2023-06-09, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
Har jämnåriga barn i samma skola som BO.

Den här "fina" killen var avstängd och omplacerad från skolan fem eller sex gånger på grund av dödshot mot andra barn, försök till sexuell utpressning, sexuella trakasserier mot elvaåringar, hot mot personal och vandalism. Har drivor av polisanmälningar och soc-anmälningar på sig, men ingenting hände eftersom han inte varit över 15 särskilt länge.

Han har dragit på sig en lång lista av fiender genom åren, förmodligen blev han mördad för att han slutligen jävlades med fel person.

Han hade kanske levt idag om det inte vore för samhällets och föräldrars eviga daltande och han istället suttit på SIS-hem.

Och sen beskrivs han som en omtänksam och genomsnäll kille, tycker det är så jävla tröttsamt att höra att alla som dör är världens finaste person. Såklart vissa är det, men spyr på skiten att han beskrivs som världens snällaste om det är sant som du skriver.
Citera
2023-06-09, 08:20
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:

Den här "fina" killen var avstängd och omplacerad från skolan fem eller sex gånger på grund av dödshot mot andra barn, försök till sexuell utpressning, sexuella trakasserier mot elvaåringar, hot mot personal och vandalism. Har drivor av polisanmälningar och soc-anmälningar på sig, men ingenting hände eftersom han inte varit över 15 särskilt länge.

Han har dragit på sig en lång lista av fiender genom åren, förmodligen blev han mördad för att han slutligen jävlades med fel person.

Han hade kanske levt idag om det inte vore för samhällets och föräldrars eviga daltande och han istället suttit på SIS-hem.

Tragiskt !
Även tragiskt att de inte kan gå ut med riktiga uppgifter i media så folk får veta hur sjukt det blivit
Citera
2023-06-09, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Är GP (gärningspojken) somalier också?
Somalier, BO?
Med det efternamnet skulle jag säga etiopier eller möjligen eritrean. Sel@ssie, jämför med Etiopiens gamle kejsare Haile Selassie.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Haile_Selassie
Citera
2023-06-09, 08:46
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
så offret vart ett svin, ett riktigt praktsvin som utsatte 11 åringar för hot mm, ja jag avaktar mer information men flashback har ofta rätt i saker, men om det stämmer om offret, ja då kanske detta räddade många från att bli utsatta av denna kille

Han är död, behöver inte dra honom i skiten...
Vila i frid.
Citera
2023-06-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Inte hela Älvsjö, men området kring Solberga hagväg, Prästgårdsgränd o s v är fan orten.

Östberga är värre
Citera
2023-06-09, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Var det inte nån 15 åring som blev mördad häromdagen? Vad är det med Sverige och döda barn?

Kolla upp vilka mördarna är så får du se vad för sorts "svenskar" det handlar om.
Citera
2023-06-09, 09:52
Medlem
JustZlatans avatar
Det sjuka är att gm kommer få sitta på ungdomshem i några år och sen är han ute igen. 15-åringar vet att de kommer undan med mord i Sverige.
Citera
2023-06-09, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Han är död, behöver inte dra honom i skiten...
Vila i frid.
Jo sanningen ska fram till varje pris! Tugga i dig det!!
Citera
2023-06-09, 10:15
Medlem
StudebakerHog666s avatar
På text-tv står det att BO ”låg vid en port till ett bostadshus i Solberga”.
Det står att det är publicerat 9 juni.

De brukar ha ganska lite information, men den informationen brukar å andra sidan ofta stämma.

Kan avspärrningen i Älvsjö gälla MGM:s bostad?
Citera
2023-06-09, 10:17
Medlem
Citat:

Stackars skolor och övriga elever som drabbas av dessa odågor. Kriminella eller "bara" analfabeter som inte kan ett ord svenska och med massa bokstavskombinationer, hur ska Agneta, 56, lyckas med dessa elever?!
Tyvärr ger jag inte mycket för sis-hemmen heller, umgås med likasinnade kriminella, ofta är de anställda av dubiös karaktär. Och senaste jag läste skulle de ta ner stängslet på något av hemmen för "de riskerade skada sig vid rymningsförsök" gammaldags uppfostringsanstalter eller arbete på något potatisjordbruk kanske vore något istället? Eller helst skicka hem klanen, är det verkligen meningen att afrikaner ska flytta i massor upp till kalla norden?
Citera
2023-06-09, 10:27
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
Jaså, inget av mina barn hade bal i nian.

Jag tror att de flesta skolar har bal eller någon typ av fest / middag när de går ut nian.
Långklänningar fin klädda och hyr lokal är det som gäller.
De flesta nior kallar det bal.
Citera
2023-06-09, 10:32
Medlem
Nu såg jag inga nyhetsändningar igår av riks eller lokala Stockholm på SVT.
Däremot såg jag morgonstudion och konstaterar att "riksnyheterna" inte sade ett ljud, lokala Stockholm tog upp det i de två sista sändningarna vid nio och halv tio tiden.
Men såklart finns det mycket viktigare nyheter att rapportera om.

Om han gick på Engelska skola ses inte den som en lite finare skola?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in