2023-06-06, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Dom gör en fuling och lägger nästa veckas previewen efter "Kärleksrådet" (lite som Elronds rådslag i Sagan om ringen du vet, vem är vem?) för det barnprogrammet kan inte hålla kvar sina tittare utan att vi får denna återhållna belöning efteråt

Det är som Julklapp från Weise var på julen, det är ingen paus mellan Kalle Anka &
Kan Du snyta dig Johanna så att man inte sku idas byta kanal trots att det är separata program sägs det

Aha, såg precis eftersnacket nu. Ja herregud det säger hon ju. Oj detta blir spännande. Jag tycker inte ens att man ”sover hos tjejkompisen” och utan kalsonger ja alltså då är han ju ute efter att avsluta deras förhållande. Eller så säger hon det i ett helt annat sammanhang. Men hon såg arg ut.
Citera
2023-06-06, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jusher
Såg att hon Lina som jobbar som "sjukvårdsbiträde" nyligen sålde sin lägenhet för drygt 5 miljoner. Sjukskriven innan det. Och topprenoverat den. Med bidrag?! Hur går det ihop?

Arv kanske? Eller gjort bostadskarriär? Funderade på samma sak tidigare. Hon kan ju till och med ha ärvt lägenheten, vem vet.
Citera
2023-06-06, 00:59
Medlem
Hon hade väl hela familjen på bröllopet? Ska ha varit en avlägsen släkting isf.. Tycker det är någonting shady med henne som jag inte kan sätta fingret på.
Citera
2023-06-06, 00:59
Medlem
Citat:
Hon hade väl hela familjen på bröllopet? Ska ha varit en avlägsen släkting isf.. Tycker det är någonting shady med henne som jag inte kan sätta fingret på.

Vem?
Citera
2023-06-06, 01:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kär & Galen! exen som jag ringer, en fittig plats som alla gånger vinner

Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Aha, såg precis eftersnacket nu. Ja herregud det säger hon ju. Oj detta blir spännande. Jag tycker inte ens att man ”sover hos tjejkompisen” och utan kalsonger ja alltså då är han ju ute efter att avsluta deras förhållande. Eller så säger hon det i ett helt annat sammanhang. Men hon såg arg ut.
Och vi har ju sätt tidigare när Arvid axlar manteln som provokatören och den lille pojken som pekar ut att kejsaren
är naken https://imgbox.com/6ClQb0u8 (pojken är nämligen kejsaren )

Därför ä jag int främmande för att det är Arvid som när han inte fick napp under förra psykningen var tvungen att ta det till next level och bluffa om att han även sovit utan kalsonger med exet, ju allvarligare hora madonna takter Ida visar desto mer kommer han skylta med sin relation till sina X & sin syster, så arbetar en servil sykopat

Du ska alltså inte va förvånad när det framkommer att kalsongfadäsen är en utstuderad hämnd för att Ida framhärdade i att värna sitt alter ego Margits https://imgbox.com/ogosPMvQ rättigheter till flaskan, och han kommer att sammankoppla händelserna på ett diffust sätt enbart
problemet ligger hos dig ifall du blir orolig för min penisvandel gentemot andra vaginattraper så du måste jobba på det här följt av en försmådd Benny Hill klapp på huvet https://imgbox.com/CM50O8l5
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-06 kl. 02:01.
Citera
2023-06-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Blir förmodligen en trekant.

Jag trodde det var påväg att bli det i vattnet. Såg ut så.
Citera
2023-06-06, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Svårt att säga vem som skulle va minst eftertraktad. Mest eftertraktad skulle vara Ida i alla fall!!

Carro…not so much.
Hon har visat sig vara extremt oskön, bor i en lägenhet i Kumla där hon ligger i mörker bakom fällda persienner och dricker öl/vin och snusar (ser ut som att hon inte tar någon form av nikotin i alla fall sett till hennes hy och gula tänder).

Lina…eh nej tack.
Även hon har visat sig vara extremt oskön. Lever förvisso inte bakom nedfällda persienner i en ångestframkallande lägenhet i Kumla, men livets persienner dras definitivt ner för den som vandrar armkrok med henne. Hennes främsta ”merchandise” är tydligen hjärtproblem med noll arbetsförmåga och ett ständigt plågat uttryck i ansiktet. DET vill hon fronta under det första dygnet, som om det vore hennes främsta egenskap. Javisst, kör på det tricket men det lockar ingen.

August…
Ehhh mjaaa där är det svårt. Vi gillar August det gör vi, men helt ärligt så finns det extremt få utanför den sfären han lever i som attraheras av det där alternativa flummet. Att blåsa in/ut energier runt könet och köra doftlekar för att lära känna varandra…. Behövs det sägas mer?

