Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
De brukar ju oftast misslyckas, det är ju mer sällan de lyckas. Vet inte om de söker drama och försöker aktivt missmatcha eller om de helt enkelt bara är inkompetenta. Jag tror inte att de dränks i ansökningar heller men när de har så dålig successrate så söker ju inte normalt folk så de får väl hålla tillgodo med en stor andel freaks. Sen finns ju guldkorn som Fredrik, som jag verkligen gillar. Han vinner i längden.
Jag tror faktiskt helt ärligt att de bara är inkompetenta? Du såg ju Raw-Freddan nu när läskiga Lina helt plötsligt (?) fått pirr i bäret.. han skakade ju av glädje och ren lycka det lilla livet. Men fattar bara inte hur de kan vara såhär dåliga som i år men det kanske är så enkelt att de får typ 12 ansökningar å hälften är rena psykon som de måste gallra bort å sen sätter de bara ihop de resterande och kollar hur det blir? Det känns lite så i år iaf.
Fredrik är absolut snäll men jag tror inte det kommer hålla mellan dem. Hon kämpar på och låtsas nog till och med övertyga sig själv om att hon är attraherad av honom. Men jag skulle nästan kunna ta gift på att hon inte är det, tyvärr. Han har småkuksaura och Stina har som du vet alldeles för mycket skinn på näsan för att kunna vara ihop med en sån. Det är samma visa varje gång å de borde fatta att inga tjejer vill ha en beta om de inte lär känna den först och helt enkelt inte ta med den personlighetstypen på killar alls. Men då finns det nog inga äkta män i nästa säsong så det är en omöjlig ekvation detta…