2023-06-15, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Vad jag läst mig till umgicks de i samma umgängeskrets och det fanns inget agg mellan Tove och Maja. I min värld är man då att betrakta som vänner. Tove trodde till och med att Johanna var en vän. Hon följde med henne hem efter krogen för att tala ut om deras bråk. Precis sånt som vänner gör.

My sa att det inte fanns någon konflikt med M
Citera
2023-06-15, 00:49
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Avel skrev ett tänkvärt inlägg igår kväll som bl a tog upp Js version av vad som hände i badrummet. Och frågetecken kring det scenariot. Har du läst det?

Inlägget 23:25, jo det har jag läst. Jag uppfattade det som en förklaring till Johannas behov av att få in Maja i berättelsen för att kunna försvara sina egna handlingar.

Jag tror dock ärligt talat inte att Johanna har gått så på djupet i sina funderingar kring lögnerna i sin berättelse. Jag tror faktiskt mer på en kombination av att hämnas på Maja och av att inte ta hela skulden själv.
Citera
2023-06-15, 00:49
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
My sa att det inte fanns någon konflikt med M

Fint, då var min uppfattning inte helt fel. Tack.
Citera
2023-06-15, 00:51
Medlem
Citat:
Vad jag läst mig till umgicks de i samma umgängeskrets och det fanns inget agg mellan Tove och Maja. I min värld är man då att betrakta som vänner. Tove trodde till och med att Johanna var en vän. Hon följde med henne hem efter krogen för att tala ut om deras bråk. Precis sånt som vänner gör.

Ja men det hade hänt incident med MH och en annan vän som ville konfrontera Tove hos Toves pojkvän Albin, då han bad dem avlägsna sig. Och en annan incident när Tove låst in sig på en toalett och nämnda personer JJ och MH stod utanför och ville ha tag på Tove. Då smsade hon med sin fotbollstränare om att hon var rädd.
Citera
2023-06-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice.Hackerz
Nu gör hon rimligtvis inte det. Antingen hör hon men vill inte veta eller se. Eller kanske rentav går upp och ser J sittandes på T som börjar bli blå och blir stilla ståendes i hallen..
Minst troligt att M hoppar över både J och T för att komma längst in i badrummet, gå ner på knä och sedan hålla Ts händer..

Nåväl det här får vi nog aldrig veta. Det vi vet är att man inte 100% säkert kam säga ATT M aktivt deltog. Hon kan lika gärna varit passiv

Aktiv eller passiv det är det som är frågan. Någon av dem ljuger. JJ kan vi nog alla vara överens om !!
Citera
2023-06-15, 00:55
Medlem
Citat:
Inlägget 23:25, jo det har jag läst. Jag uppfattade det som en förklaring till Johannas behov av att få in Maja i berättelsen för att kunna försvara sina egna handlingar.

Jag tror dock ärligt talat inte att Johanna har gått så på djupet i sina funderingar kring lögnerna i sin berättelse. Jag tror faktiskt mer på en kombination av att hämnas på Maja och av att inte ta hela skulden själv.

Det var just det inlägget jag menade.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2023-06-15 kl. 01:12.
Citera
2023-06-15, 01:11
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Undrar också om det kan vara rätt att släppa denna ”dokumentär” innan fallet är avgjort med hans egna åsikter och värderingar för han kan inte heller veta att MH låg vaken i sängen eller inte. Det är hans åsikt, tro inget annat.
Påverkanskampanj
GW var tvungen att hitta på ett scenario, då han tidigare påstått sig veta hur det gick till.
Nu presenterar han det här och jag förstår inte hur media släpper igenom det här, helt ofattbart faktiskt.

Rena fantasier om händelseförloppet, då han inte kan veta hur allt gick till.
Citera
2023-06-15, 01:18
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Stamp eller tramp med fötter?
Tove hade ju klämskador på händer, någon har ju orsakat detta.
Hur tänker du dig att det skulle gått till?
Citera
2023-06-15, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Påverkanskampanj
GW var tvungen att hitta på ett scenario, då han tidigare påstått sig veta hur det gick till.
Nu presenterar han det här och jag förstår inte hur media släpper igenom det här, helt ofattbart faktiskt.

Rena fantasier om händelseförloppet, då han inte kan veta hur allt gick till.
Håller med påverkankampanj som vi även har här på sidan
man undrar ju vilka som hade intresset av att programmet gjordes?
Så fult av honom att inte ta med alls att M gick in fler än en gång på nöjet för att kolla upp Tove
Senast redigerad av Anedin 2023-06-15 kl. 01:30.
Citera
2023-06-15, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Så fult av honom att inte ta med alls att M gick in fler än en gång på nöjet för att kolla upp Tove

Snarkman har tappat det helt den här gången, Han blir bara vimsigare och vimsigare för var gång han uppträder i tv, Han skulle väl sluta med tv efter veckans brott eftersom hälsan hans inte är så vidare bra.
Och inte blev det bättre när han slutade med spriten heller.
Citera
2023-06-15, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Ja men det hade hänt incident med MH och en annan vän som ville konfrontera Tove hos Toves pojkvän Albin, då han bad dem avlägsna sig. Och en annan incident när Tove låst in sig på en toalett och nämnda personer JJ och MH stod utanför och ville ha tag på Tove. Då smsade hon med sin fotbollstränare om att hon var rädd.

Vi vet väl inte om hon låste in sig på toan? Eller var det det hennes pojkvän vittnade om? Att hon var rädd? Därefter blev hon mördad. Bara läst J förhör och i det står det inget att hon låste in sig på toan. Men hon är knappast trovärdig. Har mycket kvar att läsa.
Citera
2023-06-15, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin

Det var väl tre eller fyra gånger som MH gick in på Nöjet för att kolla var Tove befann sig? Alleredan där finns en misstanke att det var något lurt på gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in