Citat:
Ursprungligen postat av
srebrenica
Det var helvete vad du hakat upp dig. Skummat lite i tråden och du maler på om detta. Ska du själv ta o utpressa dig till en avsugning så du får hela den grejen ur systemet. Är du blatte? Svensk? Vadan ditt undersökande intresse för svenska tjejers gillande av bråkiga killar gärna icke svenskar? Kanske kan bli en helt ny tråd signerad DaRude
Min poäng var inte ens detta, utan snarare att reaktionerna i min mening kan tyda på att han inte var så jävlig som det hävdas här i tråden. Tjejernas reaktion var bara en sidodiskussion. Så jag har inte malt på om detta, jag har gjort mig mödan och vänligt besvarat olika inlägg för att förklara min hållning i den frågan när man lyft frågeställningen på nytt (vilket även du gör här, min gode herre...

)
Som jag uppfattat det är det fortfarande bara en trådsanning. Att han varit stökig ifrågasätter jag inte alls, men detaljerna som avhandlats här i tråden är ju inte alls bekräftade. Det är några användare som påstår att de känner någon som känner någon eller att de har en koppling till skolan på olika sätt. Man måste vara källkritisk mot sådant, eftersom vem som helst kan påstå vad som helst.
I övrigt finns det redan många trådar om tjejers fascination för kriminellt drägg så det känns inte nödvändigt.