Citat:
Ursprungligen postat av
TheGretaReset
För ovanlighetens skull sökte jag faktiskt för att du skrev som du skrev. Och fick genast upp en sida med träffar. Jag förstår fortfarande inte hur folk kan vara så dåliga på att söka.
Men en 10-årig flicka har just blivit knivhuggen, för att inte tala om alla skjutningar och förnedringsrån. Skall vi verkligen lägga fokus på hurvida amerikanerna har varit på månen eller inte för du var inte med på resan.
Jag vågar påstå att det är just människor som dig som gör att förfallet av samhället fortsätter. Fokuserar på meningslösa detaljer istället för the big idea och sammanhang.
Stor mening att påstå saker på flashback som är så lätta att verifiera om man kan söka.
Tips Så här fungerar Google. Om du söker på en fråga eller ett namn får du i regel fram de senaste och mest aktuella artiklarna. Jag sökte nyss på ford bronco och fick fram långt över 10 sidor på den nya ford bronco. Ja, det var sida upp och sida ner. Men jag var inte intresserad av nya ford bronco utan bilen runt 1980 som jag såg i yellowjackets igår.
Ett riktigt bra inlägg, och precis som du säger ett av Sveriges största problem, folk i allmänhet är helt förvirrade i det här landet.
ontop, Polisen i Ängelholm är uppenbarligen värdelösa, kan inte spana och gripa nån på den plats där det i 10 dagar begåtts våldsbrott PÅ SAMMA TID VARJE DAG...
NU måste de anvisa 8 poliser i 5 dagar på detta fall....vilka inkompetenta nollor.