2023-06-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosy1973
Ja jag vet såg det själv polisen har haft ögonen på han länge dom har varit flera ggr o bankat på hans dörr

Sambon Elias? Är hon också gripen?
Senast redigerad av BMJ1234 2023-06-09 kl. 10:56.
Citera
2023-06-09, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMJ1234
Sambon Elias? Är hon också gripen?
Såg inte henne hon kanske inte var hemma
Hans fönster på baksidan är alla krossade
Citera
2023-06-09, 11:03
Medlem
Citat:

Nej om hon är släkt med pojken som blev påkörd så kanske hon är där. Måste vara jobbigt att dels hennes släkting Elias Elisa mördades och nu lilla pojken Elias. Om de är släkt.
Citera
2023-06-09, 11:07
Medlem
Citat:
Nej om hon är släkt med pojken som blev påkörd så kanske hon är där. Måste vara jobbigt att dels hennes släkting Elias Elisa mördades och nu lilla pojken Elias. Om de är släkt.
Det här har inget med påkörda pojken o göra han har vapen hemma o haft koll på sig länge
Citera
2023-06-09, 11:10
Medlem
Citat:
Det här har inget med påkörda pojken o göra han har vapen hemma o haft koll på sig länge

Kan man få problem med polisen typ hembesök om man känner honom? Tror du att de tagit hans telefoner? Jag visste inte om att han hade vapen hemma. Vet bara att han var rädd för att bli mördad och därför reste till London för att få hjälp.
Citera
2023-06-09, 11:15
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:

Inte för att det spelar roll men de är väl utskruvade och inte krossade? Det var dock tidigare galler över de fönstrena och utemöblerna ser jäävligt generiska ut som att de bara står för show eller vad man ska säga.
Citera
2023-06-09, 11:15
Medlem
Citat:
Kan man få problem med polisen typ hembesök om man känner honom? Tror du att de tagit hans telefoner? Jag visste inte om att han hade vapen hemma. Vet bara att han var rädd för att bli mördad och därför reste till London för att få hjälp.

Frågar du åt en vän?
Citera
2023-06-09, 11:16
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Wow detta var en intressant tagning!
Frågan är hur mkt sanning det är.

Kan du berätta mer vart infon kmr ifrån?
tog nån timme som facebook dektektiv
märsta:

D*ni Eli*s är pappa till pojken i Märsta, han är bror till L*ma Eli*s som har en firma ihop med R*mi Eli*s (tror alla 3 är syskon)

R*mi bor ihop med en K*roline som känner R*bi (södertälje)

södertälje:

G*briella som bor med Isa (trådens ämne, kopplingar till s-nätverket) känner M*gdalena (verkar som det är systrar, alt bra kompisar)
varav M*gdalena bor ihop med R*bi.

vilken relation R*mi/K*roline (märsta) har med R*bi/M*gdalena (s-tälje) vet jag dock inte mer än att de är vänner.
kanske rörigt haha

*:a
Citera
2023-06-09, 11:16
Medlem
Citat:
Det har dom helt klart gjort såklart
Citera
2023-06-09, 11:19
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
ok allt mitt dektektiv arbete åt skogen lol, dock kan ju kopplingen göra att det finns större chans för hämnd mot Märsta-gängledaren
Citera
2023-06-09, 11:21
Medlem
keithawexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
tog nån timme som facebook dektektiv
märsta:

D*ni Eli*s är pappa till pojken i Märsta, han är bror till L*ma Eli*s som har en firma ihop med R*mi Eli*s (tror alla 3 är syskon)

R*mi bor ihop med en K*roline som känner R*bi (södertälje)

södertälje:

G*briella som bor med Isa (trådens ämne, kopplingar till s-nätverket) känner M*gdalena (verkar som det är systrar, alt bra kompisar)
varav M*gdalena bor ihop med R*bi.

vilken relation R*mi/K*roline (märsta) har med R*bi/M*gdalena (s-tälje) vet jag dock inte mer än att de är vänner.
kanske rörigt haha

*:a

Är det som kallas triangeldrama 😅
Citera
2023-06-09, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaka1234
Frågar du åt en vän?

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera