2023-08-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Det går verkligen bra för Sverige nu..

Fyfan, hoppas hon klarar sig

Tjejen klarade sig utan men så allt väl!
Citera
2023-08-07, 23:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Utifrån namnet skulle jag tro latinamerikan.

Det stämmer. Hon är från Honduras. Tidigare dömd för misshandel, men fick ändå bli svensk medborgare.
Citera
2023-08-07, 23:41
Medlem
Vad har ni ens fått asiat ifrån?
Hon är en neger från Honduras med ett spanskt namn, precis som de brukar ha i Latinamerika.
Inte lik en asiat alls.
Citera
2023-08-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nej det är en Latino som heter Erl*nda, vet inte om hon är på häktet eller psyk, och vet inte varför folk säger Asien istället för Sydamerika.

Till folk med känningar i fallet, står GK alltså fortfarande skriven med samma man som hon begick grovt fridsbrott mot? Har han ingen som helst självbevarelsedrift?

EDIT: Hon kan vara Fillipinsk Kreol möjligen, även om fotot ser ut mer som Mulatt, då kan jag köpa Asiat.
Hur som helst verkar Bumbi inte det minsta inblandad, även om hon verkar vara en särdeles råttig Swishtiggare.
En "Filippinsk Kreol" som är från Honduras och enligt foto är neger/mulatt?
Citera
2023-08-08, 00:03
Avstängd
Släpp att hon är från Asien. Bara för ni inte klarade av grundskolan är ni inga experter. Kvinnan är från Honduras och har ett så latinoklingande namn man bara kan ha.

Hon är rätt mörk ja. Vissa från Honduras är det.
Citera
2023-08-08, 13:00
Medlem
denna fup blir intressant
Citera
2023-08-08, 18:05
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturvan
är det bumbi som sitter häktad i detta case?!
Hur vore det om du läste tråden som du tänkt skriva i innan du ställer en sådan korkad jävla fråga?
Citera
2023-08-08, 21:37
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
En "Filippinsk Kreol" som är från Honduras och enligt foto är neger/mulatt?

Nej, jag är egentligen helt med dig, mulatt från Honduras, men asiat har jag läst många skriva av någon anledning.
Citera
2023-08-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nej, jag är egentligen helt med dig, mulatt från Honduras, men asiat har jag läst många skriva av någon anledning.
Undrar var de fått asiat ifrån, en mulatt med krulligt hår liksom
Inte det minsta lik en asiat, varken namn eller framförallt inte utseendet.
Citera
2023-08-10, 15:11
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Häktade kvinnan erkänner nu attacken mot flickan i Ängelholm

Kvinnan som är misstänkt för mordförsök på en tioårig flicka i Ängelholm i juni erkänner nu att det var hon som låg bakom attacken.

Försvarsadvokaten anser dock att överfallet ska rubriceras som en grov misshandel, inte mordförsök, rapporterar P4 Kristianstad.

Under onsdagen beslutade Helsingborgs tingsrätt att den 34-åriga kvinnan ska omhäktas som misstänkt för mordförsök. Rätten beslutade också att kvinnan ska genomgå en större rättspsykiatrisk undersökning.

https://www.sydsvenskan.se/2023-08-10/haktade-kvinnan-erkanner-nu-attacken-mot-flickan-i-angelholm
Citera
2023-08-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorKong
Man hinner knappt posta ett inlägg i en tråd om en blond 10-åring som blivit knivhuggen av en blatte innan man ser en ny med samma scenario.

Finns det inga gränser för det organiserade babberiets ondska?

Ööööh, så mycket off topic skit i den här tråden 😣

Kan inte ni som inte har ngt relevant att tillföra bara hålla käften!
Citera
2023-08-10, 15:51
Medlem
Fibonaccitals avatar
Inget nytt,

Ängelholmskvinnan erkänner knivattack mot flicka

https://sverigesradio.se/artikel/angelholmskvinnan-erkanner-knivattack-mot-flicka

hon ska genomgå en rättspsykiatrisk undersökning. Kvinnan har tidigare genomgått en mindre sådan, men ska nu det alltså genomföras en större utredning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in