2023-06-08, 09:50
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
Candyman Kent är en gammal favorit Har för mig att nånstans i chatten nämner barnet att hon ska besöka sin farmor. Candyman Kent skriver då "vill hon ha kuk i fittan?"
Han har ju någon funktionsnedsättning. Det ser man ju vid bägge konfrontationerna. Dessutom jobbar/jobbade han för Samhall.
Citera
2023-06-08, 09:56
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Han har ju någon funktionsnedsättning. Det ser man ju vid bägge konfrontationerna. Dessutom jobbar/jobbade han för Samhall.

Det roliga med den gäddan är att han verkar ha "gått igång" på att bli uthängd av Dumpen. Inte själva uthängningarna men jag tror att Kent gick igång på att få Dumpens medarbetare att sex-chatta med.

Låt gå att det inte var äkta men fantasierna var äkta...

Jag tror att han blev MER aktiv efter Dumpens uthängningar än innan när det var ständiga bakslag och avslag. Han gnäller ju själv på att han inte fått ligga på över 40år.

Med tanke på hans ålder, mentala status och allt annat så hade han nog varit det tills sin död. Det sista man vill är ju att sparka på det getingboet som Dumpen gjorde.
Citera
2023-06-08, 15:26
Medlem
Mötte idag napp #214 (Pappa cyklar till Stortorget) på Ribban i Malmö. På sin cykel, förstås. Han var på väg från Ribban, där många skolklasser hade utegympa eller andra aktiviteter i solen. Hade väl varit där och fluktat sannolikt. Klädd i svarta brallor och svart skjorta, som om han ville känna sig lite extra het i sommarvädret.
Citera
2023-06-08, 17:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurknisse33
https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-som-ville-traffa-patrik-sjoberg-napp-igen/
Haha den var ju för rolig!
Han ville träffa sin "pedofilpappa" och "pedofilmamma"
Hade en jävla massa dötid på jobbet häromdan och kika igenom samtliga Dumpens gäddfiskevideos å jag måste säga att det där är i.m.o den mest vidriga jävel dom konfronterat. Sinnessjuka fantasier han i allra högsta grad måste söka hjälp för.
Citera
2023-06-08, 17:55
Medlem
SuspiciusMinds avatar
”Den skrattande klarinetten”.
Han borde vara igenkänd snart an man tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det roliga med den gäddan är att han verkar ha "gått igång" på att bli uthängd av Dumpen. Inte själva uthängningarna men jag tror att Kent gick igång på att få Dumpens medarbetare att sex-chatta med.

Låt gå att det inte var äkta men fantasierna var äkta...

Jag tror att han blev MER aktiv efter Dumpens uthängningar än innan när det var ständiga bakslag och avslag. Han gnäller ju själv på att han inte fått ligga på över 40år.

Med tanke på hans ålder, mentala status och allt annat så hade han nog varit det tills sin död. Det sista man vill är ju att sparka på det getingboet som Dumpen gjorde.
Du verkar alltid ha förklaringar till varför saker händer och hur det händer när det kommer till gäddor. Har hela pedofilrörelsen kommit underfund med hur ni ska bete er med dumpen i bilden?

”jag tror att Kent gick igång på att få Dumpens medarbetare att sex-chatta med.”
Tror jag sett allt från din sida nu.
Senast redigerad av SuspiciusMind 2023-06-08 kl. 18:01.
Citera
2023-06-08, 21:18
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
”Den skrattande klarinetten”.
Han borde vara igenkänd snart an man tycka.

En av de bättre benämningarna. Det låter som en novell av Sir Arthur Conan Doyle.
Citera
2023-06-08, 22:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
En av de bättre benämningarna. Det låter som en novell av Sir Arthur Conan Doyle.
Han fladdrade rätt mycket med tungan, slickade sig om läpparna konstant. Tjackad eller bara nervös?
Citera
2023-06-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
Candyman Kent är en gammal favorit Har för mig att nånstans i chatten nämner barnet att hon ska besöka sin farmor. Candyman Kent skriver då "vill hon ha kuk i fittan?"
https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Wondergäddan har tydligen flyttat utomlands. Har det med Dumpen att göra? Enligt registret så flyttade han utomlands sista november 2022.
Senast redigerad av Edbassmaster 2023-06-08 kl. 23:13.
Citera
2023-06-09, 09:09
Medlem
Verkar som #232 hazze har byt förnamn nu och flyttat till Njurunda
Citera
2023-06-09, 10:08
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Sitter o roar mig med båda candymankents konfrontationer, chattloggar och bilder. Konfrontationerna är ju rätt trista, det är en vältrafikerad väg och en tyst Kent som blir bombarderad av standardfrågorna under den dystra promenaden tillbaka till huset. Men det är mycket kul i både foton och chatt. Tekakan. Den apatiska katten och de kopiösa mängderna godis. Han har ett chattgame som verkligen får hans påstående i loggen om att han lever i celibat att framstå som mycket trovärdigt. Kolla det här, det är så taffligt så det blir hysteriskt roligt

https://ibb.co/jR3TCS4

Candyman-Kent är en viljestark man. Minns att han skrev i chatten "Kl. 10.00 vill jag knulla"

Och bonus-komiskt var att när han blev konfronterad så verkade han bli riktigt jävla besviken att det inte blev knullning. Att han blev uthängd som pedofil för hela svenska folket verkade han inte bry sig om alls
Citera
2023-06-09, 13:20
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edbassmaster
https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Wondergäddan har tydligen flyttat utomlands. Har det med Dumpen att göra? Enligt registret så flyttade han utomlands sista november 2022.
Ja, det skulle jag nog vilja påstå.

Han bodde i Bellevue i Göteborg tidigare, så jag kan ju tänka mig att han blev rätt trakasserad av diverse folk. Var ju inte särskilt svårt att lista ut vart han bodde någonstans när Dumpen följer honom till hans portuppgång.
Citera
2023-06-09, 14:06
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, det skulle jag nog vilja påstå.

Han bodde i Bellevue i Göteborg tidigare, så jag kan ju tänka mig att han blev rätt trakasserad av diverse folk. Var ju inte särskilt svårt att lista ut vart han bodde någonstans när Dumpen följer honom till hans portuppgång.
Det bodde väl en del balkanfolk i samma trappuppgång som han om jag inte missminner mig. Och bögpedofil smäller nog inte speciellt högt i deras ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in