2023-06-10, 13:34
Medlem
Hej,

Jag ger snart upp. Hur får man fontänorgasm? Jag har provat alt, vanligt sex, tjejsex, DP, onani, måånga olika sexleksaker etc. Har googlat och läst men inget hjälper. Hade tjejsex med en yngre tjej förra helgen och hon sprutade ju som en trädgårdsslang och jag blev sjukt avundsjuk.

Kan inte alla tjejer få fontänorgasm?

Hur göra?
Citera
2023-06-10, 13:38
Medlem
Topplocks avatar
En kraftig vibrator mot klitoris borde väl funka?
Citera
2023-06-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Gör som hon gjorde, pinka.
Precis!
Ta ett par folköl, och gå inte och pissa innan pull-of.
Citera
2023-06-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
En kraftig vibrator mot klitoris borde väl funka?

Tyvärr inte, har sen många år en riktigt stor och grov som man kan ställa olika hastigheter på.
Citera
2023-06-10, 14:07
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Hej,

Jag ger snart upp. Hur får man fontänorgasm? Jag har provat alt, vanligt sex, tjejsex, DP, onani, måånga olika sexleksaker etc. Har googlat och läst men inget hjälper. Hade tjejsex med en yngre tjej förra helgen och hon sprutade ju som en trädgårdsslang och jag blev sjukt avundsjuk.
Kan inte alla tjejer få fontänorgasm?
Hur göra?
Alla kan faktiskt inte få det.
Citera
2023-06-10, 14:15
Medlem
Alla kan inte få det. Men de flesta som får det får det av stimulering av klitoris med en vibrator samtidigt som man kör med dildo/kuk/fingrar som stimulerar g-punkten i slidan.
Citera
2023-06-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Alternativet är ju laxermedel.
Då skiter man som en fontän iaf. Vissa går igång på det.
Men det kanske inte hjälper ts

Äckel! Jag går visserligen igång på analt men detta är sjukt.
Citera
2023-06-11, 12:33
Medlem
Massera g-punkten och klitoris samtidigt tills det går för henne. Finns olika sätt att göra det på. Jag tycker att det är enklast att göra rätt med ett eller två fingrar som masserar g-punkten samtidigt som tungan leker med klitoris. Se också till att hon är trygg, avslappnad och väldigt kåt (mycket förspel innan man kommer till att det är dags för orgasm)... blir mycket lättare då.

Min förra tjej fick enorma fontäner varenda gång vi sexade. Nu har jag fått min nya tjej att ofta få det också... väldigt mysigt.
Citera
2023-06-11, 12:41
Medlem
Jag och frugan har precis hittat tricket. Stoppar in ring- och långfingret, formar dom som ostbågar och pullar henne upp och ner istället för in och ut. Är hon lite uppvärmd tar det ungefär 1 minut innan det börjar forsa.
Citera
2023-06-11, 13:12
Medlem
Om man är van att få det kan det komma utan speciella trick.Både vid ligg, oralt och vanligt smek/pull
Citera
2023-06-13, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Jag och frugan har precis hittat tricket. Stoppar in ring- och långfingret, formar dom som ostbågar och pullar henne upp och ner istället för in och ut. Är hon lite uppvärmd tar det ungefär 1 minut innan det börjar forsa.

Precis så, ett annat sätt är att när tjejen är över så knullar man snabbt uppåt och sedan snabbt drar ur kuken. Eller om hon står över i sängen med en wand, ligger man under och öser på med en rejält tjock dildo för att sedan rycka ut den, gärna i samband med att hon kommer. Härlig dusch 😍
Citera
2023-06-13, 07:17
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Tyvärr inte, har sen många år en riktigt stor och grov som man kan ställa olika hastigheter på.

Precis du har vibrerat sönder ditt underliv. Så nej du kommer inte få någon fontänorgasm. Får du fortfarande vanlig orgasm?
Hört vissa singlar som trasat sönder att det knappt går att få vanlig orgasm längre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in