Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Vad du är attraherad av är irrelevant.
Du är kvinna så du grundar allt i dig själv och i din egen upplevelse. Det är i princip omöjligt för dig att känslomässigt sätta dig utanför dig själv och se på saker ovanifrån.
Jag förklarar hur jag tror män och kvinnor fungerar och ditt svar är att du inte skulle kunna vara attraherad av sådana som mig och att tjejer som är det förmodligen har dålig självkänsla?
Jag försöker inte göra dig attraherad av mig, jag försöker skriva det jag tror är sant.
Du har talat i väldigt generella termer om hur du behandlar kvinnor och som att alla kvinnor vill bli behandlade så som du beskriver. Och jag säger bara att sorry, jag är inte attraherad av män som dig då jag anser att det du har beskrivit inte är nåt annat än brist på lyhördhet och respekt för andra. Och att det t om kan bli ett förtryck av det hela,
man ska bryta ner andra. Dina ord faktiskt. Jag tror inte att det leder till nåt bra. Den unga tjejen blir äldre och kommer att försöka hitta sig själv och vilken världsbild hon vill ha och vilka värderingar hon vill ha. Människor är inte nåt som man programmerar enligt eget välbefinnande som du tycks tro...
[/quote]som man måste bryta ner för att sedan kunna bygga upp en flickvän eller fru som man uppskattar[/quote]