Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Du läser inte gammelmedia men följer deras agenda till punkt och pricka. Ni drar precis samma slutsatser. Förbannat märkligt. Varför tror du dessa människor skulle ljuga sig blå om invandring, mångkultur, feminism, transor etc men tala sanning om Ryssland? Vakna.
Ok. Du var ingen "fritänkare" utan helt enkelt en ryss eller proryss. Som konsumerar och vidarbefodrar rysk propaganda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Var påstod jag att jag är neutral? Jag stödjer självklart Ryssland ...
Det går att vara kritisk mot delar av västerländsk media - utan att gå på den ryska propagandan - som ljuger en miljon gånger värre än den värsta västerländska propagandan. Det finns ingenting i väst som ens är i närheten av de ryska lögnerna. Aftonbladet har ett dåligt rykte, men jämfört med den ryska propagandan är Aftonbladet sanningen själv. De ryska lögnerna är på orwellsk nivå.
"Nyheter" som är kopplade till Putler och Putlers ryska stat består i stort sett bara av lögner.
Det innebär dock inte att alla i Ryssland ljuger. Igor Girkin och Yevgeny Prigozhin - och några till - har levererat lite sanningar ibland. Vilket förargat Putler-kretsen. Och bl.a fått ryska troll att se dumma ut. Detta får vi vara tacksamma över. Landet är kanske inte helt hopplöst i alla avseenden.