2023-06-06, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Dom gör en fuling och lägger nästa veckas previewen efter "Kärleksrådet" (lite som Elronds rådslag i Sagan om ringen du vet, vem är vem?) för det barnprogrammet kan inte hålla kvar sina tittare utan att vi får denna återhållna belöning efteråt

Det är som Julklapp från Weise var på julen, det är ingen paus mellan Kalle Anka &
Kan Du snyta dig Johanna så att man inte sku idas byta kanal trots att det är separata program sägs det

Aha, såg precis eftersnacket nu. Ja herregud det säger hon ju. Oj detta blir spännande. Jag tycker inte ens att man ”sover hos tjejkompisen” och utan kalsonger ja alltså då är han ju ute efter att avsluta deras förhållande. Eller så säger hon det i ett helt annat sammanhang. Men hon såg arg ut.
Citera
2023-06-06, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jusher
Såg att hon Lina som jobbar som "sjukvårdsbiträde" nyligen sålde sin lägenhet för drygt 5 miljoner. Sjukskriven innan det. Och topprenoverat den. Med bidrag?! Hur går det ihop?

Arv kanske? Eller gjort bostadskarriär? Funderade på samma sak tidigare. Hon kan ju till och med ha ärvt lägenheten, vem vet.
Citera
2023-06-06, 00:59
Medlem
Hon hade väl hela familjen på bröllopet? Ska ha varit en avlägsen släkting isf.. Tycker det är någonting shady med henne som jag inte kan sätta fingret på.
Citera
2023-06-06, 00:59
Medlem
Citat:
Hon hade väl hela familjen på bröllopet? Ska ha varit en avlägsen släkting isf.. Tycker det är någonting shady med henne som jag inte kan sätta fingret på.

Vem?
Citera
2023-06-06, 01:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kär & Galen! exen som jag ringer, en fittig plats som alla gånger vinner

Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2