2023-06-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nu behövs lite folkbildning.

Vad är fejkurin o hur o till vad används det?

Den svarta knytnäven i gummi o burken med ordet Fist på antar jag hör ihop. Är det ett tortyrredskap?
Vart är det tänkt att användas?

Är vi säkra på att GM är en man?
Är vi säkra på BO är en kvinna?

Om GM är en man, varför en hel låda med dildos og andra pikanta ateraljer?

Den svarta knytnäven är tänkt att föras upp i anus för njutning.

Angående lådan: Hade inte kapten klänning en väska med liknande innehåll?
Citera
2023-06-13, 16:41
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badgast
En man våldtog en kvinna med dildos i Örnsköldsvik för cirka 1,5 månad sedan och suttit häktad sedan dess och riskeras nu att dömas för grov våldtäkt
Rättegången är nästa fredag.
Bilden som publiceras i tidningen( låst artikel men bilden visas) visar en byrålåda med diverse sexleksaker vissa lite konstigare än dom andra

Någon som vet vem GM är?

Länk https://www.allehanda.se/2023-06-09/valdtogs-med-dildos-i-tre-timmar

Vanlig standardlåda hos yngre människor säkert.
Citera
2023-06-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Eller han själv? Han har väl också plats för en dildo eller två.
Jo, det också.
Citera
2023-06-14, 00:10
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vanlig standardlåda hos yngre människor säkert.
Jo det där är ingen konstig låda, min är konstigare men jag skulle aldrig ha sex med någon mot dess vilja.

Men karln ser ju inte frisk ut.
Han ser ut som en misslyckad grävmaskinist med inre demoner.
Citera
2023-06-14, 06:40
Medlem
Vissa av er inne på detta forum har en kvinnosyn som skulle få talibaner att jubla och Martin Luther att förtjust klappa i händerna! Moraliserande och skenheligt, "hon får skylla sig själv"* "har lärt sig en läxa" "hon polisanmälde för att hon ångrade sig"?!!

Ert resonemang får det att framstå som att kvinnor är kyska varelser som ska hålla på sig och som ansvarar för att mannens sexuella drifter inte utmanas. Om en tjej går på en dejt ska väl hon för fasen inte behöva förutsätta att hon ska ställa upp på sex som inte bygger på ömsesidighet?! Än mindre att bli våldtagen för att man "tiggde om det" ???
Ett nej är ett nej och ska respekteras oavsett när det sägs! Och vad säger det om er manssyn, om ni anser att tjejen ska acceptera påtvingat sex? Att män är driftstyrda varelser som helt saknar självbehärskning? Att ert stånd snor all syretillförsel så att hjärnan slutar fungera?

Jag tycker att det är bedrövligt att kvinnor ska behöva känna rädsla för att bli utsatta för våld, att vid ensamma promenader ständigt gå med nyckelknippan i näven och mobilen beredd, att inför dejter vidta säkerhetsåtgärder med kompisar just för att undvika situationer som denna. Att inte våga lita på en man och inte våga att känna lust utan att bli stämplad som slampa.
Polisanmälan gör man inte för att det är så jävla kul och för att man "ångrar sig". Polisförhör och en rättegång innebär för kvinnan att bli ifrågasatt, misstrodd och återuppleva traumat gång på gång. Starkt av tjejen att anmäla! Såna där lägre stående amöbor ska inte gå lösa!
Citera
2023-06-14, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jo det där är ingen konstig låda, min är konstigare men jag skulle aldrig ha sex med någon mot dess vilja.

Men karln ser ju inte frisk ut.
Han ser ut som en misslyckad grävmaskinist med inre demoner.

Känns inte riktigt riktig eller 100 för den delen heller
Citera
2023-06-14, 10:27
Medlem
Dumdrygs avatar
En klassiker. Borderline-tjej utsätter sig för självskadebeteende och ställer upp på knäppa sexuella lekar. Anmäler sedan mannen för våldtäkt när hon får psykbryt och flippar dagen efter.
Citera
2023-06-14, 14:14
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
En klassiker. Borderline-tjej utsätter sig för självskadebeteende och ställer upp på knäppa sexuella lekar. Anmäler sedan mannen för våldtäkt när hon får psykbryt och flippar dagen efter.

Din efterkonstruktion är verkligen en gammal klassiker här på FB!
Citera
2023-06-14, 21:15
Medlem
SadoiLatvias avatar
Jag tycker det är lite roligt at en gubbe som gillar fisting har et firma som heter Gräv & Schakt.
Citera
2023-06-14, 21:27
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Fontana
Hahaha vet inte varför men tror aldrig jag läst en mer löjlig mening i hela mitt liv😂

Jag vet inte hela denna grej känns lite skum, både gm och bo verkar jävla underliga. Har de sexchattat och gm fått för sig att bo gillar att bli undergiven och glömt komma överens om ett safeword? Ser bara massa wt för min inre blick 😄
Vad är det som är löjligt?
Citera
2023-06-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Jag får inte ihop det i huvudet hur det kunde pågå i 3 timmar, låter mer som att kvinnan var med på det och ångrar sig i efterhand? Artikeln är låst för mig så spekulerar endast.
Mmm de kanske läste någon expressen artikel om fontänorgasm och gav sig fan på o få till det.. Efter 3h får gubben kramp i armen och tanten blir förbannad för utebliven fontän och anmäler honom..?
Citera
2023-06-15, 00:29
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GostaWalde
Effektiv tid 3h? Då ska svinet fan dömas för mordförsök.

Han kommer dömas till 3h städtjänst (hos Ulf)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in