2023-06-13, 21:38
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Åh dra åt helvete vilken satans ångest från den sista. Jag hade precis öppnat en öl innan jag såg att det fanns ny gädda på kroken, nu blir det till att fira med ett glas vin också, titta om videon och riktigt insupa den ångestladdade atmosfären… prisa dumpen vilken underhållning!
Jag håller dessutom med föregående inlägg angående denna gädda. Jag gissar här på ett whitetrashliv till ca 80% säkerhet, säkert en trasslig situation med mamman till kidsen och får antagligen knappt träffa dem heller, och nu efter dumpen så kommer han säkerligen aldrig att få träffa dem igen.. utöver detta så bor han säkerkligen i en liten skitstad, har (hade) ett skitjobb och kör en skitbil.
Här tror jag faktiskt en stycke självavverkning ligger nära till hands, tiden får utvisa.
Citera
2023-06-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Åh dra åt helvete vilken satans ångest från den sista. Jag hade precis öppnat en öl innan jag såg att det fanns ny gädda på kroken, nu blir det till att fira med ett glas vin också, titta om videon och riktigt insupa den ångestladdade atmosfären… prisa dumpen vilken underhållning!
Jag håller dessutom med föregående inlägg angående denna gädda. Jag gissar här på ett whitetrashliv till ca 80% säkerhet, säkert en trasslig situation med mamman till kidsen och får antagligen knappt träffa dem heller, och nu efter dumpen så kommer han säkerligen aldrig att få träffa dem igen.. utöver detta så bor han säkerkligen i en liten skitstad, har (hade) ett skitjobb och kör en skitbil.
Här tror jag faktiskt en stycke självavverkning ligger nära till hands, tiden får utvisa.

Det var riktigt trevligt att se! Kände ångesten genom telefonen. Blev helt till mig!
Citera
2023-06-13, 21:54
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Det var riktigt trevligt att se! Kände ångesten genom telefonen. Blev helt till mig!

När man blir gammal och grå, då skall man minnas och komma ihåg vilken sann ynnest det var att få uppleva denna extrema form av underhållning som dumpen har givit oss. Jag är en sann konnässör av denna underhållningen och därför gör jag mina små konstverk för att hylla dumpen, har kontakt med Sara som faktiskt älskar dem lika mycket som jag gör, det är kul
Citera
2023-06-13, 22:11
Medlem
Jag tycker absolut det är bra att gäddorna fångas in, en efter en. Men…i detta fallet bönar och ber fiskaren om en bild på gäddans k*k. Det tycker jag är onödigt. Han hade troligen inte skickat en sådan bild om inte fiskaren bett om det. Blir mer förnedring än nödvändigt att bli uthängd med en sådan bild.
Citera
2023-06-13, 22:12
Medlem
stickan888s avatar
märk väl, gäddan har en fiskekrok på kepsen 😂
Citera
2023-06-13, 22:14
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Jag tycker absolut det är bra att gäddorna fångas in, en efter en. Men…i detta fallet bönar och ber fiskaren om en bild på gäddans k*k. Det tycker jag är onödigt. Han hade troligen inte skickat en sådan bild om inte fiskaren bett om det. Blir mer förnedring än nödvändigt att bli uthängd med en sådan bild.

De väl väl precis vad de gör för att få maximal effekt. Tror inte de gör något av en slump. Som t.ex att inte blurra gäddans registreringsnr på bilen. Det gick att läsa av hela regplåten om man pausade filmen på 3 ställen.
Citera
2023-06-13, 22:44
Medlem
exoticspices avatar
han hade samma t-shirt på bilden i chatten som när Sara och Patrik kom på besök. Svart med vitt tryck.
Citera
2023-06-13, 23:43
Medlem
HassanVonEssens avatar
Vilken dum sate #236. Han kunde ju lätt bara be dem backa från hans tomt, som ju rimligen är privat mark. Istället sätter han sig och ångestmumlar.
Citera
2023-06-14, 00:09
Medlem
Halte Haralds avatar
#236 ser exakt ut som jag föreställer mig att någon från Sölvesborg ska se ut.
Citera
2023-06-14, 00:18
Medlem
Varför är det olagligt att skriva ut namn i maskad form? Offentliga uppgifter ligger ändå ute på nätet.

Nu ska ja ej hänga ut någon men undrar bara.

Fan vilka äckliga gäddor som vart senaste tiden, Sölvesborgarns ångest lär ej va nådig asså, till er peddos: Skyll er själva era vidriga as. Samhället glömmer inte, internet glömmer aldrig. Sök hjälp!
Citera
2023-06-14, 01:39
Bannlyst
Den vidrigaste av gäddorna på dumpen är helt klart den så kallade mr x
Citera
2023-06-14, 07:37
Medlem
Vilken jäkla tur för #236 i Sölvesborg att Sweden Rock var över när detta lades upp. Fatta om detta lagts upp under festivalen och ryktet spridit sig bland de överförfriskade hårdrockarna. Ujuj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in