2023-06-10, 10:56
Medlem
Drugglarns avatar
Jag får inte ihop det i huvudet hur det kunde pågå i 3 timmar, låter mer som att kvinnan var med på det och ångrar sig i efterhand? Artikeln är låst för mig så spekulerar endast.
Citera
2023-06-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absoluttopdog
Ja nu återstår det bara och se om T,L blir dömd för detta, men man blir inte förvånad vad som gäller den killen

Vem är T.L?
Citera
2023-06-10, 13:40
Medlem
Usch fy fan vilken slemmig jävel. Länder som USA hade sett till att denna mask till levande varelse inte kan skada fler kvinnor.
Här har vi någon form av kvinnohatare på ev incelspektrat. Han skulle själv behöva lite av sin egen medicin...
Citera
2023-06-10, 13:41
Medlem
Och användningen av dildos stödjer misstanken om att han är i incelspektrat då han antagligen har en mikrosnopp
Citera
2023-06-10, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badgast
Vem är T.L?

Då brottet är så pass grovt, och ingen dom har varken kommit eller vunnit laga kraft så väljer att inte säga mer än så vem han är. Detta beror på i lilla övik ska det bara skitsnackas, och spridas runt massa jävla skvaller.
Så för respekt av han anhöriga, dvs syskon, barn och föräldrar, så väljer jag att knte säga något innan en dom kommer
Citera
2023-06-10, 14:03
Medlem
Ajss avatar
Ser Btw att det är sånna påsar med fake urin samt redline påse på bilden från artikeln, så det verkar vara en "pundare" om det är en bild från brottsplatsen. 🤔

https://i.postimg.cc/D0csq4FQ/image.png
Senast redigerad av Ajs 2023-06-10 kl. 14:09.
Citera
2023-06-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absoluttopdog
Då brottet är så pass grovt, och ingen dom har varken kommit eller vunnit laga kraft så väljer att inte säga mer än så vem han är. Detta beror på i lilla övik ska det bara skitsnackas, och spridas runt massa jävla skvaller.
Så för respekt av han anhöriga, dvs syskon, barn och föräldrar, så väljer jag att knte säga något innan en dom kommer

För du började inte med skvallret när du skrev T.L 👍
Citera
2023-06-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badgast
En man våldtog en kvinna med dildos i Örnsköldsvik för cirka 1,5 månad sedan och suttit häktad sedan dess och riskeras nu att dömas för grov våldtäkt
Rättegången är nästa fredag.
Bilden som publiceras i tidningen( låst artikel men bilden visas) visar en byrålåda med diverse sexleksaker vissa lite konstigare än dom andra

Någon som vet vem GM är?

Länk https://www.allehanda.se/2023-06-09/valdtogs-med-dildos-i-tre-timmar

Varför våldta med dildos när han kunde fyllt hålen med sin egen kuk? Låter märkligt.
Citera
2023-06-10, 17:40
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Varför våldta med dildos när han kunde fyllt hålen med sin egen kuk? Låter märkligt.
Jag tänker lite i samma banor, han kanske går igång på att en svart, knuten näve är inuti en kvinna? Då är han sjuk, på riktigt.

Jag är själv en man, en något sexfixerad sådan, men jag har inte en hel jävla byrålåda full med sjuka saker! Inte ens en enda pinal! Den enda "sexleksak" jag äger sitter fast på mig...
Citera
2023-06-10, 19:30
Medlem
Tony_Fontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Inte ens en enda pinal! Den enda "sexleksak" jag äger sitter fast på mig...

Hahaha vet inte varför men tror aldrig jag läst en mer löjlig mening i hela mitt liv😂

Jag vet inte hela denna grej känns lite skum, både gm och bo verkar jävla underliga. Har de sexchattat och gm fått för sig att bo gillar att bli undergiven och glömt komma överens om ett safeword? Ser bara massa wt för min inre blick 😄
Citera
2023-06-10, 20:45
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Jag får inte ihop det i huvudet hur det kunde pågå i 3 timmar, låter mer som att kvinnan var med på det och ångrar sig i efterhand? Artikeln är låst för mig så spekulerar endast.
Om hon bara ångrar sig så går hon väl inte och gör en polisanmälan?
Citera
2023-06-10, 22:56
Medlem
Larasofts avatar
Det lär finnas rättsintyg på skador på slemhinna och uppgifter om kvinnans reaktion efter övergreppet. Dessutom vidgår mannen vad han gjort men hävdar samtycke. Jag får en känsla att han kommer framstå som vrickad i rätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in