Citat:
Jag tror mycket väl han kan smugglat in en mobil, bestältt ett mord och fått de utfört samt facetime. Du snacka som de omöjligt va menar du det är jätte möjligt det är exakt så jag tror de gått till. Varför skulle de inte gå? Pengar kan göra allt de där o lite till. Och ja haval hotar säkert han känner sig tuff efter att lyckades få till ett mord. Men alla gangstrar hotar höger vänster.Haval är inget mer än en orm från söderort. Han är inte bakom mordet på einar hahhaha han gillar att prata mycket bara. Är han kriminell? Ja, men inte på den nivån folk tror. Haval är rätt känd för att hota folk fram och tillbaka, men i slutändan blir det han själv som drabbas. T.ex när han hotade sin producent och dree low från finkan. En dag efter hotet mot dree och hans producent (manny flaco) är hans management ute på Havals instagram och ber om ursäkt till alla han hotat. Samma med situationen med Dani M. Dani plockade ner voi av respekt, Haval lekte tuff och gick runt och sa att han tog ner låten för att han gillar att styra och ställa. Dani lägger upp låten igen, vad händer? Inget. Haval gör inget tillbaka. Han håller käften som den mus han är
Tror du verkligen att han smugglat in en mobil, beställt ett mord och fått det utfört samt sett på facetime när einar blev skjuten?
Han är inget mer än en rappare...
Tror du verkligen att han smugglat in en mobil, beställt ett mord och fått det utfört samt sett på facetime när einar blev skjuten?
Han är inget mer än en rappare...
Vem som helst kan göra de där. Jag lovar dig om min bror blev dödad jag hade gjort samma sak och haval är smart det därför han är en lyckad artist. Han har en bra hjärna. Har du hört havals låtar? Han älskar sin bror. Att han inte skulle hämnas är någonting som är OMÖJLIGT.