2023-06-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
...Brott som etniska svenskar begår tystas ner på fb.

Nej, det gör dom inte.
Flashbacks längsta tråd handlar om mordet på Lena Wesström utfört av en etnisk svensk man. Det finns otaliga andra exempel.
Citera
2023-06-13, 00:44
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Etnisk svensk kvinna höger en liten tjej. Allt kommer att tystas ner nu. Brott som etniska svenskar begår tystas ner på fb.
Nej det tystas inte om gm är etniskt svensk.
Däremot så är ju det inte svenskar som tillhör majoriteten av GMs lustigt nog.
”Men inte ens forskarna har ju svar på varför”
Citera
2023-06-13, 00:49
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Etnicitet är oviktigt. Psykvården är problemet. Alldeles för många psykfall vistas ute. Krävs mycket för att bli inlåst ett tag. Ja typ knivöverfall, självmordsförsök etc.
Etnicitet är viktigt. Psykvården är ett problem- Ja. Det ena utesluter inte det andra. Etniciteten ligger på solklar majoritet vare sig du vill eller inte.
Båda problemen behöver lösas för den allmänna säkerhetens skull.

Däremot så har vi inte en aning om vad som hänt i detta fall. Antagligen psyk-relaterat men vi vet för lite ännu.
Kan även vara drog-relaterat, och då är vi helt plötsligt inne o nosar på etnicitet och kriminella gäng likt förbannat. What goes around…. Osv
Citera
2023-06-13, 00:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Man har verkligen noll förtroende för svensk polis. Borde snart ta lagen i egna händer.

det är inte polisen som är problemer! Det är det svenska rättssystemet, åklagare, pk kärringar och daltandet med de kriminella!
Citera
2023-06-13, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendetta87
Är BO svensk eller invandrare?
Ingenting som är känt
Citera
2023-06-13, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Låter som ett rån av en något år äldre bandit.
Sjukt, vardagshändelser nu med barn som får smaka på sossevänsterns arv.

Ja kan inte staten inte ens få en att känna sig trygg så börjar det bli dags.

Ja, det var ju helt säkert ett rån som gick snett, just 11-åringar brukar ju ha mycket stora tillgångar att råna
Citera
2023-06-13, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Säkert hedersrelaterad som har blivit allt vanligare varje dag i landet.

Där tror jag du är helt rätt ute, visserligen finns det ingen koppling mellan GM och BO, men det är säkert hedersrelaterat
Citera
2023-06-13, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Varför är hon hittad någon annanstans än där hon höggs? Förflyttat sig själv eller han han försökt gömma henne i busken?

Jag tror också att HAN har försökt gömma BO
Citera
2023-06-13, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Stackars tjej! Är detta ännu en konsekvens av regimens massimport av afghaner? Kommna direkt från ett primitivt medeltida klansamhälle till 21:a århundradet är inget dessa sinnesslöa individer kan överbrygga. Då ger de sig ut på stan som idioten i Gislaved och skär halsen av folk på måfå. Eller våldtar småpojkar på öppen gata eller detta. Behöver ju inte vara en afghan just men vad som helst i liknande miljöer. Skit samma. Flickan måste få all hjälp hon behöver!

Jag det är definitivt tecken på ett klansamhälle och GM är säkert en skäggosse från Afghanistan
Citera
2023-06-13, 02:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Ja, det var ju helt säkert ett rån som gick snett, just 11-åringar brukar ju ha mycket stora tillgångar att råna
Svenska 11-åringar har ofta mobiltelefoner av dyrare snitt. Det kan säkert vara av intresse för någon tiggarkärring eller pundare av något slag.

Men just i det här fallet tippar jag faktiskt på en psykjuk kvinna, alternativt en könsbytare (alltså att det egentligen handlar om en man). Det skulle också kunna förklara varför polisen inte gått ut med signalement trots att "kvinnan" attackerat barn/ungdomar tidigare. Det blir lixom syntax error när man ska förklara signalement som tyder på en man, men samtidigt hålla fast vid att det är en kvinna. Ska bli intressant att se om min magkänsla har rätt.
Citera
2023-06-13, 02:50
Medlem
Varför utgår man inte från vad man vet istället för att gissa?
En kvinna i 35-årsåldern är gripen på sannolika skäl.

Citat:
En kvinna i 35-årsåldern är gripen misstänkt för brottet.

– Det är inte en person i barnets direkta familj om jag säger så. Sedan vet jag helt ärligt inte om de har någon relation och vad det i så fall är för relation, säger Sara Andersson.

HD har nyligen rapporterat om att två tonårsflickor polisanmält att de blivit misshandlad av en kvinna i 30–40-årsåldern på Östra Vägen. Kvinnan hade då slagit flickorna i huvudet så de fått svåra sårskador. Flickorna kände inte kvinnan och överfallen hade enligt flickorna skett oprovocerat.
(https://www.hd.se/2023-06-12/flicka-i-angelholm-knivhuggen-allvarligt-skadad)

Vem är kvinnan?!

Alla efterblivna teorier här platsar i en annan del av forumet! Kom med saklig information och sluta gissa!
Citera
2023-06-13, 05:14
Medlem
GM är förmodligen en pundare som åkt på psykos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in