Citat:
Ursprungligen postat av
Cameltotem
Jag stör mig mer på hennes hybris, hon tror sig veta vad som är normalt.
Agust hoppa över något rep som man inte fick? Är det verkligen något att bli arg över? Hur påverkar det dig? Du tror ingen människa kan tumma på en sån regel?
Agust öppna bildörren i farten? Du tror du kommer dö?
Gång på gång demonstrerar hon ett irrationellt beteende och förödmjukar andra till att tro HENNES syn av världen är normal.
Hon är så trångsynt och Agust är allt annat än trångsynt, kreativ och utanför ramarna. Hur psykologerna kunde para ihop ett får och en gränssättande Agust är helt jävla otroligt.
Agust är snarare gränsöverskridande.
Carro kanske är lite neurotisk men Agust gör sådant hon tror man absolut inte får göra, som att spika i hyrstugor och öppna bildörrar under färd.
Det är då Agusts uppgift att förklara för henne varför det inte är farligt att öppna dörren under färd och varför det är helt okej att spika i stugorna.
Istället har han ingen förklaring utan säger bara att han inte håller med om att det är farligt eller otillåtet.
Det är inte tillräckligt för att Carro ska kunna lita på att Agust vet vad han pratar om, och hon känner sig därför otrygg.
De borde diskutera saken och komma fram till en gemensam sanning som de både håller med om.
T.ex. stugsituationen hade de kunnat fråga produktionen om det var okej att spika, eller frågat något annat par om de gjorde samma sak.
Då hade de fått ett svar på frågan om det är okej eller inte.
Nu stannar det bara vid att de har två helt olika åsikter och de tycker den andra är dum i huvudet som inte håller med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lavande
Tydligen tycker de inte orgasm är viktig. Apropå sex. Arvid kan ha sex utan orgasm. Blev väldigt förvånad. Är det vanligt? Varit med om det men då var killen inte tillräckligt tänd eller störd av gummit.
Det går om man ställer in sig på att inte komma, testade när jag styrketränade mycket och inte ville komma mer än en gång i veckan för att maximera mina testosteronnivåer.
Fördelen är att man alltid är kåt, nackdelen är att man alltid är kåt.