Arvid…
men snälle nån, här kommer det inte flockas. Jag har sagt det förut och säger det igen- Han är rödhårig, det har hittills inte varit en fördel för någon snubbe på jordklotet före Arvid. Antingen behöver han bli proffs i hockey eller fotboll, alternativt födas som prins för att kompensera för hårfärgen men den chansen är ju förbi.
Han pratar som en homosexuell och har en rigid inställning till alkohol vilket 99% av homosapiens läppjar på ibland. Han går också omkring i försvarsmaktens t-shirt under utlandssemestern. I rest my case.

Alex…
Här har vi en kille som ibland påminner om Stig-Helmer i Sällskapsresan. Han sitter med axlarna nedsänkta vid middagsbordet där han frågar om ”hetta” i en maträtt betyder graden av värme🤦🏻
Han verkar över huvud taget inte se sitt eget värde, vilket återspeglas i hans bostad.
Han ryggar för minsta lilla sinnesförändring hos sin partner tills det till slut bara är en våt fläck kvar av honom. Nej det tilltalar inte många.

Du överdriver grovt om Alex.
Arvid låter inte homosexuell. Fredrik låter väl mer åt det hållet, men det är Stockholmskan kombinerat med en lite ljusare röst.
Resten håller jag med om till viss del.
Citera
2023-06-06, 03:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Tyvärr tänkte jag samma sak, han charmade henne väl mycket men tänkte mer att det var för att han vill få alla runt henne, inkl deras psykolog, lindad runt sitt finger för att dom inte ska börja varna för honom när han kontrollerar henne.
Är det ungefär det här budskapet du vill ha fram i toner?

De såg på alla andra
De som höll om varandra
Gick hand i hand
På stadens alla gator
Hon börja känna tvivel
Han tänkte kan det finnas någon MERA för mig
Och plötsligt utan varning
Så mötte de varann
Och nyckelringar åkte fram

Kär och galen!
Varnings klockor börjar inte ringa! & många tusen kvinner börjar inte springa
Det finns fler än ni idag när nykterhet inte är längre som förr

Kär och galen! Flamingon står och brinner en evig kraft som alla gånger vinner
se två kvinnor och en man, nu har de fått varann

Inte ens Lotta Engbergs otvetydiga desperata psykopat varning nådde fram https://www.youtube.com/watch?v=wpDz9bKBC28

Citat:
Vill reservera mig för att Arvid åså kan vara oskyldig till äktenskapsbrott

Kär & Galen! exen som jag ringer, en fittig plats som alla gånger vinner, se en kvinna i kalsong
https://imgbox.com/yraN7bAO (mellanspel, det skulle kunna varit Stina Ap ap!)
Ja nu har dom klått varann & kan därför sätta på varann
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-06 kl. 03:05.
Citera
2023-06-06, 05:29
Avslutad
Citat:

Så mycket för det aggressiva snacket om ”trådsanning”. Han är värre än det framkommit hittills. Fatta att Maria Farm lagt ut ett foto på honom med texten ”Tips från coachen, skaffa en man som tittar på dig som Arvid ser på Ida”
Citera
2023-06-06, 06:09
Avslutad
Citat:
Såg att hon Lina som jobbar som "sjukvårdsbiträde" nyligen sålde sin lägenhet för drygt 5 miljoner. Sjukskriven innan det. Och topprenoverat den. Med bidrag?! Hur går det ihop?

Sol-och-vårare? Eller arv… bostadskarriär, kanske fick en lägenhet när hon flyttade hemifrån. Hon har nog inga bidrag, nån snokade ju fram att hon inte hade nån inkomst alls enligt Skatteverket och bidrag räknas som inkomst…
Citera
2023-06-06, 07:01
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Måste bara fråga vad det är för skum dialekt eller brytning Idas väninna i Grekland har? Jag kan inte identifiera den.

Jag placerar den nånstans i gränslandet mellan Ångermanland och Västerbotten
Citera
2023-06-06, 07:02
Medlem
Citat:
Tja, vad vet man om hennes ekonomi. Bara för att hon har ett låglönejobb och tidigare varit sjukskriven, innebär inte det per automatik att hon saknar ekonomiska resurser. Hon kan t ex ha gjort en s k bostadskarriär, ärvt eller vunnit pengar, fått hjälp att betala renoveringen av sina föräldrar. Ja, tja, vad vet man? Jag vet människor i arbetsför ålder som inte jobbar alls, men har det gott ställt. Ärvda pengar, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in