka? Du är ju inte trovärdig nånstans. Bara den grejen att du blir butthurt säger att det är bars hittepå, eller hur?

Andra gången jag frågar, vad vill du ha bevis på? Är du kvinna btw? Detta är inget chattrum
Citera
2023-06-10, 00:49
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Det från 2018, du skrev att bevisen finns.

Jag skulle inte säga att jag följer Jockiboi mkt alls men till och med jag kommer ihåg att han klagade bort det att "Det där är gammalt ju och jag har redan tagit tag i det där förr". Om du bara har vetat om honom som "Joakim Lundell" i ett år så får du göra mer jobb. Jag tänker inte övertyga dig om Jockiboi, Elias Afen eller P Rasmusson är botade eller inte. Jag gav bara en jämnförelse på hur korkade folk än. Förresten, när du hittar bortförklaringen så kan du länka den här så alla Joakim Lundell-fans kan se det.

EDIT: Du som är ny, när Jockiboi va 26-år så stalkade han Jonna då 17-år och han tog inte ett nej. När en gemensam vän de hade trodde de va tillsammans lite senare och Jonna tänka begå självmord så svara Jockiboi med att "Jag bryr mig inte i den horan, låt henne dö" OBS INTE ORDAGRANT! Det är lite matnyttigt för alla fans.
Senast redigerad av kanblikul 2023-06-10 kl. 00:55.
Citera
2023-06-10, 05:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Andra gången jag frågar, vad vill du ha bevis på? Är du kvinna btw? Detta är inget chattrum

Det finns inga bevis. Sluta larva dej. Dels kan du inte ta fram de och blir dryg då du målat in dej i ett hörn. Sedan hade det funnits bevis hade Lokal runkat sönder till dessa bevis.

Sluta göra detta komplicerat. Ta fram bevisen eller det finns inga. Hävdar du att bevis finns ligger det på dig att ta fram.
Citera
2023-06-10, 08:35
Medlem
Citat:
Jag skulle inte säga att jag följer Jockiboi mkt alls men till och med jag kommer ihåg att han klagade bort det att "Det där är gammalt ju och jag har redan tagit tag i det där förr". Om du bara har vetat om honom som "Joakim Lundell" i ett år så får du göra mer jobb. Jag tänker inte övertyga dig om Jockiboi, Elias Afen eller P Rasmusson är botade eller inte. Jag gav bara en jämnförelse på hur korkade folk än. Förresten, när du hittar bortförklaringen så kan du länka den här så alla Joakim Lundell-fans kan se det.

EDIT: Du som är ny, när Jockiboi va 26-år så stalkade han Jonna då 17-år och han tog inte ett nej. När en gemensam vän de hade trodde de va tillsammans lite senare och Jonna tänka begå självmord så svara Jockiboi med att "Jag bryr mig inte i den horan, låt henne dö" OBS INTE ORDAGRANT! Det är lite matnyttigt för alla fans.

Jag har inte frågat om Elias eller P.Razz.
Du skrev att bevisen finns, men ännu har du inte kunnat bevisa någonting. Lite pinsamt, eller hur?

Så återihrn, sluta citera mig med ordbajs, och fram med beviden. Har du inga bevis, ge fan i citera. Väldiht simpelt.
Citera
2023-06-10, 12:51
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Jag har inte frågat om Elias eller P.Razz.
Du skrev att bevisen finns, men ännu har du inte kunnat bevisa någonting. Lite pinsamt, eller hur?

Så återihrn, sluta citera mig med ordbajs, och fram med beviden. Har du inga bevis, ge fan i citera. Väldiht simpelt.

Vänta, du VET att Jockiboi höll på med minderåriga för 10 år sen? och försvarar det? varför försvarar du honom som en familjemedlem?

