Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Men varför söka till ett sådant program då om man har så mycket psykiska diagnoser? Tror det är en grov överdrift. Människor med svår ångest hade inte klarat att utsätta sig för något sådant. Och det är ju konstigt då att hon bara får ångest när hon är med August. I alla andra situationer är hon glad och sprudlande. Någon ångest har man heller inte sett alls egentligen utan bara en jävla surpuppa som domderar och lipar. Tror mer på bortskämd snorunge med narcissistiska inslag. Inte en chans att hon är så sjuk som det framställs.
Jag vet inte, känner henne inte. Kan ha varit ett impulsbeslut att söka och sen kanske blivit övertalad.
Nog kan jag känna igen katastroftänket, tror det är svårare för män att förstå. Och det är inte säkert att hon har svår ångest hela tiden, jag känner folk som både har det och inte har ångest hela tiden. Har man svår ångest hela tiden så hade hon inte sökt, helt klart. Men sånt kan utlösas av vissa situationer. GAD finns i olika styrkor, precis som allt annat. Läs gärna på om GAD så kanske du får större förståelse för andra människor.
Narcissist - det vet jag inte om hon är. Krävs flera kriterier för att stämma in på det och så väl tycker jag inte man lärt känna henne genom tv-rutan. Vinklingen av henne av klipparna har väl varit mest surpuppa. Och varför hon varit det har väl haft sina skäl. Vet inte vad hon har skrivit på för avtal, kanske har tvingats vara kvar.