2023-06-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestro-Katt
Jo, jag reagerade också på det. Tror jag skippar henne.
Har ändå hittat en tjej på en annan sida som jag överväger att stämma träff med och hon verkar seriös.
Mona Lisa är seriös och levererar till fullo ella är också en toppen tjej som levererar dessutom är de snygga bättre än bilderna på den+trevliga och mysiga. Så varför lägga ner energi på sådana som hänvisar till någon kontakt sida ofta är tjänsten jätte bilig för att vara sant
Citera
2023-06-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
En fråga till er "bockar"
Hur vågar ni ringa texta ellar på annat sätt ta kontakt med dessa kvinnor? Dom kan ju vara avlyssnade eller bevakade!
Är det så att ni struntar i om ni åker fast?
Mycket relevant fråga.
Själv tog jag tillfället i akt att sluta. Lägga av helt enkelt. Men hur gör ni andra...?
Citera
2023-06-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Mycket relevant fråga.
Själv tog jag tillfället i akt att sluta. Lägga av helt enkelt. Men hur gör ni andra...?
Man får undvika de som låter för bra samt utländska tjejer som inte kan engelska. Köra på säkra kort,om det går läsa recensioner om det finns, ringa till eventuella tjejer. Man kan ringa fel😇🤭 finns det något seriöst där kolla utan för på gatan mmm hur det ser ut inte en massa ensamma gubbar som står och hänger.
Lycka till
Citera
2023-06-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Man får undvika de som låter för bra samt utländska tjejer som inte kan engelska. Köra på säkra kort,om det går läsa recensioner om det finns, ringa till eventuella tjejer. Man kan ringa fel😇🤭 finns det något seriöst där kolla utan för på gatan mmm hur det ser ut inte en massa ensamma gubbar som står och hänger.
Lycka till
Ja,men,andvänder du dit "eget" telefonnummer..
Citera
2023-06-04, 17:12
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Mycket relevant fråga.

Började gå till thaimassagesalonger istället. Det går utmärkt att gå på dropin och betala cash. Inga elektroniska spår. I Stockholm finns ca 300 salonger så risken att den man besöker är övervakad är väldigt liten.
Citera
2023-06-05, 09:24
Moderator
BlueSwedes avatar
Sluta ”chatta” i tråden. Tänk efter innan ni postar, så inlägget är komplett.
Att ha tre varianter på namn på samma tjej i inläggen efter varandra förvillar ju bara.
Mod
Citera
2023-06-06, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Hon har eller har haft en profil på Seeking.com med ungefär samma upplägg.

Jag är förvånad att nån går på dom metoderna.

Det som slog mig var att hennes priser är abnormt låga. Definitivt varningsflagga där.
Citera
2023-06-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jfrancis2k9
försökte ställa in ett möte varje vecka i en månad, hon är den mest oseriösa eskorten som finns...

Samma som för mig, helt oseriös
Citera
2023-06-06, 17:17
Medlem
Någon som fått kontakt med en ung tjej?
Jag fick kontakt med en och hon sa hon var 18, men när jag träffade henne IRL så tänkte jag hon måste vara mycket yngre, 15 kanske.
En negress dessutom.

Södra stockholm
Citera
2023-06-06, 17:59
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Jag fick kontakt med en och hon sa hon var 18, men när jag träffade henne IRL så tänkte jag hon måste vara mycket yngre, 15 kanske.
En negress dessutom.

Södra stockholm

Hur slutade den historien?
Citera
2023-06-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
En negress dessutom.

Södra stockholm
Svensktalande eller på tillfälligt besök?
Citera
2023-06-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
En fråga till er "bockar"
Hur vågar ni ringa texta ellar på annat sätt ta kontakt med dessa kvinnor? Dom kan ju vara avlyssnade eller bevakade!
Är det så att ni struntar i om ni åker fast?

Folk åker fast hela tiden.
Har du otur har polisen haft span på hennes ställe och just den dagen du ska knulla så slår dom till.
Polisen tar ofta folk efter man är klar.

När du går ut ur hennes crib såstår det 2-3 poliser utanför och griper dig.
Polisen kan gripa flera olika män under en och samma dag, på samma ställe.

Precis därför du inte ska gå till kända horor och kända ställen.
Thaimassage är säkrare enligt mig då polisen inte vet att man går dit för att knulla.
Blir man gripen kan man alltid säga man gick dit för massage.
På thaimassage kan du dessutom fråga om dom bara utför massage där.
Säger hon att dom gör annat också så har du god chans på att få doppa.

Ett tips är också att inte ha med sig mobilen för där är oftast all bevisning.
Swisha för fan inte.
Måste du absolut swisha så köp bitcoin eller monero och sälja dom online till någon, och denne någon swishar då din hora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in