21 Agu 2022
https://www.youtube.com/watch?v=zSdAfWrwsdk
Jockiboi erkänner att det var 2014

3 okt 2022
https://www.youtube.com/watch?v=tSfDyprscmE
Jockboi säger att de är från 2012(antagligen vet han inte vilket år de nyaste är från)

Ok, nu har jag letat fram "bevis" från 2014, Jockiboi var 29år vid tillfället. Var det mer ok är 33 år? Tror ni han blev självbotat från pedofili? och har han glömt att det var 2014 1,5månad senare eller visste han inte att det var allmänt känt med 2014? Jockiboi har inte kommit cleant med någonting och aldrig tagit ansvar för nått.
Citera
2023-06-10, 13:01
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det finns inga bevis. Sluta larva dej. Dels kan du inte ta fram de och blir dryg då du målat in dej i ett hörn. Sedan hade det funnits bevis hade Lokal runkat sönder till dessa bevis.

Sluta göra detta komplicerat. Ta fram bevisen eller det finns inga. Hävdar du att bevis finns ligger det på dig att ta fram.

Se de två klippen jag länka till och se vem som målat in sig i ett hörn då han inte kan hålla koll på sina lögner. Nu kommer ni fan-boyz skriva "HAHAHA HAN VA 29 ÅR OCH INTE 33 ÅR DIN NOLLA, CITERA INTE MIG!". Man får leta bland 1 timmes klipp och det var det där jag hittade så snabbt jag kunde. Så ni måste förstå att det tar tid att leta fram någonting alla andra vet för någon som står på ruta ett och verkligen inte kan förstå att deras idol inte är en ängel.

Så just nu är ställningen:
Jockiboi 29år
Elias 21år
Pontus 24år
Citera
2023-06-10, 15:09
Medlem
Citat:
Vänta, du VET att Jockiboi höll på med minderåriga för 10 år sen? och försvarar det? varför försvarar du honom som en familjemedlem?

21 Agu 2022
https://www.youtube.com/watch?v=zSdAfWrwsdk
Jockiboi erkänner att det var 2014

3 okt 2022
https://www.youtube.com/watch?v=tSfDyprscmE
Jockboi säger att de är från 2012(antagligen vet han inte vilket år de nyaste är från)

Ok, nu har jag letat fram "bevis" från 2014, Jockiboi var 29år vid tillfället. Var det mer ok är 33 år? Tror ni han blev självbotat från pedofili? och har han glömt att det var 2014 1,5månad senare eller visste han inte att det var allmänt känt med 2014? Jockiboi har inte kommit cleant med någonting och aldrig tagit ansvar för nått.

Nej, jag frågar efter bevis, vilket du har jättesvårt med att få fram.

Erkänner vad? På vilket sätt är det ett erkännande att han är pedofil?

Elias och Prazz har väl ingenting med detta att göra, eller hur? Så sluta ta upp de, ok?

Vi kan därmed konstatera att allt endast är spekulationer, och inga bevis existerar, eller hur?

Är inget fan av någon Svensk youtuber.
Citera
2023-06-10, 17:35
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Nej, jag frågar efter bevis, vilket du har jättesvårt med att få fram.

Erkänner vad? På vilket sätt är det ett erkännande att han är pedofil?

Elias och Prazz har väl ingenting med detta att göra, eller hur? Så sluta ta upp de, ok?

Vi kan därmed konstatera att allt endast är spekulationer, och inga bevis existerar, eller hur?

Är inget fan av någon Svensk youtuber.

*visar sex-konversationer*
"2012 sexchattar du med minderåriga"
jockiboi svarar "Ja, det har jag inte förnekat"

"2014 sexchattar du med minderåriga"

vill du ha en sextape av minderåring som man inte kan dela för att bevis ska hålla men då skulle du säga "i den vinkeln ser man ingenting" för dig går inte att ändra.

Jag tar som sagt upp P.Razz(tack för namnet) och Elias bara för att det är roligt att se hur hönsflocken går samlad utan ifrågasättning.

Om du tänker lite längre. Jockiboi har alltid attraherat en ung publik. 2012(kan ha varit tidigare) berättar en nära vän till Jockiboi att han satte på minderåriga dvs han har den läggningen. Det finns videos och bilder på Jockiboi från den tiden när han äcklar sig med unga tjejer. Kom ihåg att Jockiboi är runt 25 då. Om då det finns några bevis att han gillar det i äldre ålder så kan man tänka sig att det finns ett mörkertal av alla fans till han som han har utnyttjat.

