2023-06-02, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Media gör sitt också i detta drev som pågår...
I UK djupt konservativa rojalister ser med förakt kring detta medans sett utanför så skiter dem i princip vad MM & Harry pysslar med då många vill ha bort monarkin, Skvallerpressen gillar den för att det ger alltid ett mervärde för dem och då spiller det över åt olika håll det finns bra publicitet sedan dålig...

Tror mycket att dem lever själva just på detta hype och skitsnack och boken spär på etc etc etc, Dem själva vet nog hur dem har det övriga sitter och gissar sig fram till olika saker kring dem båda...
Är det därför paret "avbokat" kommande Netflix-produktioner? Jag gissar att de och Netflix insett att de är ute i kylan.
Citera
2023-06-03, 00:15
Medlem
Snapcounts avatar
Meghan anklagas för att gilla party-livet i Hollywood, medans Harry skall vara hemma !

– Meghan lar prins Harry bli igjen hjemme

Hertuginne Meghan (41) overlater prins Harry (38) hjemme mens hun fester i Los Angeles og sender ut desperate tekstmeldinger der hun ber vennene om å «henge», skriver den britiske avisen The Sun.

Har A-list kändisarna vänt ryggen till paret ? :

Han kritiserer spesielt Meghan, og sier at hun «prøver å komme seg opp og fram» ved å smiske seg inn på stjernene. Dillon hevder at:

– Alt de vil er å henge med kjendiser. Jeg var på en fest her om dagen og snakket med noen om disse to, og de slutter aldri.
– Meghan tekstet personen jeg var der med. Poenget er at de to bare ikke vil stoppe.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2023/06/02/195926797/meghan-lar-prins-harry-bli-igjen-hjemme

Det har sina risker när man inte förstår ordet diskretion i kändislivet. Vem skulle vilja bli "bränd" på samma sätt som paret utsatte kungafamiljen för ? Eller Harrys självbiografi. (spelar ingen roll om det är lögn eller sanning) Speciellt i Hollywood där alla är beroende av strålkastarljuset ifrån pressen..

Symbios.., det bortskämda paret har inte förstått det.., för man anser sig stå ovanför det..
Citera
2023-06-05, 08:42
Medlem
Är jag ensam om att tycka att det är skumt att den senaste bilden på Lilibet tycks vara den från hennes ettårsdag? Hon fyllde två år igår och ingen nytagen bild finns?

Inte heller har hon officiellt gratulerats på tvåårsdagen.
Citera
2023-06-06, 10:27
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Är jag ensam om att tycka att det är skumt att den senaste bilden på Lilibet tycks vara den från hennes ettårsdag? Hon fyllde två år igår och ingen nytagen bild finns?

Kanske inte så konstigt om barnet har Downs syndrom?
Citera
2023-06-06, 12:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt

Det har väl redan avslöjats att Lilibet (ett barns /fd Drottningens uttal av Elizabeth) inte var Harry och Megans barn utan deras bekantas barn? Åtminstone ser den ungen exakt likadan ut.
Citera
2023-06-06, 12:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det här memet säger det bra också (om biljakten):

https://scontent.farn2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/347419149_1235196100534592_5997598588346681291_n.j pg?stp=dst-jpg_s960x960&_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=9VO0POG5nHQAX_TmIdG&_nc_h t=scontent.farn2-2.fna&oh=00_AfCji1CsS7u2l5reOSM2Lyin0vJuPwy7AGpOLd 3AT6LDqA&oe=6478B9B0
Bortplockad. Kan du hitta bilden igen?
Citera
2023-06-06, 12:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Bortplockad. Kan du hitta bilden igen?

Här:

https://img.ifunny.co/images/cafef5e0515d6f071fff6abb0f9e762f570c51126f21c1226c ae7a731d4faaea_1.jpg
Citera
2023-06-06, 18:25
Medlem
MosesMetares avatar
Man kan ha många åsikter om Harry och Meghan och deras uppträdande, men jag kan ändå inte låta bli att hålla en liten tumme för att Harry och de andra vinner sin stämning mot den engelska pressen. Jag är övertygad om att den inte skyr några medel, lagliga eller olagliga, för att få tag i ett scoop, eller skapa ett om det behövs, och det skulle inte skada om den fick ta konsekvenserna av det nån gång.
Citera
2023-06-06, 19:42
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
Man kan ha många åsikter om Harry och Meghan och deras uppträdande, men jag kan ändå inte låta bli att hålla en liten tumme för att Harry och de andra vinner sin stämning mot den engelska pressen. Jag är övertygad om att den inte skyr några medel, lagliga eller olagliga, för att få tag i ett scoop, eller skapa ett om det behövs, och det skulle inte skada om den fick ta konsekvenserna av det nån gång.

Det kan han nog behöva.

Lawyer accuses Prince Harry of being 'in the realms of total speculation' after duke tells court he 'isn't sure' whether his phone was hacked - and suggests Charles's voicemails were intercepted.

https://www.dailymail.co.uk/home/index.html
Citera
2023-06-07, 11:00
Medlem
Atamons avatar
Karln är ju fullblodsnarcissist och dessutom girig.

Hade han velat slippa strålkastarljuset och förföljelsen så hade han kunnat bo med sin familj i valfritt övre medelklassområde i Kalifornien och ingen hade brytt sig i någon större utsträckning.

Jämför med vår kungs systrar som nästan inga svenskar ens kan namnen på, för de är väl tre? Desiré tror jag den ena heter, finns det en Margareta och en Louice också?

Hur de ser ut har jag ännu sämre koll på!
Hade de velat stå i rampljuset så hade de gjort det!
Citera
2023-06-07, 11:04
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Karln är ju fullblodsnarcissist och dessutom girig.

Hade han velat slippa strålkastarljuset och förföljelsen så hade han kunnat bo med sin familj i valfritt övre medelklassområde i Kalifornien och ingen hade brytt sig i någon större utsträckning

Harryponken har offerkofta XXL och bedriver korståg mot journalister och paparazzi.

Harryponken vill ha sin privacy, tidningarna får bara skriva om hur Harry hjälper fattiga barn i Afrika inget annat.
Citera
2023-06-07, 12:11
Medlem
Trollmias avatar
SVT har idag en artikel om rättegången mot brittisk media: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/prins-harry-har-vittnat-i-historisk-strid-mot-brittisk-media

Citat:
Prins Harry blev den första brittiska kungligheten att vittna i ett vittnesbås på 132 år, när hans kamp mot brittisk media togs till nästa nivå i en rättssalsuppgörelse på tisdagen.

– Det var väldigt raka, ärliga ord som jag tror att många blev väldigt tagna av. Han säger i princip att allt det här har förstört hans liv, säger SVT:s utrikesreporter Anna-Maja Person i Morgonstudion.

//
Han uttryckte att de har haft en ”förödande inverkan” på hans mentala hälsa genom att framställa honom som en fånig person med oseriösa karaktärsdrag, skriver The Guardian.

Samtidigt berättade prinsen inför rätten att han som barn utsattes för ”otroligt invasiva” nyhetsartiklar som inte bara påverkade honom, utan även närstående personer, inklusive hans bortgångna mamma prinsessan Diana.

Han sa att redaktörer och journalister hade ”blod på händerna” och genom sitt arbete har de orsakat smärta, upprördhet och ”oavsiktlig” död.

Han stickar vidare på sin redan XXL-stora offerkofta och det känns lite som om SVT ger lite extra garnnystan till hans stickande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in