Janogy's mål hade man kunnat klara sig utan men skoj att japanskan fick göra mål. Hade velat sett det med japansk kommentering. Japansk, spansk, portugisisk och sydamerikansk kommentering är aningen roligare än svensk.
Är i övrigt lite ovan vid Bajen's traditioner att storma planen med maskerade ansikten och kriminellt nyttjade av pyroteknik vid seger. Om inte annat så tar det ifrån det faktiska vinnande laget chansen att få fira på planen under en kvart, när dom istället omgående tvingas av planen av säkerhetsskäl. Inte har idioterna vett att lämna mittcirkeln fri heller så det blir mer utrymme till prisceremonin. Not my cup of tea.
Ur mitt teknokratiska och Spock'iga logiska perspektiv, hade dom backat ut mot kanterna av planen och lämnat en mycket större del av mittplanen fri hade fler av fansen på planen kunnat stått längst fram och fått se prisceremonin, nu är den så trångt inringad så knappt 200 pers ser den helt fritt. Hade dom backat maximalt hade lätt tusen pers kunnat stått längst fram. Idioter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Proggrogg
Häcken hade tydligen förberett sig genom att träna till inspelningar av Bajenklacksbröl!

Dom hade bevisligen även behövt öronproppar och kylande frisyrgelé i håret. Funkade förvisso inte '94 men jag antar att utvecklandet av frisyrgeléers termiska effekter gått framåt sedan dess.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
pumahunter
Janogy's mål hade man kunnat klara sig utan..
Citat:
Ursprungligen postat av
sportnorden12345
Varför då? Hennes andra mål var utan tvekan matchens höjdpunkt..
Därför att jag tycker det hade varit roligare om japanskan hade gjort enda målet, och det hade varit lite mer spänning fram till slutsignalen. Som det var nu var sista kvarten en helt meningslös uppvisning i Häcken's märkliga oförmåga att få till nånting. Janogy ser man göra mål så ofta ändå.