I Lokals video om överfallet(fake-överfallet) så överdriver Jockiboi sin reaktion för att om någon tar upp hans vuxna liv så kan han "alla överdriver för att man är känd och de är avundsjuka, kolla bara på lokal" och om någon visar upp bevis så säger han bara "det där är gammalt och på tiden jag tog droger, jag har redan pratat om det där".

Kan man bota pedofili? Själv tror jag inte att man kan bota en sexuell läggning.
Citera
2023-06-10, 17:46
Bannlyst
Som säkert tusentals personer redan klagat måste jag med göra det.

i Spanien bjuder han in sin bror med familj.
De åker handlar.

Jocke köper godis endast till egna barnen. Chrippas lilla tös tittar på som var e min godis då?

Kunde inte Jocke köpt till alla barnen samma?

Så gör jag alltid när släktens ungar kommer.
Det är ju pinsamt och ego ge till egna barnen och andra får se på.

Stört. Tror Jocke är lite lost, kanske går på starka piller.
Mot depression, ångest, samt lugnande utöver det. Därför han tappar vanligt tänk, normalt
sunt förnuft.

Så tappad och borta han är
Citera
2023-06-10, 18:08
Medlem
Citat:
"2012 sexchattar du med minderåriga"

"2014 sexchattar du med minderåriga"

vill du ha en sextape av minderåring som man inte kan dela för att bevis ska hålla men då skulle du säga "i den vinkeln ser man ingenting" för dig går inte att ändra.

Jag tar som sagt upp P.Razz(tack för namnet) och Elias bara för att det är roligt att se hur hönsflocken går samlad utan ifrågasättning.

Om du tänker lite längre. Jockiboi har alltid attraherat en ung publik. 2012(kan ha varit tidigare) berättar en nära vän till Jockiboi att han satte på minderåriga dvs han har den läggningen. Det finns videos och bilder på Jockiboi från den tiden när han äcklar sig med unga tjejer. Kom ihåg att Jockiboi är runt 25 då. Om då det finns några bevis att han gillar det i äldre ålder så kan man tänka sig att det finns ett mörkertal av alla fans till han som han har utnyttjat.

I Lokals video om överfallet(fake-överfallet) så överdriver Jockiboi sin reaktion för att om någon tar upp hans vuxna liv så kan han "alla överdriver för att man är känd och de är avundsjuka, kolla bara på lokal" och om någon visar upp bevis så säger han bara "det där är gammalt och på tiden jag tog droger, jag har redan pratat om det där".

Kan man bota pedofili? Själv tror jag inte att man kan bota en sexuell läggning.

Så du är övertygad om att Jocke är pedofil?
Citera
2023-06-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tooonytiigerr
Som säkert tusentals personer redan klagat måste jag med göra det.

i Spanien bjuder han in sin bror med familj.
De åker handlar.

Jocke köper godis endast till egna barnen. Chrippas lilla tös tittar på som var e min godis då?

Kunde inte Jocke köpt till alla barnen samma?

Så gör jag alltid när släktens ungar kommer.
Det är ju pinsamt och ego ge till egna barnen och andra får se på.

Stört. Tror Jocke är lite lost, kanske går på starka piller.
Mot depression, ångest, samt lugnande utöver det. Därför han tappar vanligt tänk, normalt
sunt förnuft.

Så tappad och borta han är

Behöver inte vara normalt tänk. Flertal skulle gjort som Jocke. Vill barnet ha får ungens föräldrar köpa till deras egna unge.

Min unge = min
Deras unge = deras

Vill jag bjuda, bjuder jag.
Vill jag inte, gör jag inte det.

Normalt tänk är, gör fan du vill, orka bry sig.
Citera
2023-06-10, 18:36
Medlem
Citat:
Så du är övertygad om att Jocke är pedofil?
Chattar med minderårig när han är 29 år …… det säger väl allt….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in