2023-06-14, 08:14
Medlem
MissDecibellas avatar
Men alltså..

Bilden på hans penis..??
Tänkte han att det är en ”charmig” vinkel?

Såg ut som en sorgsen elefant..🐘
Citera
2023-06-14, 08:28
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Åh dra åt helvete vilken satans ångest från den sista. Jag hade precis öppnat en öl innan jag såg att det fanns ny gädda på kroken, nu blir det till att fira med ett glas vin också, titta om videon och riktigt insupa den ångestladdade atmosfären… prisa dumpen vilken underhållning!
Jag håller dessutom med föregående inlägg angående denna gädda. Jag gissar här på ett whitetrashliv till ca 80% säkerhet, säkert en trasslig situation med mamman till kidsen och får antagligen knappt träffa dem heller, och nu efter dumpen så kommer han säkerligen aldrig att få träffa dem igen.. utöver detta så bor han säkerkligen i en liten skitstad, har (hade) ett skitjobb och kör en skitbil.
Här tror jag faktiskt en stycke självavverkning ligger nära till hands, tiden får utvisa.
En av de mest tillfredställande konfrontationerna
Citera
2023-06-14, 12:20
Medlem
Krakatoas avatar
#236 i chatten:

"Tänk om vi blir kära"

Menar karln allvar? Han är 42 år och pratar med vad han tror är en 13-åring...
Vill han bli kär? Hur skulle förhållandet se ut? Vad ska man prata om? Vem lagar maten?
Citera
2023-06-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
#236 i chatten:

"Tänk om vi blir kära"

Menar karln allvar? Han är 42 år och pratar med vad han tror är en 13-åring...
Vill han bli kär? Hur skulle förhållandet se ut? Vad ska man prata om? Vem lagar maten?

Det där är extremt manipulativt. För han låter som han skulle vilja träffa henne och våldta henne flera gånger under vänskapliga former. Så han tänker nog att hon skulle gilla att han är kär i henne och då få för sig att träffa honom oftare. För inte har han tänkt bli kär i henne och när hon fyller femton visa upp henne som sin nya kärlek och be henne att bo med honom och allt sånt.
Citera
2023-06-14, 15:04
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vilken dum sate #236. Han kunde ju lätt bara be dem backa från hans tomt, som ju rimligen är privat mark. Istället sätter han sig och ångestmumlar.

Fast man har nog inte så mycket leverage när det är dumpen som knackar på. Man är nog inte så sugen på att ringa polisen liksom när man gäddar runt.
Citera
2023-06-14, 15:04
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det där är extremt manipulativt. För han låter som han skulle vilja träffa henne och våldta henne flera gånger under vänskapliga former. Så han tänker nog att hon skulle gilla att han är kär i henne och då få för sig att träffa honom oftare. För inte har han tänkt bli kär i henne och när hon fyller femton visa upp henne som sin nya kärlek och be henne att bo med honom och allt sånt.

Ahaaa, ja, det låter ju rimligt. Fyfan, det är ju ännu sjukare att vara så utstuderad och kall än att faktiskt BLI kär i ett barn. Uää, vad äckligt det är att ens skriva om det här :S
Citera
2023-06-14, 15:16
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Fast man har nog inte så mycket leverage när det är dumpen som knackar på. Man är nog inte så sugen på att ringa polisen liksom när man gäddar runt.
Om han ringer polisen pga att de inkräktar på hans tomt så är det han som har rätt eftersom deras brott är pågående. Att han groomat barn får de i så fall utreda när inkräktarna har motats undan.
Citera
2023-06-14, 15:32
Medlem
Crankyshake2s avatar
Vad vet vi om senaste gäddan mer än namn?
Citera
2023-06-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag tycker absolut det är bra att gäddorna fångas in, en efter en. Men…i detta fallet bönar och ber fiskaren om en bild på gäddans k*k. Det tycker jag är onödigt. Han hade troligen inte skickat en sådan bild om inte fiskaren bett om det. Blir mer förnedring än nödvändigt att bli uthängd med en sådan bild.
Var läser du det för jag ser inget sånt i chatten. Inget.
Citera
2023-06-14, 15:46
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Om han ringer polisen pga att de inkräktar på hans tomt så är det han som har rätt eftersom deras brott är pågående. Att han groomat barn får de i så fall utreda när inkräktarna har motats undan.
Klart han har "rätt". Men den sista gäddan vill blanda in är förmodligen polisen.
Citera
2023-06-14, 16:39
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vad vet vi om senaste gäddan mer än namn?

Kan du inte göra en rebus?
Citera
2023-06-14, 16:48
Medlem
exoticspices avatar
Det är tufft att åka in med bilen på gäddans #236 tomt, parkera och börja filma. Tänk om hans barn hade varit där eller någon annan i familjen eller släkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in