2023-04-08, 22:08
Medlem
-GGs avatar
Stand By Me

Den är riktigt kass och överskattad.
Tråkig, och det där med att ett gäng busar ska följa efter ett nördigare gäng känns så ute.

Samma sak med Lord of The Flies, som vi tvingades att se i skolan. En otroligt sugig film.
Citera
2023-04-09, 17:41
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Motorsågsmassakern

Helt jävla värdelös film.
Om man har en snubbe vars grej är att svinga en motorsåg och vars familj är kannibaler. Då har man en skyldighet att visa otäcka scener. Inte en tjej som gallskriker och ett mongo på vägen som spelar luftgitarr med motorsågen.
Håller helt klart med! Väldigt överskattad. Kan förstå att den var chockerande på sin tid men nu är den bara jobbig och tråkig. Jävla skrik och gap.

Själv kom jag å tänka på Irréversible när jag läste igenom tråden. Hatar den. Det är bara edgelords som älskar den. Åh, den där våldtäktscenen är ju sååå obehaglig. NEJ. Den är bara dålig och tråkig. Filmen hade inte varit någonting utan den scenen. Det finns inget "coolt" med Irréversible och Gaspar Noe är en fjant!

VÄX UPP!
Citera
2023-04-14, 07:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Håller helt klart med! Väldigt överskattad. Kan förstå att den var chockerande på sin tid men nu är den bara jobbig och tråkig. Jävla skrik och gap.

Det är ett fasligt skrikande. Jag fick fan bara ont i huvudet av skiten, och stängde av ljudet till slut.
Citera
2023-06-03, 07:55
Bannlyst
Stalker känns inte som någon höjdarrulle precis verkar det som. Filmen verkar något lång med.
Citera
2023-06-03, 08:05
Bannlyst
Citat:
Gremlins-filmerna är riktigt kassa.

Och The Shining. Självaste Stephen King förstår inte varför den anses som så bra.
Jag förstår andras åsikter, men The Shining är en kult, men skräcken är inte så mycket i i denna filmen.
Citera
2023-06-08, 04:34
Medlem
Adelaides avatar
The Batman var ju ren skräp. Platt handling och ingen introduktion till karaktärerna trots att filmen tar god tid på sig. Och fightscenerna är nog de löjligaste jag nånsin sett i en batmanfilm. Pattinson är ingen vidare Bruce Wayne heller. Förutom det så är filmen grovt PKfierad. Nej fy fan, den kommer jag aldrig mer se.
Citera
2023-06-08, 11:15
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
The Batman var ju ren skräp. Platt handling och ingen introduktion till karaktärerna trots att filmen tar god tid på sig. Och fightscenerna är nog de löjligaste jag nånsin sett i en batmanfilm. Pattinson är ingen vidare Bruce Wayne heller. Förutom det så är filmen grovt PKfierad. Nej fy fan, den kommer jag aldrig mer se.

Hade du förväntat dig något annat nu för tiden?
Citera
2023-06-08, 11:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Den vilda flykten: Fem kvinnor rymmer från ett fängelse, scenerna känns som de är inspelade på en tagning och skådisarna är fan urusla, ah just det alla dör i slutet, totalt slöseri med tid
Citera
2023-06-08, 11:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Stand By Me

Den är riktigt kass och överskattad.
Tråkig, och det där med att ett gäng busar ska följa efter ett nördigare gäng känns så ute.

Samma sak med Lord of The Flies, som vi tvingades att se i skolan. En otroligt sugig film.

Stand by me är inspelad 1986 och utspelar sig 1959 så ja den är inte så modern, men trots detta är det en av mina absoluta favoritfilmer
Citera
2023-06-08, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Själv kom jag å tänka på Irréversible när jag läste igenom tråden. Hatar den. Det är bara edgelords som älskar den. Åh, den där våldtäktscenen är ju sååå obehaglig. NEJ. Den är bara dålig och tråkig. Filmen hade inte varit någonting utan den scenen. Det finns inget "coolt" med Irréversible och Gaspar Noe är en fjant!

Skulle inte påstå att den är usel, men väldigt överskattad. Förstår att den kan vara en smula chockerande för den som annars bara sett censurerade Hollywood-skräckisar.

Obehagliga filmer på riktigt: Martyrs (franska originalet) och Srpski Film. Dessa är dessutom bra.
Citera
2023-06-10, 01:56
Medlem
Citat:
Gremlins-filmerna är riktigt kassa.

Och The Shining. Självaste Stephen King förstår inte varför den anses som så bra.

Okej.. så The Shining är en av dem sämsta filmerna du sett? En av filmhistoriens största filmer? Jadåså.

Steven Segal, Vin Diesel, Dolph Lundgren, van Damme, Dwayne Johnson och bubblaren Jason Statham.. allt dem är med i är den sämsta filmen jag sett, man ryser. Går inte att välja. Ren shait.

Hadde faktiskt lite hopp för Statham, han började rätt bra. Det han gjorde med Guy Richie.
Citera
2023-06-10, 02:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Okej.. så The Shining är en av dem sämsta filmerna du sett? En av filmhistoriens största filmer? Jadåså.

Steven Segal, Vin Diesel, Dolph Lundgren, van Damme, Dwayne Johnson och bubblaren Jason Statham.. allt dem är med i är den sämsta filmen jag sett, man ryser. Går inte att välja. Ren shait.

Hadde faktiskt lite hopp för Statham, han började rätt bra. Det han gjorde med Guy Richie.
Hur kan du inte gilla Dwayne Johnsons filmer? Dom är ju skitroliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in