Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Intressant poäng du har där.
Maja borde förmodligen ha en stor eloge för att hon sett till att Johannas riktiga jag kommit fram i ljuset.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jesss1234
Maja borde ha en ELOGE? 🤦♀️ Det blir bara värre och värre det här 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Alltså detta är så magstarkt att jag smäller av. Det är uppenbart något som inte står rätt till när man vill ge mördaren M en eloge. Herregud
Citat:
Ursprungligen postat av
blavinge
WHAT jag smäller också av är denna tråden från verkligheten? Man verkar göra precis allt för att ursäkta MH.s handlingar och nu detta, det blir mer och mer absurt!!
Man tror ju inte att någon enda person kan tycka ett en livstidsdömd mördare som aldrig berättade var denne gömt kroppen och inte visat sörjande anhöriga någon som helst sympati, förtjänar en eloge…..?!!
Med tanke på att Maja såg till att lämna sin telefon hemma under dumpningsresan och aldrig berättade om var kroppen fanns under häktesförhören - är det ju absolut inte Majas förtjänst att polisen hittade kroppen och kunde åtala de skyldiga.
Hade Maja inte haft en klantigare medkumpan som mot bättre vetande råkade ta med sig sin telefon som avslöjade var kroppen låg - hade både J och M sannolikt gått fria idag.
Hade Maja åkt iväg och dumpat kroppen själv, hade den nog ännu inte varit hittad.
Ska Maja ha en eloge för det???