2023-06-06, 21:52
Medlem
20-åring kille här (född 2003) som länge haft det svårt med att acceptera min riktiga läggning och har egentligen inte helt accepterat den nu heller.

Har skrivit en tidigare tråd här, om att jag är gay och har flickvän. Efter mycket om och men så gjorde jag slut med henne, efter fyra år tillsammans. Anledningen jag gav till henne var att jag hade tappat känslorna.

Men iallafall nu när jag är singel och ”fri” så undrar jag vart man hittar killar, samtidigt som man är lite diskret. Jag bor i Arvika, en stad i Värmland med cirka 26000 invånare. Där alltså alla känner till alla. Jag vågar verkligen inte komma ut.

Så har ni några tips på hur man hittar gay killar?
Citera
2023-06-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeykillen03
20-åring kille här (född 2003) som länge haft det svårt med att acceptera min riktiga läggning och har egentligen inte helt accepterat den nu heller.

Har skrivit en tidigare tråd här, om att jag är gay och har flickvän. Efter mycket om och men så gjorde jag slut med henne, efter fyra år tillsammans. Anledningen jag gav till henne var att jag hade tappat känslorna.

Men iallafall nu när jag är singel och ”fri” så undrar jag vart man hittar killar, samtidigt som man är lite diskret. Jag bor i Arvika, en stad i Värmland med cirka 26000 invånare. Där alltså alla känner till alla. Jag vågar verkligen inte komma ut.

https://www.qruiser.com/
Citera
2023-06-06, 22:00
Medlem
jonte500s avatar
Om du söker dig till "diskreta" sajter kommer du förmodligen hitta freaksen. "Öppna" sajter, såsom Grindr är nog det jag skulle rekommendera. (Antar att det är som Tinder, har aldrig använt Grindr).

På Tinder kan du ändra till att du gillar killar också.
Citera
2023-06-06, 22:02
Medlem
Lättast måste väl vara online? Finns det nån gay-tinder? t.ex.

Lycka till!
Citera
2023-06-06, 22:20
Medlem
OneTaps avatar
porr bio kanske?
Citera
2023-06-06, 22:21
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
porr bio kanske?
Vilket årtionde lever du i?
Citera
2023-06-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Vilket årtionde lever du i?

Videoklubbar, eller porrbiografer, finns fortfarande kvar och besöks flitigt, från vad som påstås i medlemsklubbarna online.
Dock är det väl kanske inte helt diskret, såvida man inte bär mask.
Citera
2023-06-06, 22:36
Medlem
liten.igelkotts avatar
Är själv hetero men är inte grinder ganska diskret?
Citera
2023-06-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havsvalv
fy fan, du drog runt med en tjej i 4 år för att låtsas att du inte är en bajsknullande bög. känner du inte sig ondskefull?

bögar är de som utnyttjats sexuellt som barn, utnyttjat barn sexuellt eller att de är inavlade, vilket är också varför bögar är även farliga som pedofiler.

skaffa inte hund, bara dränk dig själv istället istället för att låtsas att barn ska våldtas eftersom du inte bryr dig längre om varför du blev bög.

Varför så arg? Prova suga lite kuk du med så kanske du mår bättre. Oftast är de dessa arga människor som sitter längst in i garderoben. Hade du varit straight så hade du varit säker i din sexualitet och inte brytt dig om vad andra gör
Citera
2023-06-06, 22:42
Avslutad
Du får väl göra som de flesta andra i din situation och flytta till Stockholm. Det är sannolikt den smidigaste lösningen.
Citera
2023-06-06, 22:43
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havsvalv
fy fan, du drog runt med en tjej i 4 år för att låtsas att du inte är en bajsknullande bög. känner du inte sig ondskefull?

bögar är de som utnyttjats sexuellt som barn, utnyttjat barn sexuellt eller att de är inavlade, vilket är också varför bögar är även farliga som pedofiler.

skaffa inte hund, bara dränk dig själv istället istället för att låtsas att barn ska våldtas eftersom du inte bryr dig längre om varför du blev bög.

Håll dig till topic istället.

Jag skulle nog tro atr just grindr hade varir det bästa sättet. Störst utbud, dock kan det uppfattas som både ytligt och slampigt likt tinder om jag förstått det hela rätt.
Citera
2023-06-06, 23:11
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeykillen03

Alltså det är ju svårt eftersom du inte vill vara ute, men grindr är en given. Det är VÄLDIGT fokuserat på hookups mestadels och inte världens roligaste dejting sajt. MEN den funkar.

Du är ju också rätt ung så kolla med ungdomsföreningar för HBTQ-folk i Värmland, många är ju i din sitts litet och kan ge litet bättre tips. PLUS du får fler kompisar och det gör ju att man har större chans att träffa bra kompisars-kompisar.

Det är ofta rätt svårt när man inte är ute, det är liksom ett hinder till.

Nån nämnde Qruiser med och det kan ju vara värt det med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in