2023-06-09, 15:43
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Är det så han gjort mot sina skolkamrater? Och svenska flickor gillar honom ändå? Intressant, då vet resten av killarna där ute hur även de ska fånga de svenska flickornas hjärtan.

Du verkar väldigt upphängd på vilka som får och inte får sörja och sakna honom. Det har jag inget med att göra. Jag tillför konkreta fakta till tråden.

Att han varit avstängd och omplacerad kan vem som helst bekräfta med ett telefonsamtal och begära ut rektorsbeslutet. Om det inte handlar om de saker som jag framfört, vad är din teori till att skolan fattade detta beslut upprepade gånger?
Citera
2023-06-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Nu på nyheterna intervjuade dom rektorn där denna juvel gick på o han är rektor på Engelska skolan. Hur fan e det möjligt att berörda får gå där om han nu var ett svin.
Är väl duktig pli dom har där på eleverna o dessutom inte jättelätt att komma in

Ehh, det är väl inga antagningskrav direkt för att komma in på Engelska skolans grundskolor. Och btw har de alla möjliga elever där, både skötsamma medelsvenssons och stökiga MENA-elever. Har själv bevittnat det.
Citera
2023-06-09, 15:44
Medlem
Citat:
För att vara ett "kriminellt slödder" som andra hävdat som både mordhotar och misshandlar folk till höger och vänster så verkar han förvånansvärt omtyckt bland de svenska eleverna, som enligt media gråter floder och sörjer honom. Även på bilderna står de och sörjer. Så frågan är, är eleverna dumma i huvudet eller är det helt enkelt en flashbacksanning och en överdrift att han ens är kriminell från första början? Varför skulle andra elever sörja en person som alla avskyr och är rädda för?
Vi vet inte vad som är sant här och inte. Mycket sktsnack om offret, kan det vara MGs släktingar som skriver?
Citera
2023-06-09, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Beroende på skola så behöver det inte vara mer än en klass.
Det här är Stockholm, inte Åmål.
Citera
2023-06-09, 15:46
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
Du verkar väldigt upphängd på vilka som får och inte får sörja och sakna honom. Det har jag inget med att göra. Jag tillför konkreta fakta till tråden.

Att han varit avstängd och omplacerad kan vem som helst bekräfta med ett telefonsamtal och begära ut rektorsbeslutet. Om det inte handlar om de saker som jag framfört, vad är din teori till att skolan fattade detta beslut upprepade gånger?

Jag tycker bara det är märkligt att en sådan person är så omtyckt av svenskar i skolan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Namnet är inte somaliskt. Tyder mer på ursprung i Eritrea eller Etiopien.
Eller Kap Verde.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja

Tror inte du ska lägga tid på personen, hen verkar vilja hitta på massa saker att så många Svenska tjejer såg upp till han och grejor. Det verkar rent påhitt. Bättre utgå efter fakta istället.
Citera
2023-06-09, 15:47
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googlad1234
Aldrig att du har. Då hade du överstrukit deras namn o lagt ut dom.. så rent skitsnack

Den mängd editering som skulle krävas för att det inte ska kunna gå att knyta detta till specifika personer är inte värt att lägga ner. Det skulle dessutom enkelt kunna hävdas att jag redigerat och manipulerat allt annat på bilderna också, så det skulle inte ha något större värde i vilket fall som helst.
Citera
2023-06-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Ja och nej, på grund av att de måste ta in folk som bor i närområdet så blir det mycket pack som inget pli i världen kan bota förutom en hagelsvärm genom kraniet.
I en del fall när en skola larmar föräldrarna så måste de ta in en tolk då föräldrarna varken kan svenska eller engelska och då har skolan redan försökt kontakta föräldrarna via e-post eller andra skriftliga alternativ vilket ungen antingen översatt felaktigt eller bara tagit bort dessa.

Friskolorna MÅSTE ta in folk som bor i närheten för att få etablera sig som skola i områden.

Se nedan från Engelska Skolan.
Stämmer inte i Stockholm iallafall. Kötid, syskonförtur och i sista hand om det dtår mellan två elever och en plats gäller närhet till skolan eller val av modernt språk (platser kvar i gruppen).
Citera
2023-06-09, 15:50
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Tror inte du ska lägga tid på personen, hen verkar vilja hitta på massa saker att så många Svenska tjejer såg upp till han och grejor. Det verkar rent påhitt. Bättre utgå efter fakta istället.

Du ser väl själv att det är svenska elever på skolan som sörjer honom, titta på bilderna. Jag har inte antytt någonting, mer än att han uppenbarligen är omtyckt. Detta trots att han var ett kriminellt slödder, tydligen.
Citera
2023-06-09, 15:55
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Du ser väl själv att det är svenska elever på skolan som sörjer honom, titta på bilderna. Jag har inte antytt någonting, mer än att han uppenbarligen är omtyckt. Detta trots att han var ett kriminellt slödder, tydligen.

Nej jag såg då inte många, ovanligt få personer och ljus på platsen faktiskt. Tror du lever i någon fantasi värd.

https://delafil.se/53516feabcba2e71/67.jpg så såg det ut tidigare idag. Vad maffigt.
Citera
2023-06-09, 15:57
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Nej jag såg då inte många, ovanligt få personer och ljus på platsen faktiskt. Tror du lever i någon fantasi värd.

https://delafil.se/53516feabcba2e71/67.jpg så såg det ut tidigare idag. Vad maffigt.

Har lite att ta ikapp på Engla och Ebba Åkerlund där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in