faan va sbab reklamen är cp, jag får mardrömmar av idioten som sitter på golvet och säger fel! samma när tjockisen moreus börjar dilla om äggstockar, varför inte prostatan?
sedan har vi negressen från dhl som tror hon är coldplay, aldrig hört talas om de nerknarkade idioterna, har de spelat i sverige, inte så musik-intresserad.
faan va sbab reklamen är cp, jag får mardrömmar av idioten som sitter på golvet och säger fel! samma när tjockisen moreus börjar dilla om äggstockar, varför inte prostatan?
sedan har vi negressen från dhl som tror hon är coldplay, aldrig hört talas om de nerknarkade idioterna, har de spelat i sverige, inte så musik-intresserad.
Tittade faktiskt in i tråden alldeles nu för att beklaga mig lite över hur deppigt det är med det evinnerliga gnölet om hur dvärgfettot Kalle Moraeus skulle ha hittat på uttrycket "den som spar han har". Jag känner mig skändad.
Senast redigerad av FunAndGames 2023-06-01 kl. 21:23.
Vem hittade på, och hur tänkte man, då man kläckte idén med en kör som sjunger som Sambla? Det känns som en riktig kärringidé. Så, nu var det sagt, nu är det ute!
Jag har en idé! Vi tar och samlar ett gäng amatörer och … hon där tuffa från Beck! … så får de sjunga Samla med Sambla. Skitbra!
Foodora - "För att jag vill!!!". Låter som en gnällig femåring. "För att jag vill" - vilken vuxen säger så? Bara äckligt bortskämda småungar som är vana att få som de vill...
Philips (OneBlade). Den vidrigaste reklam som någonsin visats. En fel, hårig jävel som står och rakar skrevet i en sjuk pose med sin Philips Oneblade. Ingen kommer någonsin att vilja ta i en sådan efter att ha sett denna reklam.
Foodora - "För att jag vill!!!". Låter som en gnällig femåring. "För att jag vill" - vilken vuxen säger så? Bara äckligt bortskämda småungar som är vana att få som de vill...
Ja maken till egocentrisk och oförskämd slogan? får man leta efter.
Vad är det för låt i systembolagets "legga dig" reklam just nu?
Vill kunna spela upp den lite random på bussen och när man är är på bolaget och går runt
Philips (OneBlade). Den vidrigaste reklam som någonsin visats. En fel, hårig jävel som står och rakar skrevet i en sjuk pose med sin Philips Oneblade. Ingen kommer någonsin att vilja ta i en sådan efter att ha sett denna reklam.
Fy för helvete för den… Den stackars kameramannen måste ha stått där med kameran i dajmkrysset på det håriga monstret hela dagen.
Vad är det för låt i systembolagets "legga dig" reklam just nu?
Vill kunna spela upp den lite random på bussen och när man är är på bolaget och går runt
Varför inte för jag är hungrig? Till och med för att jag kan hade varit bättre.
Instämmer till fullo.
"även till kronjuvelerna" ... what?
Motbjudande i allra högsta grad.